2013-08-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Trevligt bygge denna sommar.

Imponerande, Willian är en kanonvärvning. Jag tror inte oddssättarna kan ha Arsenal som favoriter till fjärdeplaceringen länge till.
2013-08-20, 20:42
Medlem
Otroligs avatar
Är också imponerad av Spurs fönster, riktigt bra värvningar de har fått till. Om inte Arsenal får till några riktiga klassvärvningar nu i slutet kanske vi får ett tronskifte i norra London som det något felaktigt kom att heta förra säsongen...
2013-08-20, 20:45
Medlem
Wiltons avatar
Joe Lewis måste ha tappat förståndet eller så har han typ 1 år kvar att leva, helvete vad vi värvar. Tror jag drömmer, snälla väck mig inte. COYS!
2013-08-20, 20:46
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Helt galet.

Helt sjukt! Sägs att Willian och eventuella Bale-pengar inte har någon koppling. Ifall Bale säljs så kommer man lägga ett bud på Lamela.
2013-08-20, 20:51
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Helt sjukt! Sägs att Willian och eventuella Bale-pengar inte har någon koppling. Ifall Bale säljs så kommer man lägga ett bud på Lamela.

Så dom sitter alltså på ca en miljard + Coentrao utöver sitt nuvarande fönster ?
2013-08-20, 20:52
Medlem
Wiltons avatar
Citat:

Japp det är väl planen läste jag också. Sjuk win/win situation för spurs just nu. Ser dock såklart helst att vi behåller Bale.
2013-08-20, 20:56
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Med pengarna som strömmar i den brittiska fotbollen ska topplag ha möjligheten att stå för sånna här fönster var och vartannat år.
2013-08-20, 21:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Joe Lewis måste ha tappat förståndet eller så har han typ 1 år kvar att leva, helvete vad vi värvar. Tror jag drömmer, snälla väck mig inte. COYS!

Jag är mest nervös för att det ska floppa än glad för att vi lyckas knyta till oss bra spelare.
2013-08-20, 21:03
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Kakā kommer givetvis få en nytändning under Ancelotti, han har ju stundtals varit lysande under försäsongen.
Trevligt, Ancelotti och Kaka måste ha en fin relation till varandra men får han verkligen plats i laget?
2013-08-20, 21:09
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:

Willian - Bale - Lennon är annars ett offensivt som gör en glad.
2013-08-20, 21:11
Bannlyst
Wenger: "It is not always to think what is outside is better than what you have ... and our fans have to understand that"

"We have been very successful with transfers - if you look at the players who play tomorrow, they are top quality players"

Gubbfan skulle ha en fet smäll...
2013-08-20, 21:11
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Willian - Bale - Lennon är annars ett offensivt som gör en glad.

Ja det kan bli fint det där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in