2013-08-14, 17:56
Medlem
Freddyfishs avatar
Olshammar, även där finns ett pappersbruk
Citera
2013-09-02, 12:47
Medlem
DoktorEbbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag har alltid tyckt Horred ser trevligt ut när jag åkt förbi. Kinna däremot som ligger mellan Horred och Borås. Varje dag när man slår upp BT och bläddrar förbi Marksidorna så får man bara läsa om drograttfyllon, misshandel och diverse psykopater Fyfan vilket skithål!

Det är korrekt.
Hela Marks kommun består i princip enbart utan knarkare, finska alkisar, och nazister som kör epa-traktor och lever på bidrag. Hela kommunen är dessutom oerhört ful, troligtvis för att deras stadsarkitekt (om dom har någon) var påtänd när ha designade de två tätorterna Kinna och Skene.
Ligger några mil rakt öster om Göteborg. Sveriges intellektuella soptipp.
Citera
2013-09-02, 14:04
Bannlyst
Jag lägger min röst på Tibro. Stan är full av nerlagda industrier och det enda nöjet folk har där är att gå till bowlinghallen som är enda öl haket i orten.

Sen är det fullt av negrer, epa raggare, alkisar och piller torskar vilket inte gör saken bättre. Usch jag får ångest bara jag tänker på hålan.
Senast redigerad av Skyttegrav 2013-09-02 kl. 14:22.
Citera
2013-09-02, 18:39
Medlem
Timrå, även där pappersbruk.
Citera
2013-09-03, 00:10
Medlem
IceEyess avatar
Utnämner Malmö som 1:a med motiveringen att staden har omvandlats till en gigantisk flyktingförläggning där varelser i burka och dylikt präglar staden på ett sorgligt vis.

Stockholm är tätt bakom eftersom det är för stort, stressigt, stökigt, och för att inte tala om alla nedgångna betongförorter som andas depression och befolkas av lägre stående individer.

3: Grängesberg - Den forna blomstrande "guldgruvan" förlorade all glans och mången invånare när gruvan avvecklades. Kvar står övergivna byggnader som knappast ökar attraktionsvärdet.

4: Timrå - Här har man kläckt den briljanta idén att anlägga ett bastant pappersbruk anmärkningsvärt nära centrum. Fabriken generar förvisso arbetsmöjligheter, men samtidigt även en mindre tilldragande stank.

5: Örebro - Karaktärslös och händelsefattig stad med en befolkning som förfogar över landets mest oattraktiva dialekt.

6: Karlstad - Bönder, raggare, dansband, Färjestad. Det räcker som motivering.

7: Södertälje - En stad som likt Malmö är väldigt infekterad av kulturberikare. Sveriges näst största flyktingförläggning?

8: Kiruna - Klimatet och stadens geografiska placering bör vara tillräckligt för att avstå en flytt till de nordligare breddgraderna.

9: Östersund - Isolerad stad som verkar tro att man utgör navet i Norrland, när staden endast är en rastplats på vägen till Åre

10: Landskrona - Se Malmö och Södertälje.

11: Umeå - Överskattad stad fullproppad med vänsterradikala studentbönder från Strömsund, Lycksele, Storuman osv

12: Göteborg - Mordor, fullproppat med afrikaner, turkar, IFK-anhängare som heter Glenn och besitter en obegriplig dialekt. I övrigt samma hake som Stockholm, nämligen för stort och rörigt.

13: Katrineholm - Erövrade den mindre smickrande titeln "Sveriges tråkigaste stad" av Expressen för ett par år sedan

14: Borås - En regnig förort till Göteborg utan karaktär och själ.

15: Örnsköldsvik - Sömnig ort i Norrland med ett värdelöst hockeylag, en simhall och hoppbacke. Befolkningen består endast av stökiga och enögda hockeyfans.

16: Visby - Livat på sommaren men under vinterhalvåret är staden lika fartfylld som en fastfrusen snigel.

17: Borlänge - En typisk förfallen industristad som mer och mer börjar likna en valfri stad i Somalia.

18: Gävle - En klassisk kommuniststad där alla röstar rött. Arkitekturen är horribel och inte ens en brinnande julbock kan bränna bort tristessen.
Citera
2013-09-03, 01:38
Medlem
Skulle säga att Finspång stämmer in på rubriken, gammal bruksort. Verkar vara ett riktigt tråkigt ställe.
Citera
2013-09-03, 06:14
Medlem
Citat:
5: Örebro - Karaktärslös och händelsefattig stad med en befolkning som förfogar över landets mest oattraktiva dialekt.

Jag håller med dig. Addera kaxiga tonårskillar i grupp som letar efter anledning att slå folk på käften (de går alltid på ensamma individer, såklart), bymentalitet, korrupt- och maktmissbrukande poliskår, en feministisk hegemoni som per automatik får alla män att per automatik känna sig som manschauvinister, allmänt lättkränkta personer som polisanmäler småsaker, män som beter sig som kvinnor, vita som beter sig som invandrare... you name it. En sådan jävla degenererad stad på alla sätt och vis.

Oh, by the way - nyinstiftade Örebro Pride är ju precis vad stan behöver... not.
Citera
2013-09-05, 00:46
Medlem
badrumbadrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pessimus-Dux
Jag nominerar Nässjö. Hårt sliten kommunistisk järnvägsknut. Tappat allt vad framtidstro heter.

Trodde fan inte att det skulle dröja till sidan tre innan kronjuvelen dök upp. Slitet, usel samhällsservice, tråkig sovjet-liknande arkitektur, dåligt nöjesliv sett till storleken, fittigt väder, massinvandring utan dess like och så vidare i oändlighetens oändlighet.
Citera
2013-09-05, 01:47
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badrumbadrum
Trodde fan inte att det skulle dröja till sidan tre innan kronjuvelen dök upp. Slitet, usel samhällsservice, tråkig sovjet-liknande arkitektur, dåligt nöjesliv sett till storleken, fittigt väder, massinvandring utan dess like och så vidare i oändlighetens oändlighet.

Nässjö var en fin stad förr, idag har den chanserat fullständigt..
Citera
2013-09-05, 09:13
Medlem
hazzos avatar
Ta en sväng till Skutskär så kommer vi alla att enas om vem som vinner denna tävling. Oerhört tråkig arkitektur. Deprimerande industriort. Pappersbruk som stinker. Hålögd befolkning. Till o med hundarna ser ledsna ut.
Citera
2013-10-04, 18:58
Medlem
Gift44s avatar
Märkligt att ingen nämnt Vargön än. Helvetet på jorden.
Citera
2013-10-08, 22:29
Medlem
Södertälje är en kandidat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här