2013-08-13, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Källa på hur många GB ddosen är på?

Man kan null routra, byta ip osv osv osv. Sajter utsätts för ddos dagligen, inte tusan ligger nere i flera dagar. Skulle nog gissa att sajter som TPB och Flashback utsätt för ddos ganska ofta, ändå hålls sedan sajter online.
Citera
2013-08-13, 23:24
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Nu tar vi det långsamt.
I Söndags spekulerade han om flera alternativ, varav ett var ryss-spåret.
Igår sades det vara tekniska problem.
Idag var det fortfarande tekniska problem.

Jo, han spekulerar vilt den mannen... kanske nån arg feminist och genusvetare också...

Men hur kan han säga att det är smått tekniska problem. När det verkar vara ett gigantiskt hackergäng som ligger och dönar på som fan...
Citera
2013-08-13, 23:25
Medlem
VonLidls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Så visst fan lever jag mitt i det... men ofta brukar slödder som röstar SD inte ens vara i närheten av invandrare... de lever i undanskymda byar och har blivit rädda och uppskrämda som barn när de läst på sago-sidorna på Avipixlat om brutala invandrare, både i sverige men också utomlands... själva har de aldrig träffat på nån, jo, på pizzerian i grannbyn... men han är ok, för han är snäll... men alla andra... det vet man ju... för det har man ju läst....
Om detta vore sant skulle Stockholms innestad vara SD: starka fästen och områden kring exempelvis Rosengården vara få som röstar på sd. Sanningen är precis tvärtom, nämligen att områden med hög invandrartäthet röstar också många på sd. Kring Rosengård i Malmö var det områden där uppemot 30% röstade på sd 2010.

Så den gamla skrönan om att de är rädda för det okända stämmer inte.
Citera
2013-08-13, 23:28
Medlem
SuneNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonLidl
Om detta vore sant skulle Stockholms innestad vara SD: starka fästen och områden kring exempelvis Rosengården vara få som röstar på sd. Sanningen är precis tvärtom, nämligen att områden med hög invandrartäthet röstar också många på sd. Kring Rosengård i Malmö var det områden där uppemot 30% röstade på sd 2010.

Så den gamla skrönan om att de är rädda för det okända stämmer inte.
Precis..Södermalm..SD:s starkaste fäste...
Citera
2013-08-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdskeppet
Då kan man ju fråga sig, vad har exempelvis en skogsmaskinkörande egenföretagande glesbygdsmänniska som gillar fotboll, älgjakt och fiske för nytta av en socionom, journalist eller ekonommiexamen? Knappast releveant för denne att inneha en sådan. Är detta ett krav i dagens Sverige för att uttrycka sin åsikt utan att bli hånad?

Ja, det har blivit så på många ställen. Du måste ha en examen och du måste tycka "rätt". Annars är du inskränkt, obildad och ointelligent. Det duggar tätt mellan artiklarna i MSM där man försöker framställa alla som inte är odelat för den gällande invandringspolitiken som just ointelligenta och inskränkta. Detta har jag märkt tydligt inom mitt yrkesutövande inom kriminalvården. Det räcker med någon enstaka stackars poäng inom någonting som liknar beteendevetenskap för att du ska betraktas som mer eller mindre en gud(inna) av chefskapet. Alla lyssnar på dig och litar på dig. Att du sedan ofta inte vet ett skit om hur du ska hantera folk i verkligheten och att du konstant blir manipulerad av slipade intagna som vet precis vilka knappar de ska trycka på, då de vet vilken leksaksutbildning du har, ja det spelar ingen roll, du har ju ditt betyg. Och att du sedan genom din avsaknad av ryggrad och din blåögdhet, din oförmåga att sätta gränser saboterar hela verksamheten, ja det spelar ingen roll. Du har ju ditt papper som väger tyngre än allt som är verkligt.
Citera
2013-08-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Man kan null routra, byta ip osv osv osv. Sajter utsätts för ddos dagligen, inte tusan ligger nere i flera dagar. Skulle nog gissa att sajter som TPB och Flashback utsätt för ddos ganska ofta, ändå hålls sedan sajter online.

HÅller med. Det luktar unket. Tror det är nåt annat.

Om det nu visar sig vara att killen glömt betala, eller att Ekeroth tröttnat på lågpanne Dagerlind och hans muntra gäng:
http://cdn01.nyheter24.se/e5e00d990702021d010000000000021d01/2012/11/30/776875/avpixlat.jpg

men han själv hävdar att det är vänstern som betalt maffian i Ryssland.

Vad händer då? Då har ju killen farit med ganska brutal lögn i fyra dagar.
Citera
2013-08-13, 23:32
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
, till SD-fästen där inga invandrare alls finns... .

Nu tar vi det långsamt.
SD har sina flesta väljare i områden där det bor relativt många invandrare.
SD har sämst stöd i områden där inga invandrare finns.

