Hej!
Det här är tråden där ni kan ställa frågor eller få kontakt med Svenskarnas Parti i Umeå med omnejd eller Västerbotten i allmänhet.
Vi börjar vara ett helt gäng här nu, och vi växer stadigt.
Umeå har varit så gott som utan organiserad nationell närvaro i många årtionden, men nu finns vi här.
Den närmaste tiden kommer att se en accelererande tillväxt då vi lyckats attrahera bra och kompetenta medlemmar.
Våra aktiviteter är varierande, men vi jobbar hårt på att stärka gemenskapen och växa oss större.
Vi är inte bara ute och klistrar upp affischer och dylikt, även om vi gör det regelbundet.
Vi umgås, några tränar självförsvar tillsammans, ägnar oss åt nätaktivism över sociala medier och mycket annat.
I framtiden siktar vi på att börja kunna hålla torgmöten och offentliga flygbladsutdelningar, när nog många känner sig bekväma nog med sitt engagemang.
Det kan även vara roligt med en fest då och då, och det har gjorts med stor framgång hittills.
Själv skriver jag en del för Realisten, andra för andra nationella tidningar, många av oss sysslar med musik och så vidare.
Vi kommer från alla möjliga bakgrunder, men vi är alla folkkamrater som enats i kampen för vårt hem och fosterjord.
Så om du går och knyter näven i fickan och tror att du är ensam om att vara less på invandringen och det sjuka kulturmarxistiska samhälle vi lever i idag, gå med oss och kämpa för folk och fosterland!
Själv stod jag och vägde länge innan jag gick med, men jag har inte ångrat det för en sekund.
Kom ihåg att medlemskap är helt på dina villkor. Alla gör vad de kan.
Som jag brukar säga: ingen kan göra allt, men alla kan göra någonting.
Vi har medlemmar här i stan som är helt anonyma, även för oss aktiva.
Detta respekteras och vår hantering av personuppgifter sker centralt av partiledningen, inte av oss lokalt.
Man behöver inte vara paranoid eller rädd för att bli medlem.
Detta blir man här:
http://www.svenskarnasparti.se/blimedlem/
Detta är sättet för de som är nyfikna men som inte har tagit steget till medlemskap.
Så, om ni har några frågor eller söker kontakt så vet ni nu var ni kan vända er.
Blir man medlem så sätts man i kontakt med mig av Jonas Andersson, vår partisekreterare.
MVH
/SvP Umeå