Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-15, 20:42
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Svenskarnas parti uttalar sig och agerar för ett sunt familjeideal.

http://www.svenskarnasparti.se/2013/08/15/ett-slag-for-den-naturliga-familjen/

Bland annat utanför Patricia ("fjolljollen") satte aktivister upp banderoller vid 18:00 så att kvällsflanörer inför "lillördag" skulle få ta del av budskapet innan de besökte den kända(?) homoklubben.

/Micke

Ni hade ju i alla fall bra koll på klubben, så antar att den är någolunda känd.

Har Rebecka bytt efternamn? Hade för mig att hon använde sig utav Schnorrenberger tidigare, om så, varför?
Citera
2013-08-15, 20:54
Medlem
Citat:

Bland annat utanför Patricia ("fjolljollen") satte aktivister upp banderoller vid 18:00 så att kvällsflanörer inför "lillördag" skulle få ta del av budskapet innan de besökte den kända(?) homoklubben.

/Micke
Är bilden längst upp till vänster från Fredhäll?
Citera
2013-08-15, 21:03
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Är bilden längst upp till vänster från Fredhäll?
Japp, det är en klassiker i Stockholm.

/Micke
Citera
2013-08-15, 21:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Ni hade ju i alla fall bra koll på klubben, så antar att den är någolunda känd.

Har Rebecka bytt efternamn? Hade för mig att hon använde sig utav Schnorrenberger tidigare, om så, varför?
Lite koll måste man ju ha

Det är något hon funderat på i några år och nu blev det läge för det. Jag borde ju ha bättre koll kan tyckas, men är bara en tidsfråga innan hon heter Skillt *peppar peppar*

/Micke
Citera
2013-08-15, 23:35
Medlem
Hur ska invandrade från ett land som exempelvis Ungern tas hand om? Känner en del svensk-ungerska, vita, människor i verkliga livet och undrar om SvP:s politik skulle innebära repatriering för sådana (engelska wiki säger att det finns 40-70 000 ungrare här, förresten). Landet hör väl till centraleuropa, men angränsar till västeuropa (vet sedan tidigare att SvP:s punktprogram pratar om det "västerländska genetiska arvet (där etniska svenskar ingår)")...
Citera
2013-08-15, 23:36
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:

/Micke

Riktigt bra tajming i och med all uppmärksamhet som HBQTLEOMHTREBTASHAOQLWEMXFHEWPB123-rörelsen fått nyligen, hoppas det blir mer sådant.
Citera
2013-08-15, 23:38
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
Hur ska invandrade från ett land som exempelvis Ungern tas hand om? Känner en del svensk-ungerska, vita, människor i verkliga livet och undrar om SvP:s politik skulle innebära repatriering för sådana (engelska wiki säger att det finns 40-70 000 ungrare här, förresten). Landet hör väl till centraleuropa, men angränsar till västeuropa (vet sedan tidigare att SvP:s punktprogram pratar om det "västerländska genetiska arvet (där etniska svenskar ingår)")...

"Västerländsk" är väl inte en synonym för "västeuropeisk"? Så länge man är från Europa så är det nog okej.
Citera
2013-08-15, 23:42
Medlem
Citat:
Européer kommer inte repatrieras nej, så oroa dig inte. Men även om så vore fallet, får man inte låta känslomässiga band få gå emellan. Jag har utomeuropeiska kontakter, men inte fan låter jag det gå emellan ett svenskt homogent Sverige. Jag vill att mina barn och barnbarn ska växa upp och leva i ett sunt och homogent samhälle. Ett samhälle som jag önskat mig. Sedan om någon utländsk bekant kommer få lite problem, är något jag kan leva med.
Citera
2013-08-15, 23:45
Medlem
Citat:

