2013-08-15, 17:05
Medlem
creteks avatar
oroar mig även för hur livlig staden kommer att vara, kollar man på trailern är det inte mer än 7 bilar på en stor jävla väg, (i början av online trailern) vill att det ska vara mycket trafik, inte överdriven men mycket, samt många människor på gatan så det inte känns så tomt.
2013-08-15, 17:08
Medlem
Qweasd123s avatar
Det bästa vore om det skulle vara en stor server som man kunde vara tusentals spelare på samtidigt.
Senast redigerad av Qweasd123 2013-08-15 kl. 17:10.
2013-08-15, 17:09
Medlem
Ratis avatar
Verkar bli sjukt kul med online läget. Co-Op och Freemode samt en massa minigames och kul saker, om jag tolkade videon rätt .
Hoppas man kan vara fler än 16 online på konsol. GTA IV Online var ju lite trist på det sättet.
2013-08-15, 17:20
Medlem
http://www.computerandvideogames.com/424264/gta-online-first-look-rockstars-persistent-online-world-is-its-most-ambitious-project-in-years/

Who needs real life anyway.

Citat:
"Leslie Benzies claims that Los Santos is only the beginning. The volume of creator tools, missions and items will grow, but at some stage GTA Online will head into new locations. He suggested they were sitting on a lot of content, and it doesn't take a genius to speculate what it might be."
Detta spelet kommer hålla i flera år alltså. Helt sjukt. Kommer inte behövas något nytt GTA förens något revolutionerande händer inom tekniken och grafiken. Kommer ju lätt portas till PS4 osv.
Senast redigerad av Anonymiteten 2013-08-15 kl. 17:27.
2013-08-15, 17:26
Medlem
SuperGuidettis avatar
Efter har sett Online trailern så ska jag helt klart köpa GTA 5.
Så sjukt grym, vi får väl ta o skapa en Flashback liga :P
2013-08-15, 17:39
Medlem
FoxHounds avatar
Alltså shit, kan inte denna månaden bara gå
2013-08-15, 17:43
Medlem
Spontant efter två trailers: Det här spelet har fan för mycket av allt, men såklart: Det här kommer bli årets spel utan tvekan, fullpackat med så jävla mycket att upptäcka och utföra

Kan inte bli dåligt! Hälsa på hos andra i lägenheter online, fylla upp garaget, ta en varsin bil och ut och cruisa! Kung
2013-08-15, 17:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Jävla fan det är i sådana här stunder jag hatar att jag inte har några direkta vänner som gillar att gäjma lika mycket som mig, eller samma spel.

Kommer inte ha en enda vän att spela GTA V med och jag som verkligen får ståfräs av online-trailern.

Det är i sådana här stunder man är avundsjuk på dom som har 2-3 bra vänner som gillar att slå upp ett online spel en kväll och köra via något voice-program.

Ser ju förbannad grymt ut, och detta kommer bli ett spel som man absolut inte tröttnar på efter ett år.
Lär fyllas på med mer och mer saker kontinuerligt vad jag fattade det som.
2013-08-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jävla fan det är i sådana här stunder jag hatar att jag inte har några direkta vänner som gillar att gäjma lika mycket som mig, eller samma spel.

Kommer inte ha en enda vän att spela GTA V med och jag som verkligen får ståfräs av online-trailern.

Det är i sådana här stunder man är avundsjuk på dom som har 2-3 bra vänner som gillar att slå upp ett online spel en kväll och köra via något voice-program.

Ser ju förbannad grymt ut, och detta kommer bli ett spel som man absolut inte tröttnar på efter ett år.
Lär fyllas på med mer och mer saker kontinuerligt vad jag fattade det som.

Du skall nog se att det finns en och annan från denna tråden som är mer än villig att sätta skräck i Los Santos med omnejd tillsammans med dig

Jag tycker det är rätt skönt att onlineläget inte låses upp förren 1:a okt, då hinner man lära känna staden lite först via single play. Men nog fan verkar det bli ett övermäktigt spel, jag kan fan inte begripa hur rockstar har gått tillväga för att trycka in så otroligt mycket inehåll.
2013-08-15, 18:04
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Du skall nog se att det finns en och annan från denna tråden som är mer än villig att sätta skräck i Los Santos med omnejd tillsammans med dig

Jag tycker det är rätt skönt att onlineläget inte låses upp förren 1:a okt, då hinner man lära känna staden lite först via single play. Men nog fan verkar det bli ett övermäktigt spel, jag kan fan inte begripa hur rockstar har gått tillväga för att trycka in så otroligt mycket inehåll.

5,5 år är rätt lång tid att göra ett spel på, för jag kan nästan garantera att dom började direkt efter IV. Kan knappt ta in att det har gått så lång tid sen IV släpptes, samt att det redan har gått 2 år sen första trailern.
2013-08-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
5,5 år är rätt lång tid att göra ett spel på, för jag kan nästan garantera att dom började direkt efter IV. Kan knappt ta in att det har gått så lång tid sen IV släpptes, samt att det redan har gått 2 år sen första trailern.

HAHAHA va fan är det verkligen två år sedan första trailern?
2013-08-15, 18:12
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
HAHAHA va fan är det verkligen två år sedan första trailern?

November 2011 ^^

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in