Om det stämmer, måste jag säga att jag är lite besviken på storleken på staden. Själva kartan är enorm till ytan, men staden täcker enbart en väldigt liten del, och om det är rätt propotioner på den här kartan är det väldigt få kvarter, typ en utav öarna på gta iv.
Om det stämmer, måste jag säga att jag är lite besviken på storleken på staden. Själva kartan är enorm till ytan, men staden täcker enbart en väldigt liten del, och om det är rätt propotioner på den här kartan är det väldigt få kvarter, typ en utav öarna på gta iv.
Många säger att Los Santos, alltså själva staden, kommer vara lika stort som hela området i GTA IV.
Vad menar du med området? All land i kartan? Det är jag rätt så osäker på.
Verkar som dom lagt de mesta krutet på öknen osv pgd av all feedback från IV men det är ju det som gör att man tröttnar så småningom. Tycker jag...
Har för mig att Rockstar själva sagt i en intervju att staden Los Santos kommer bli ungefär lika stor som Liberty City i IV. Så det är vad vi har att förvänta oss.
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Och vart har de fått hela den kartan ifrån?
Troligtvis från nördarna på GTAforums, ända sedan första trailen släpptes så har dom suttit och analyserat varje screenshot och trailer in i minsta detalj, och därefter har dom skapat sig en bild om hur kartan kommer se ut (på ett ungefär).
Nu har jag även beställt specialutgåvan av strategi guiden för GTA V. Jag brukar vilja ha en guide som jag har i hyllan för att inte missa något roligt. Det gäller bara att ha lite disciplin så att man inte öppnar den för fort.