Citat:
Ursprungligen postat av
ToiletRelicTree
Nu kan det vara för att jag precis steg upp, men jag ser bara två steg efter han tagit upp bollen. Sen att det missas massa travels är väl för att det är ruskigt svårt att se. Kanske verkar lätt när man sitter hemma framför TVn och ser en massa repriser från olika vinkalr, men man har inte samma lyx när man dömer en match.
Jo fast dom som inte går att missa är ju när spelare sätter igång fastbreaks, 3 meter iväg innan de studsar bollen. Ganska svårt utan att släppa roteringsfoten
Anledningen till att jag har svårt att tro att de inte ser det är att domarna i nba är så fruktansvärt bra på att se fouls under korgarna, det är jag fruktansvärt imponerad av. Sen är ju lebrons game winner en klassiker, 4 steg eller nåt som han tar