2013-08-02, 00:37
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Det känns lite som att om något lag skulle signa honom så skulle det vara lite för att visa sig snälla och att understryka någon sorts policy som alla borde ha som lyder att alla är olika och alla får vara olika eller något.

Det var enligt mig nog lite därför han gick ut med det också. Han suger och valde därför ett sista rop på hjälp.

Förstår inte detta heller med att folk skulle vara rädd för honom? Som att han bara skulle hoppa på och våldta en lagkompis i 2an mitt i duschen. Då är man inte bög utan bara sjuk i huvudet. En vanlig bög skulle aldrig slänga sig på vem som helst i duschen. Om ni duschade med tjejer, skulle ni flyga på vem som helst då? Nej just det.

Jag skulle.
2013-08-02, 00:45
  #302
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Jag skulle.

Förstår ju varför Kobe är din favoritspelare
2013-08-02, 02:24
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Om ni duschade med tjejer, skulle ni flyga på vem som helst då?

Skulle flyga på den jag finner sexigast.
2013-08-02, 18:22
  #304
Medlem
Xunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Så är det ju såklart och en kass spelare med en "egenskap" som kan skapa obalans får det ju tufft men nu tycker iaf jag att det var bra att han tog steget för att basket är ju fortfarande en rätt "no homo" sport.

Jo visst var det bra att han gjorde det. Problemet är bara den att om han inte blir signad av något lag så kommer hela "komma ut" jippot bli ihågkommet som slutet för hans karriär (även om det kanske inte berodde på det). Och det kan i slutändan leda till att andra spelare som är homo inte väljer att komma ut pga att det skulle skada deras karriär.
2013-08-02, 19:22
  #305
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xunder
Jo visst var det bra att han gjorde det. Problemet är bara den att om han inte blir signad av något lag så kommer hela "komma ut" jippot bli ihågkommet som slutet för hans karriär (även om det kanske inte berodde på det). Och det kan i slutändan leda till att andra spelare som är homo inte väljer att komma ut pga att det skulle skada deras karriär.

Helt korrekt, hade ju varit jävligt intressant om det var en spelare som var iaf given att få kontrakt nånstans säg Udonis Haslem, en bra spelare de flesta vill ha men ingen stjärna.

Kul förövrigt att lill-gadden inte gett upp nbadrömmarna utan kommer igen nästa år.
2013-08-02, 22:24
  #306
Medlem
TKD_1337s avatar
Den här rubriken är skitkul: Bulls' Rose could suit up Oct. 5 at Indiana.

Spelschemat släpps den här tisdagen.
2013-08-07, 09:06
  #307
Medlem
Rotselleris avatar
Kollade på ett kort klipp när Giannis (han greken) tränade med nån av Bucks tränare. Förutom skottet är det ju skrämmande hur lik han är KD, han är ju skrämmande rörlig för sin längd och får han upp styrka blir han svårstoppad om några år. Hans form är faktiskt ganska bra så om dom får nöta några 1000 skott med honom så kan nog hans jumper förbättras mycket också.

Ska bli kul att se hans utveckling iaf.

Någon som har koll på när dealsen för league pass brukar komma ut? Och vad dom ligger på? 150-200$?
2013-08-10, 11:26
  #308
Medlem
http://www.basesandbaskets.com/2013/08/kobe-bryant-vs-lebron-james-translating.html
2013-08-14, 03:28
  #309
Medlem
Förstår inte varför domarna i NBA tillåter så jävla mycket steg. Nivån ska va skyhög och domarna får böter om dom gör fel, men varför är dom så stört slappa på alla dessa steg.

Ett exempel

http://www.youtube.com/watch?v=Mkn-2fU9l10

Kolla nr 7, ni ser ju själva. Varför blåser dom inte i såna situationer?
2013-08-14, 06:37
  #310
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Förstår inte varför domarna i NBA tillåter så jävla mycket steg. Nivån ska va skyhög och domarna får böter om dom gör fel, men varför är dom så stört slappa på alla dessa steg.

Ett exempel

http://www.youtube.com/watch?v=Mkn-2fU9l10

Kolla nr 7, ni ser ju själva. Varför blåser dom inte i såna situationer?

Nu kan det vara för att jag precis steg upp, men jag ser bara två steg efter han tagit upp bollen. Sen att det missas massa travels är väl för att det är ruskigt svårt att se. Kanske verkar lätt när man sitter hemma framför TVn och ser en massa repriser från olika vinkalr, men man har inte samma lyx när man dömer en match.
2013-08-14, 09:06
  #311
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Nu kan det vara för att jag precis steg upp, men jag ser bara två steg efter han tagit upp bollen. Sen att det missas massa travels är väl för att det är ruskigt svårt att se. Kanske verkar lätt när man sitter hemma framför TVn och ser en massa repriser från olika vinkalr, men man har inte samma lyx när man dömer en match.

Jo fast dom som inte går att missa är ju när spelare sätter igång fastbreaks, 3 meter iväg innan de studsar bollen. Ganska svårt utan att släppa roteringsfoten

Anledningen till att jag har svårt att tro att de inte ser det är att domarna i nba är så fruktansvärt bra på att se fouls under korgarna, det är jag fruktansvärt imponerad av. Sen är ju lebrons game winner en klassiker, 4 steg eller nåt som han tar
2013-08-16, 11:14
  #312
Medlem
Saerdna-s avatar
Rockets kmr bli intressanta i år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in