Källa: http://www.val.se/val/val2010/slutresultat/R/rike/index.html

PS. Tar du aldrig reda på fakta innan du skriver dina ibland tröttsamt långa inlägg?
Citera
2013-08-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
Nä, av dina inlägg att döma har du inte speciellt mycket koll på någonting. F.ö. så är barnarbete förbjudet i Sverige, om det nu skulle vara så att du arbetar som egen företagare. För jag tvivlar på att någon skulle vilja anställa dig, utom kanske Expo för att ha dig att sitta och spamma på FB.

Berätta för mig vad Rikdagens utredningsjäst är för nåt då. Du som kan så mycket...
För om du menar Riksdagens Utredningstjänst så är det inte samma sak. Idiot.
Och jag vet mycket väl vad RUT är... så lägger ner...

Jag vill inte vara anställd, jag trivs som egen företagare. Jag lever i verkligheten. Den verkligheten som ni lågpannor och slask-svenskar påstår inte finns.
Citera
2013-08-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Nu tar vi det långsamt.
SD har sina flesta väljare i områden där det bor relativt många invandrare.
SD har sämst stöd i områden där inga invandrare finns.

Källa: http://www.val.se/val/val2010/slutresultat/R/rike/index.html

PS. Tar du aldrig reda på fakta innan du skriver dina ibland tröttsamt långa inlägg?

Malmö? 7 av 61... nja... inte så värst starkt.

Norrbotten? Nja... inte så värst starkt.
Citera
2013-08-13, 23:37
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneNixon
Precis..Södermalm..SD:s starkaste fäste...
Finns det ingen vuxen på dit gruppboende som kan hjälpa dig, eftersom du uppenbart har svårighet med läsförståelsen?
Eller är det jag som inte förstår ironi?
Senast redigerad av Bertil Jonson 2013-08-13 kl. 23:41.
Citera
2013-08-13, 23:39
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Idag bor jag mitt i stockholm och jag tycker det är sanslös mångkultur här... I vissa miljonprojekt så är det kanske enbart perser i vissa områden... det är inte mångkultur... det är monokultur i just det områden. Sen finns det i andra områden många muslimer och kristna invandrare,, ja, då kanske det är två tre olika kulturella grupper... jaha... so? Man kan köpa mat även där.
Kan ja, men du gör det säkert inte. Och nu bor du säkert i ett väldigt vitt område och du har få ointegrerade invandrarkompisar?

Citat:
Det finns hur jäkla många olika områden som helst i sverige, från rika överklassen, till kristna sekter, till SDfästen där inga invandrare alls finns... (ändå gnäller de) Ja, områden överallt.
Men behöver man bli kränkt för att det bor 20 kineser i en port?
Fan. I New York finns little italy, chinatown, Green Village osv osv osv... Jag tycker det är coolt och så länge människor inte begår brott så får de se ut, rösta, tycka och leva bäst fan de vill.

New York? Fruktansvärt mycket brott där. Säkert mindre nu än på 70 och 80-tal. Det finns stora mexikanska och svarta områden i många städer i USA där du hastigt skulle avlida. Vi vill inte ha det så. När Sverige hamnar i djup lågkonjunktur och inte har råd betala ut miljarder i bidrag, ja då kommer du få se ett integrationshelvete.

Citat:
Det verkar som att vissa människor har gått med i en sekt för kränkta. De är kränkta för allt. kvinnor. invandrare. muslimer. (inte judar, för de är ok, enligt Ekeroth), feminister. 7 klöver. media. journalister. kulturarbetare. osv osv.... de hatar ju allt som är sverige.
Jag är stolt svensk och älskar vårt fosterland.
Men rasister som har får nån slags allergi när de ser invandrare.... de orkar jag inte med... kränkta människor och de verkar som att alla kränkta har samlats i SD.
SD= De SuperDumma och kränktas parti...
När nu avpixlat ligger nere är de som yra höns... vi vet inte vad partiorganet säger....
Låt skiten ligga nere i 5 veckor till så de kanske blir avprogrammerade.

Du kan inte erkänna problemen med integrationen? Du ser inga problem i din vardag antar jag. Du är rasist von oben men ser dig som finare än andra och därför tar position som antirasist.
Citera
2013-08-13, 23:39
Medlem
SuneNixons avatar
Citat:
Berätta för mig vad Rikdagens utredningsjäst är för nåt då. Du som kan så mycket...
För om du menar Riksdagens Utredningstjänst så är det inte samma sak. Idiot.
Och jag vet mycket väl vad RUT är... så lägger ner...

Jag vill inte vara anställd, jag trivs som egen företagare. Jag lever i verkligheten. Den verkligheten som ni lågpannor och slask-svenskar påstår inte finns.
Tacka fasicken för det..du tillhör de som tjänar på massinvandringen genom lönedumpning, subventionerade anställningsformer, etc medans du med varm hand låter löntagarkollektivet stå för notan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in