2013-08-13, 17:10
Medlem
"jag gillar att ligga och smeka mig själv så att jag blir riktigt våt och sedan väcka min partner (knappast make) och börja knulla innan han riktigt har hunnit fatta vad som är på gång."
-LittleRedCap

Du låter som en riktigt god kristen, du går sannerligen i guds väg!
inte

Sen om hon blir gravid så är det väl bara att gå iväg till någon klinik och döda
Senast redigerad av Enkel-Man 2013-08-13 kl. 17:16.
Citera
2013-08-13, 17:19
Medlem
En annan goding av en pervers hora som påstår sig dyrka gud och att följa hans goda ord

"Personligen så skulle jag nog tåla att se dig både runka och spruta, så jag moraliserar inte"
-LittleRedCap
Senast redigerad av Enkel-Man 2013-08-13 kl. 17:22.
Citera
2013-08-13, 17:23
Medlem
Sternococktails avatar
Citat:
Afghan Men Struggle With Sexual Identity, Study Finds
Published January 28, 2010 FoxNews.com

Apparently, according to the report, Pashtun men interpret the Islamic prohibition on homosexuality to mean they cannot "love" another man -- but that doesn't mean they can't use men for "sexual gratification."
http://www.foxnews.com/politics/2010/01/28/afghan-men-struggle-sexual-identity-study-finds/
http://anthroserbia.org/Content/PDF/Articles/cvorovic_islamic_homosexuality.pdf

Citat:
"/---/ Last night, I watched the saddest little movie, a brave Frontline documentary about the "Bacha Bazi," the underage "dancing boys" of Afghanistan. These children are sex slaves to older, powerful Afghan men–in this instance, former Northern Alliance warlords, who have purchased them from their impoverished families or, as orphans, simply taken them off the street. When they try to escape, they are found and punished—or they are murdered. /.../"
http://www.phyllis-chesler.com/758/islamic-homosexual-pederasty-and-afghanistans
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/dancingboys/
Citat:
Asylsökande afghaner dömda för homosexuell våldtäkt

FÄNGELSE FÖR ASYLSÖKANDE Natten mellan den 17 och 18 april blev en 20-årig asylsökande man våldtagen och rånad av två andra unga asylsökande på flyktingförvaret Prästholmen i Boden. Gärningsmännen tryckte en kniv mot offrets hals och hotade att döda honom samt sparkade och slog honom. Enligt uppgift skulle det ligga etniska eller religiösa motsättningar bakom brottet – rasism med andra ord. Men hatbrottet togs inte med i åtalet. /.../"
http://avpixlat.info/2012/07/06/asylsokande-afghaner-domda-for-homosexuell-valdtakt/
Citera
2013-08-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
"jag gillar att ligga och smeka mig själv så att jag blir riktigt våt och sedan väcka min partner (knappast make) och börja knulla innan han riktigt har hunnit fatta vad som är på gång."
-LittleRedCap

inte

Sen om hon blir gravid så är det väl bara att gå iväg till någon klinik och döda

Tur för henne att gud inte finns då.
Citera
2013-08-13, 18:15
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
En annan goding av en pervers hora som påstår sig dyrka gud och att följa hans goda ord

"Personligen så skulle jag nog tåla att se dig både runka och spruta, så jag moraliserar inte"
-LittleRedCap

Jag flörtade nästan likadant när jag var en liten pöjk.
Glöm inte... Kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag.
Citera
2013-08-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Jag flörtade nästan likadant när jag var en liten pöjk.
Glöm inte... Kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag.
Genom att gå fram till människor och spruta sperma på dem? Skulle ärligt talat inte förvåna mig, du är ju ateist.
Citera
2013-08-13, 18:20
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Genom att gå fram till människor och spruta sperma på dem? Skulle ärligt talat inte förvåna mig, du är ju ateist.

Nej. Men ett och annat torrjuck var det nog.
Du är också ateist.
Citera
2013-08-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Nej. Men ett och annat torrjuck var det nog.
Du är också ateist.
varför tror du det?
Citera
2013-08-13, 19:21
Medlem
Gahlsters avatar
Citat:
-LittleRedCap

inte

Citat:

-LittleRedCap

Vad är ditt problem med frigjorda kvinnor?
Citera
2013-08-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahlster
Det vidriga är att hon påstår sig vara kristen. Kristna syndar såklart också, med det är skillnad på att synda och ångra sig och att synda och vara stolt över det.
Citera
2013-08-13, 20:10
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
-LittleRedCap

inte

Detta är en sak som får mig att må dåligt när jag tänker på dagens kvinnor. Det är inte bara att dem knullar runt utan det är en större bild som får en att må dåligt av att tänka på dagens samhälle. Vi vet om att dagens kvinnor som knullar runt, kommer förr eller senare begå abort någon gång under sitt liv. Dem har ingen mänsklighet, för dem existerar inte dessa spädbarn som dem dödar utan för dem är det enda som är viktigt att knulla runt med så många som möjligt, råkar man då döda dem som man skapar i sin livmoder är det inget viktigt för dem.
Citera
2013-08-13, 20:13
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gahlster

Han skrev ju en av sakerna! Frigjorda kvinnor leder till bland annat abort och mord av spädbarn. Det är oerhört stor risk att kvinnor kommer någon gång under sitt liv begå abort och det inte på grund av att deras liv är hotat eller att dem blev våldtagna utan på grund av sexuell frigjordhet!

Om du har sex med 50 främmande personer under ditt liv leder det ofta till abort utan rättfärdiga anledningar.

Men personer som du har inget emot dessa kvinnor då du säkert inte har något emot abort, eller att barn inte vet vem deras föräldrar är, eller att frigjordhet leder till att över 50 % av äktenskapen leder till skilsmässa, eller förstörelse av traditionell familjestruktur.

Ni personer har inget emot detta då ni är ateister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in