Citat:
Ursprungligen postat av
Milky.Bong
När jag var som mest Ead och inte riktigt pallade trycket längst fram så ställde jag mig vid vänster om publiken, relativt nära till scenen och där var folk mer dansglada än vad de andra där inne var kan jag lova. Hälften strulade upp varandra och resten dansade som galningar och kramade alla som också kom ut för att dansa med dem. Så mycket skönare stämning utanför publikhavet än inne.
Edit: I skogen alltså!
JA jag tänkte väl (Det är förövrigt höger om scenen

)
man kan säga att det går som en halvmåne och stråket slutar ungefär vid musikbåset. Det är underbart, alla dansar, alla är glada, folk kommer och kramar en, jag kramar andra! Jag har mina bästa minnen där
2011-2012 hittade jag alltid villiga pinglor att strula, dansa och kramas med när jag var Ead. Samt en rad andra som jag bara dansade och kramades med.
Tror inte jag stått i mitten på någon kvälls/natt spelningen nånsin på Emmaboda - som är Dans vänlig. Det är ju sjukt trist jämfört med dans,kram och puss-stråket
Citat:
Ursprungligen postat av
Haruspex
Ja man hör ju dessutom alltid typ 10 pers uttrycka sig argt mot de "sköna grabbarna" som ska mosha.. Helt otroligt hur de inte kan skämmas tycker jag..
Har helt slutat stå i mitten på spelningar tack vare mosharna.. Alltid till höger om skogen nu eller ungefär vid ljudbåset vid ängen. Stördes inte alls av moshpitsen på emmaboda, men däremot på bråvalla.
Aldrig tänkt på "tjackstråket". Blir att kolla om det finns bra med plats där nästa år.

Det finns alltid plats <3