2013-08-14, 02:32
Medlem
Turerna går vidare..

En sydamerikansk journalist vid namn Martin Charquero twittrar nu om att Suarez sagt till honom personligen att han kommer stanna i Liverpool och kanske till och med förlänga sitt kontrakt
2013-08-14, 02:46
Medlem
gurka5OOs avatar
En sak jag tycker är konstigt är att inget lag har ryckt efter Koscielny? Har inte hört ett enda rykte om honom under hela Silly. Han och Vertongen var PL:s bästa backar enligt mig den här säsongen. Hade jag varit barca så hade jag satt in siktet på honom.

Snabb som fan, bra teknik, bra på huvudet, spelsäker. Skönt att han inte lämnar säger jag bara som arsenal-fan
2013-08-14, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
En sak jag tycker är konstigt är att inget lag har ryckt efter Koscielny? Har inte hört ett enda rykte om honom under hela Silly. Han och Vertongen var PL:s bästa backar enligt mig den här säsongen. Hade jag varit barca så hade jag satt in siktet på honom.

Snabb som fan, bra teknik, bra på huvudet, spelsäker. Skönt att han inte lämnar säger jag bara som arsenal-fan

Bayern och Barcelona var intresserade att köpa för någon månad sedan, men han ville stanna i Arsenal.
2013-08-14, 06:16
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
BBC rapporterar nu på Twitter att Man City vill ha RM's Pepe, Chelsea jagar Eto'o, och Arsenal jagar Michu. Festligt.

Angående Pepe är jag som Real supporter inte särskilt förtjust i honom. Visst, han bidrar med energi i laget (minst sagt),men har ofta visat sig vara ganska medelmåttig i markering och positionering, tycker jag iallafall. Många mål under gångna säsongen som jag studerat har jag kunnat lägga stor skuld på Pepe.
BBC rapporterar om dagens skvaller snarare. Inte deras egna källor, det är viss skillnad. De brukar sammanfatta vad de engelska tabloiderna har skrivit en gång per dag.
2013-08-14, 06:46
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Både Liverpool och Tottenham verkar intresserade av Willian från Anzhi, men lär väl vara fler klubbar som blandar sig i den affären kan tänkas? Tony Barrett skriver om detta och han brukar ju ha ganska bra koll.

Vilka skulle vinna en dragkamp om honom av Spurs och Liverpool? Känns som om Spurs skulle vara favoriter i alla fall..Liverpool har ju missat alla sina större targets denna sommar.
Av Tottenham och Liverpool skulle jag dessvärre anse Tottenham vara favoriter. Köper de honom ökar väl chansen/risken att de säljer Bale antar jag. Är ju kul att Liverpool försöker i alla fall även om de hittills inte kommit någon vart med de stora värvningarna.

Citat:
Ursprungligen postat av WERRE-
Turerna går vidare..

En sydamerikansk journalist vid namn Martin Charquero twittrar nu om att Suarez sagt till honom personligen att han kommer stanna i Liverpool och kanske till och med förlänga sitt kontrakt
Efter lite googlande kallades Charquero "highly rated" på diverse sidor när han sa att Suarez var nära Arsenal. Nu säger självklart de sidor som handlar om Liverpool samma sak. Hur mycket det ligger i det han säger återstår att se. Ska vi tro att om Suarez skriver nytt kontrakt att det lär finnas en ordentlig release-clause den här gången. Om Suarez för tillfället stannar i Liverpool eller inte beror nog inte på honom dock.
2013-08-14, 08:39
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Känns som Willian är perfekt för United. Varför är inte Moyes beredd att öppna plånboken för honom? När dom gått bet på Fabregas känns Willian som det perfekta alternativet. Det verkar som att Giggs (!) ska spela på #10-position. Ingen skugga över honom, men då han är assisterande tränare också, känns det som att han tar ut sig själv på den positionen.

Vill United vara med i titelracet behöver dom en riktigt bra offensiv kreatör. Den riktiga spetsen håller varken Kagawa eller Giggs.

Cesc var ju knappast tänkt att spela i någon "#10-position" heller. Willian skulle således inte lösa speciellt många problem, även om han är en duktig spelare. Sen hur du har fått för dig att Giggs "ska" spela på #10.positionen vet jag heller inte. Han kommer på sin höjd spela i hälften av lagets matcher, där merparten av dom förmodligen kommer att vara på kanten. Vad han har med laguttagningen att göra vet jag heller inte riktigt.

Slutligen kanske man ska ge Kagawa mer än en säsong innan man dömer ut honom.
2013-08-14, 10:42
Medlem
kratans avatar
Enligt Bild så är Arsenal ovilliga till att betala €17m som Bayern kräver för Gustavo.
2013-08-14, 10:44
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Enligt Bild så är Arsenal ovilliga till att betala €17m som Bayern kräver för Gustavo.
Undrar om Wenger tänker göra några värvningar alls? Han kanske har en hemlig masterplan i åtanke?
2013-08-14, 10:57
Medlem
OG-lovers avatar
Barcelona ska tydligen också vara intresserad av Gustavo.

Citat:
Barcelona are interested in Bayern Munich midfielder Luiz Gustavo (26). They already wanted him last year to replace Seydou Keita. [bild]

Sen börjar det kommer mer rykten om Sakho. Vad har man för alternativ egentligen? Agger och David Luiz går inte att få loss så det är väl bara att köra egentligen.
2013-08-14, 11:03
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Barcelona ska tydligen också vara intresserad av Gustavo.

Sen börjar det kommer mer rykten om Sakho. Vad har man för alternativ egentligen? Agger och David Luiz går inte att få loss så det är väl bara att köra egentligen.

Det kommer sluta med att de köper Gustavo för att spela honom som mittback.

Hoppas fortfarande på Subotic men det ser mörkt ut
2013-08-14, 11:05
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Undrar om Wenger tänker göra några värvningar alls? Han kanske har en hemlig masterplan i åtanke?

I annat fall är gubben inte kvar nästa sommar, det är mycket enkelt. Om han inte klarar att få fram ett vinnande lag så får man ta in någon som gör det.
2013-08-14, 11:13
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det kommer sluta med att de köper Gustavo för att spela honom som mittback.

Hoppas fortfarande på Subotic men det ser mörkt ut
Varför hoppas du på Subotic? Man har väl inte ens sett en intention på att han skulle lämna Dortmund i sommar för Barcelona eller någon annan klubb? Dessutom har ju den tyska ligan påbörjats tror inte Dortmund skulle släppa en av sina viktigaste spelare kanske för en fantasisumma då isf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in