2013-08-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishbane
Var kommer Tottenhams pengar ifrån?
Paulinho
Soldado
Fryers
Nacer

och nu är man även intresserad av Rami och C.Atsu

Lägg dessutom till Eriksen på den listan...
2013-08-13, 23:34
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meinl
Lägg dessutom till Eriksen på den listan...
Hoppas dem inte satsar på Eriksen. Högst medioker.
2013-08-13, 23:46
Medlem
Kafferastens avatar
Både Liverpool och Tottenham verkar intresserade av Willian från Anzhi, men lär väl vara fler klubbar som blandar sig i den affären kan tänkas? Tony Barrett skriver om detta och han brukar ju ha ganska bra koll.

Vilka skulle vinna en dragkamp om honom av Spurs och Liverpool? Känns som om Spurs skulle vara favoriter i alla fall..Liverpool har ju missat alla sina större targets denna sommar.
2013-08-13, 23:52
Medlem
Jkrokens avatar
Känns som Willian är perfekt för United. Varför är inte Moyes beredd att öppna plånboken för honom? När dom gått bet på Fabregas känns Willian som det perfekta alternativet. Det verkar som att Giggs (!) ska spela på #10-position. Ingen skugga över honom, men då han är assisterande tränare också, känns det som att han tar ut sig själv på den positionen.

Vill United vara med i titelracet behöver dom en riktigt bra offensiv kreatör. Den riktiga spetsen håller varken Kagawa eller Giggs.
2013-08-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Både Liverpool och Tottenham verkar intresserade av Willian från Anzhi, men lär väl vara fler klubbar som blandar sig i den affären kan tänkas? Tony Barrett skriver om detta och han brukar ju ha ganska bra koll.

Vilka skulle vinna en dragkamp om honom av Spurs och Liverpool? Känns som om Spurs skulle vara favoriter i alla fall..Liverpool har ju missat alla sina större targets denna sommar.

Tveksamt om Spurs har pengarna så länge man inte säljer Bale dock
2013-08-14, 00:16
Medlem
Axezzs avatar
Liverpool tror jag har pengarna för en eventuell affär. Det stora problemet är att övertyga spelaren att komma till en klubb som inte är ute i europa denna säsong och utan att ge han en alldeles för hög lön. Tottenham har jag uteslutet i dagsläget med tanke på att dom har spenderat sina pengar för detta fönster och en affär endast då ska vara möjlig om Bale säljs.
2013-08-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Känns som Willian är perfekt för United. Varför är inte Moyes beredd att öppna plånboken för honom? När dom gått bet på Fabregas känns Willian som det perfekta alternativet. Det verkar som att Giggs (!) ska spela på #10-position. Ingen skugga över honom, men då han är assisterande tränare också, känns det som att han tar ut sig själv på den positionen.

Vill United vara med i titelracet behöver dom en riktigt bra offensiv kreatör. Den riktiga spetsen håller varken Kagawa eller Giggs.

Någonting för PSG kanske? De behöver en kreatör på mittfältet. De kan erbjuda CL-spel och hög lön.
2013-08-14, 01:01
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WERRE-
Tveksamt om Spurs har pengarna så länge man inte säljer Bale dock

Man vet aldrig med Spurs. Och blir Bale kvar? Det känns fortfarande tveksamt.

£30m planerar Rodgers att bjuda påstås det:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10241382/Liverpool-manager-Brendan-Rodgers-plans-30m-bid-for-Anzhi-Makhachkala-midfielder-Willian.html
2013-08-14, 01:11
Medlem
Seppo1337s avatar
BBC rapporterar nu på Twitter att Man City vill ha RM's Pepe, Chelsea jagar Eto'o, och Arsenal jagar Michu. Festligt.

Angående Pepe är jag som Real supporter inte särskilt förtjust i honom. Visst, han bidrar med energi i laget (minst sagt),men har ofta visat sig vara ganska medelmåttig i markering och positionering, tycker jag iallafall. Många mål under gångna säsongen som jag studerat har jag kunnat lägga stor skuld på Pepe.
2013-08-14, 01:16
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
BBC rapporterar nu på Twitter att Man City vill ha RM's Pepe, Chelsea jagar Eto'o, och Arsenal jagar Michu. Festligt.

Angående Pepe är jag som Real supporter inte särskilt förtjust i honom. Visst, han bidrar med energi i laget (minst sagt),men har ofta visat sig vara ganska medelmåttig i markering och positionering, tycker jag iallafall. Många mål under gångna säsongen som jag studerat har jag kunnat lägga stor skuld på Pepe.

Jag och bror min pratade faktiskt om olika backup-planer ifall köp av Suarez eller Rooney inte skulle kunna slutföras. Då kom vi faktiskt fram till att det alltid går att slänga iväg 200 miljoner på Michu. En ganska logisk värvning egentligen. Relativt billig, gör mål, bra grundteknik, samt kan fylla ut två positioner.
2013-08-14, 01:18
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Någonting för PSG kanske? De behöver en kreatör på mittfältet. De kan erbjuda CL-spel och hög lön.
Är inte han ytter ?
2013-08-14, 02:22
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag och bror min pratade faktiskt om olika backup-planer ifall köp av Suarez eller Rooney inte skulle kunna slutföras. Då kom vi faktiskt fram till att det alltid går att slänga iväg 200 miljoner på Michu. En ganska logisk värvning egentligen. Relativt billig, gör mål, bra grundteknik, samt kan fylla ut två positioner.

Det känns dock som ett kapitalt fiasko att landa med Michu efter alla turer med Jovetic, Higuain och Suarez. T.om. Hopplösa Spurs har landat Soldado, så man undrar vad fan Wenger har gjort hela tiden.

Nej det känns som man verkligen skulle behövas spendera stort på anfallssidan, kosta vad det kosta vill just nu - det är det dom verkligen behövs. Gustavo - om man får in honom - kommer billigt om man räknar bort Gervinho. Därmed ska det utan problem finnas rejält med pengar - både för tramsfersumma och lön - till en striker och kanske 10-12 miljoner för Williams som mittback.

Om jag hade varit i Wengers ställe hade jag gett mig på Jackson Martinez från Porto, ja de kan ta betalt, men nu har man satt sig i den här sitsen och då får man pröjsa lite extra får att komma ur den. Porto säljer utan tvekan om de anser sig få ett bra pris. Nummer två är om man kan erbjuda Lewandowski extremt bra villkor (lön) och locka honom till London även om det är osannolikt (Arsenal skulle med sina utrensningar ha stort utrymme för ett sådant spektakel). Sedan finns ju olika varianter om man vill chansa på Hulk/Eto'o eller ta in något som Damiao eller Yilmaz.

En riktig outsider, att plocka till truppen, vore att kika på hur det går för Pato nere i Sydamerika. Han är ju verkligen inte gammal den där, så är han redan slut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in