Är ingen officiell talesperson för partiet utan bara en vanlig medlem men jag tror knappast att ungrare ses som något problem. De är precis som vi ett europeiskt västerländskt folk (europider eller kaukasier om man så vill). Partiets politik handlar nog snarare om att bli av med icke europeiska folk såsom araber, afrikaner, asiater, sydamerikaner, judar, zigenare o dyl. Ungrarna kan nog känna sig ganska lugna, de är ju som sagt snarlika oss både till genetik och kultur
Citera
2013-08-16, 00:44
Bannlyst
Har inget med SvP o göra, men på sikt bör man repatriera alla icke-Nordiska människor med ett fåtal undantag som verkligen hör hemma här rasligt. Tyvärr är det väl nödvändigt att vara återhållsamma när man går ut med vilka som ska få stanna, för att vinna någon sympati, men hoppas att klimatet blir radikalare i framtiden. Det är en ren självklarhet att vi måste bevara vår Nordiska särart, utan att ha central och sydeuropéer här och andra. Men nu är det viktiga i vilket fall att bli av med svartskallarna, repatriera europeiska invandrare kan vänta, så det är inte så aktuellt just nu.
Citera
2013-08-16, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesomorph-
Har inget med SvP o göra, men på sikt bör man repatriera alla icke-Nordiska människor med ett fåtal undantag som verkligen hör hemma här rasligt. Tyvärr är det väl nödvändigt att vara återhållsamma när man går ut med vilka som ska få stanna, för att vinna någon sympati, men hoppas att klimatet blir radikalare i framtiden. Det är en ren självklarhet att vi måste bevara vår Nordiska särart, utan att ha central och sydeuropéer här och andra. Men nu är det viktiga i vilket fall att bli av med svartskallarna, repatriera europeiska invandrare kan vänta, så det är inte så aktuellt just nu.
I ett SvP-Sverige med ett positivt etnonationalistiskt klimat där man kan vara öppen med sin rasmedvetenhet utan några konsekvenser, blir det nog rätt naturligt att nordiska människor kan gå ihop och bilda nordiska ideella organisationer. Annars är jag övertygad om att SvP på annat sätt kan stimulera nordbornas rasmedvetenhet och stimulera deras barnafödande så att nordborna ökar i folkmängd och blir en större del av totalbefolkningen.

Det känns som att man idag ser negativ befolkningstillväxt som standard och ett faktum. Låt oss säga att SvP tar makten, uppmuntrar nordiska människor på olika sätt att skaffa barn med varandra och bilda stora familjer, låter man detta bli till en tradition, kommer dessa i framtiden att utgöra en kraftig majoritet. Så jag är faktiskt inte så orolig.
Citera
2013-08-16, 03:58
Medlem
Trondurs avatar
Svenskarnas Parti Umeå

Hej!

Det här är tråden där ni kan ställa frågor eller få kontakt med Svenskarnas Parti i Umeå med omnejd eller Västerbotten i allmänhet.
Vi börjar vara ett helt gäng här nu, och vi växer stadigt.
Umeå har varit så gott som utan organiserad nationell närvaro i många årtionden, men nu finns vi här.
Den närmaste tiden kommer att se en accelererande tillväxt då vi lyckats attrahera bra och kompetenta medlemmar.

Våra aktiviteter är varierande, men vi jobbar hårt på att stärka gemenskapen och växa oss större.
Vi är inte bara ute och klistrar upp affischer och dylikt, även om vi gör det regelbundet.
Vi umgås, några tränar självförsvar tillsammans, ägnar oss åt nätaktivism över sociala medier och mycket annat.
I framtiden siktar vi på att börja kunna hålla torgmöten och offentliga flygbladsutdelningar, när nog många känner sig bekväma nog med sitt engagemang.
Det kan även vara roligt med en fest då och då, och det har gjorts med stor framgång hittills.
Själv skriver jag en del för Realisten, andra för andra nationella tidningar, många av oss sysslar med musik och så vidare.
Vi kommer från alla möjliga bakgrunder, men vi är alla folkkamrater som enats i kampen för vårt hem och fosterjord.

Så om du går och knyter näven i fickan och tror att du är ensam om att vara less på invandringen och det sjuka kulturmarxistiska samhälle vi lever i idag, gå med oss och kämpa för folk och fosterland!
Själv stod jag och vägde länge innan jag gick med, men jag har inte ångrat det för en sekund.

Kom ihåg att medlemskap är helt på dina villkor. Alla gör vad de kan.
Som jag brukar säga: ingen kan göra allt, men alla kan göra någonting.
Vi har medlemmar här i stan som är helt anonyma, även för oss aktiva.
Detta respekteras och vår hantering av personuppgifter sker centralt av partiledningen, inte av oss lokalt.
Man behöver inte vara paranoid eller rädd för att bli medlem.
Detta blir man här: http://www.svenskarnasparti.se/blimedlem/

Detta är sättet för de som är nyfikna men som inte har tagit steget till medlemskap.
Så, om ni har några frågor eller söker kontakt så vet ni nu var ni kan vända er.
Blir man medlem så sätts man i kontakt med mig av Jonas Andersson, vår partisekreterare.

MVH
/SvP Umeå
Senast redigerad av Trondur 2013-08-16 kl. 04:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in