Citat:
Ursprungligen postat av Margaery
Bland det dummaste jag någonsin hört. Rasism är bland de minsta orsakerna till krig och elände.
Att alla ser ut som en bajsbrun sörja löser inte ett jävla skit.
Dessutom så skulle IQ-snittet att minska rätt rejält vilket inte skulle hjälpa mänskligheten direkt.
Jag vet inte hur det går med IQ:n (Obama är blandad men ändå hög IQ). Judar och japaner har iofs bevisat hur bra det går med enhetlighet och stabilitet i ursprung i befolkningen.
Det handlar i första hand om
olika religionsuppfattning. Inte ens
samma huvudreligion hjälper. Irland,
katoliker och
protestanter? Shit happened there too...
Annars räcker det med lite allmänt koncentrerad ekonomisk brottslighet och drogbrottslighet i ex en liten stad som
Malmö för att helvetet ska bryta ut. Sedan att vissa Malmöbor glider omkring i full trygghet i en trygg liten fläck i Malmö (än) så länge tycker jag inte är något bevis för "att det är bra att blanda".
Snabba, stora folkomflyttningar som i fallet Sverige bäddar också för problem. Som lök på laxen för motsättningar så gynnar man den nyinflyttade minoriteten kraftigt och vissa människor i majoriteten blir förbannade när de ser att flyktingar får stekta sparvar slänga in i munnen och hela kökslådan fylld med silverskedar i retroaktiva bidrag.
Under tiden står Per och Kalle Johansson arbetslösa med låg ersättning eftersom arbetsmarknaden och skatterna inte längre räcker till för en allt större del av majoritetsbefolkningen.
Staten måste
1) först plundra sjuka och arbetslösa, sedan
2) måste man börja knapra på majoritetsgruppens "förmåner", och till sist
3) måste man börja spara på asylsökande...
DÅ bryter det stora helvetet ut, där ex papperslösa kriminella (det finns!) försöker råna sig fram till välstånd.