Citat:
Ursprungligen postat av
Roaster66
DB påstås ju ha jobbat som kock på Tre Älgar men är det verifierat? När jag läste hans fup såg jag att hans studiemeriter sträcker sig till gymnasiet och senare några få oavslutade kurser, hans gymnasiestudie är förmodligen en lättare 2-årig typ fordonsteknisk eller liknande med låga betyg. Tre Älgar är ju tydligen hans första riktiga jobb. Hur länge har han jobbat där? Hur blev han anställd?
Läs det igen. Det framgår att han har gått 9 årig grundskola. Ingen gymnasieutbildning alltså. Det står även att han arbetat 1 år på tre älgar.
Beträffande bilden jag lade upp i förmiddags så tror jag inte att det är vildsvin som bökat där. Hade polisen undersökt alla ställen som svinen bökat på så hade dom haft att göra ett bra tag framöver.
Nej, det ligger ingen sjö precis där markeringen är gjord. Men visst kan någon grävt mask där ändå. Det kan vara en bajsgrop lika gärna. Eller polisen själv som grävt. Vad vet jag. Poängen var att den är markerad med polistejp.
Det var någon som undrade vart grävplatserna längs kabelvägen fanns. Mitt tips var att åka dit och leta efter liknande tejp. Så vitt jag vet har väl inte Kabelvägen producerat ett enda fynd hittills men det framkommer kanske längre fram i utredningen.