2013-08-15, 23:02
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Bilden i fråga: http://i.imgur.com/z6JMyoB.jpg
Dock inga barn i sikte.
Om det inte finns barn så är det bara onödigt att ha med skolan.
Om dom hade skippat den byggnaden så är det inte så att jag hade tänk "Hm, rätt så konstigt att det inte finns skolor."
Utan barn på gatorna så hade man inte ens lagt en tanke på det.
2013-08-15, 23:03
Medlem
Phillezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Jag är inget fan av online utan vill spela för singel mest men kommer det mesta i multiplayer att gå att göra i singel?

Jag tror att online är mer ''Team deathmatch'' och att man kan spela minispel med 16 spelare ungefär. Även att man då kan ha lägenheter/hus ihop och teama, och att singelplayer är mer free-roam och att man kan göra uppdrag.
2013-08-15, 23:12
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Jag är inget fan av online utan vill spela för singel mest men kommer det mesta i multiplayer att gå att göra i singel?
Citat:
Ursprungligen postat av Phillez
Jag tror att online är mer ''Team deathmatch'' och att man kan spela minispel med 16 spelare ungefär. Även att man då kan ha lägenheter/hus ihop och teama, och att singelplayer är mer free-roam och att man kan göra uppdrag.
Fel!
Allt du kommer kunna göra i singleplay kommer du även kunna i multiplay:
http://www.computerandvideogames.com/424264/gta-online-first-look-rockstars-persistent-online-world-is-its-most-ambitious-project-in-years/
2013-08-15, 23:13
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Fel!
http://www.computerandvideogames.com/424264/gta-online-first-look-rockstars-persistent-online-world-is-its-most-ambitious-project-in-years/
Frågan var väl omvänd?
2013-08-15, 23:16
Medlem
OneRequests avatar
WOW någon som tänkte på priset på flygplanet i trailern? (2:16 in)
$ 1,150,000 känner att det finns nog rätt mycket saker att spendera sina pengar på i spelet. Om det nu är samma pris singleplayer som multiplayer!!
2013-08-15, 23:16
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Frågan var väl omvänd?
Sant, men då blir väl svaret fortfarande likadant eller vill du att jag ska byta plats på MP och SP åt dig?
2013-08-15, 23:26
Medlem
Phillezs avatar
Citat:
Fel!

Låter grymt, jag längtar verkligen.
2013-08-15, 23:27
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Sant, men då blir väl svaret fortfarande likadant eller vill du att jag ska byta plats på MP och SP åt dig?
Ja om du kan stå fast vid att man kommer ha exakt samma funktioner så som råna banker när man vill, köra race när man vill (Jetski, bilar, flygplan) eller besöka strippklubbar.
Men eftersom du verkar vara säker på dom obekräftade faktumen du sitter på så kan vi väl anta att alla funktioner kommer gå både i MP som i singel player.
2013-08-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Givetvis förstår jag varför barn inte existerat i tidigare spel och aldrig kommer göra heller, däremot är det lite onödigt att ha en lågstadieskola utan ungar.
Alla barn är inne och har undervisning.
2013-08-15, 23:32
Avslutad
Citat:

Att allt som finns i SP även finns i MP betyder väl inte att allt som finns i MP finns i SP? Hur fan tänker du nu?

Exempel: I SP kan man "pimpa" sina bilar. = I Mp kan man också pimpa sina bilar.
Detta stämmer.

I MP kan man byta kön och skins samt skapa egna racebanor. Det kommer man inte kunna göra i SP.
Eller?
2013-08-15, 23:45
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ja om du kan stå fast vid att man kommer ha exakt samma funktioner så som råna banker när man vill, köra race när man vill (Jetski, bilar, flygplan) eller besöka strippklubbar.
Men eftersom du verkar vara säker på dom obekräftade faktumen du sitter på så kan vi väl anta att alla funktioner kommer gå både i MP som i singel player.
Jo, förutom att det är bekräftat vilket du kan läsa i länken ovan i min post.
2013-08-16, 00:20
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Jo, förutom att det är bekräftat vilket du kan läsa i länken ovan i min post.
För fjärde gången så antar jag att du inte är medveten om att vi pratar om singel player.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in