2013-08-12, 22:17
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Import? Menar du av mc'n då, inte kortet?
Nä, jag är inte säker på något.. Bara spekulerar runt dom få uppgifter som finns..
Tror däremot inte han lärt sig polska, funkar bra med engelska i det landet jag har turistat där en hel del och folk är duktiga på det
Det håller jag inte med dig om. Jag har också turistat en hel del i Polen och där jag har varit har de flesta polacker varit urkass på engelska. Tyska har däremot många behärskat hyfsat. Hur är AJs tyska?

(Jag har mest varit efter kustremsan i Polen.)
Citera
2013-08-12, 22:27
Medlem
purplegirl78s avatar
Jaaaaa nuu förstod jag! Jag har läst detta inlägg flera gånger utan att riktigt förstå vad du ville ha sagt.. Efter ditt meddelande till AJ borde naturligtvis hans svar vara typ: "Vad då?! Jag är ingen mördare!!" Eller: "sök då vidare för du har kommit fel.." Men hans enda svar är:"Vart vill du komma?" Jag tror de flesta, i alla fall jag, fastnar lite på vad du har skrivit längst ner. Jaja, synd att du inte hann få ett erkännande av något slag. Eller något medgivande från den hale..

Citat:
Ursprungligen postat av Blaslampa006

Så typiskt honom, att inte svara det naturliga: "Jag är ingen mördare!" Nån mer som har fått svar från Andreas Amore? Nu är han avstängd också, först var han bara pausad, för egen hand. Damn, att jag inte svarade "six foot under" hahahaha!

Från: AmoreEterno 36
(Avstängd) (Pausad)
Mottaget: 2013-07-09 21:05:54

Ämne: SV: Hell!

Vart vill du komma?

*******(mitt nick på Happypancake) Skrev:
--------------------------------
Du får många skitmejl just nu va? ;-) Men jag är inte så jävla rädd, har dejtat mördare förr, jag är *** **** (känd fånges namn) flickvän.
Citera
2013-08-12, 22:29
Medlem
"Det är en här i tråden som hittade på det med bootsen. Annars hade fler läst det.
Ot: träffade du din kille när han satt på kåken?
Ont: hade du skrivit så till mig hade jag antingen gett dig samma svar som aj eller bett dig dra åt helvete. Nån brud som med förtäckta hot hotar med sin snubbe som ska vara nån kåkfararare har inte många så mycket till övers för. Jag är också kändis, och många andra kriminella också. Däremot har jag lagt skiten på hyllan och gått vidare. Familjen är viktigare än korkade luder och knarkare.
Vakna upp. Ska du föda snubben barn? Moget
Att du beskriver din kille som en väldigt känd fånges är sjukt patetiskt. Extremt.
Fånge.. Pfft
, "

Både jag, och flera mig närstående, HAR läst om bootsen i tidningar, inte bara i denna tråden. Vi minns det alla.
Ja, fast när han råkade vara ute.
Jag har inte hotat AJ med någonting, allra minst min kille. Jag nämnde killens namn, för att få AJ att svara. Antog att han fick en massa arga skitmejl (från er bl a) på Happypancake.
Ja, då är AJ snäll då (jämfört med dig), som inte "bad mig dra åt helvete". Han kunde ju valt att ignorera också. Han blev väl imponerad, hehe. Det med mördare var skämtsamt skrivet, som att jag har träffat såna förr utan att bli rädd, jag kan träffa dig med. Det var ju ändå en kontakt-sajt, och han var tydligen där och raggade, bara en vecka efter Idas död/försvinnande. Jag hade såklart inte som avsikt att påbörja något med honom, eller någon annan, där.
"Ska vara nån kåkfarare"?
Jag är inget luder. Han är ingen småkriminell knarkare med en vända på 1,5 år.
Huruvida jag ska föda hans barn, har du inte med att göra. Och är verkligen off topic.
Det med väldigt känd, är sanningen. Och som sagt, användes för att få AJ att nappa, inte som hot, utan tvärtom. "Fånge" användes bara här, till AJ räckte med namnet. Men du kan inte reta upp mig så mycket, att jag säger vem.
Jaha, vad har du gjort då (som tycker att jag är feg som inte outar mig), så att du blivit "känd kriminell"? Du är tydligen redan ute igen, (eller så sitter du på rättspsyk med dator, verkar nästan troligt...) så så jävla illa kan det inte ha varit, inte så känt heller.
Citera
2013-08-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Jaaaaa nuu förstod jag! Jag har läst detta inlägg flera gånger utan att riktigt förstå vad du ville ha sagt.. Efter ditt meddelande till AJ borde naturligtvis hans svar vara typ: "Vad då?! Jag är ingen mördare!!" Eller: "sök då vidare för du har kommit fel.." Men hans enda svar är:"Vart vill du komma?" Jag tror de flesta, i alla fall jag, fastnar lite på vad du har skrivit längst ner. Jaja, synd att du inte hann få ett erkännande av något slag. Eller något medgivande från den hale..

JAA! (ja, man ska läsa nerifrån och upp, och mina maskningar gör det lite svårläst) Naturligtvis borde han svarat så, om han var oskyldig! Så, nja, det är ju ett halvt erkännande Är nästan lite stolt, som det är! Han blev väl så ställd, haha.
Citera
2013-08-12, 22:39
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Hahahaha "Cliffhanger"!
Jo det ska bli spännande att se va AJ har för svar på torsdag.
Jag funderade mycket på detta med barnet i början av tråden men så skrevs det i sån väldans hastighet om annat och målet var ju att finna id@. Kan det komma att bli en åtalspunkt av detta? Eller kommer det bara "försvinna in" i åtalet vållande/dråp/mord?
Det var detta att GM bara lämnade barnet åt sitt öde som fick mig att bli intresserad av fallet. Så jä-la grymt och fullständigt omänskligt... Ett sådant beteende får bara inte "försvinna" vid framtida domar. Hoppas någon juridiskt skolad kan svar på det.

Mordet på mamman var förmodligen inte planerat? Men på något sätt blev Ida dödad, och hennes son fick leva vidare - som tur var... Men det kunde inte AJ (jag utgår från att han är GM) varit säker på. Vad som helst kunde hänt med killen efter att AJ och medhjälpare (?) lämnat brottsplatsen.
Citera
2013-08-12, 22:51
Medlem
Det känns väldigt skönt att detta brott ser ut att få en lösning med alla dessa fynd.
Som jag sagt tidigare, dom var troligen berusade,panikslagna, det började ljusna ute
tiden rinner iväg,vilket ledde till dålig planering och misstag.
Kanske i#a och hennes familj kan få lite ro i själen och nån form av
upprättelse då,låt oss hoppas så.
Citera
2013-08-12, 22:52
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
"Det är en här i tråden som hittade på det med bootsen. Annars hade fler läst det.
Ont: hade du skrivit så till mig hade jag antingen gett dig samma svar som aj eller bett dig dra åt helvete. Nån brud som med förtäckta hot hotar med sin snubbe som ska vara nån kåkfararare har inte många så mycket till övers för. Jag är också kändis, och många andra kriminella också. Däremot har jag lagt skiten på hyllan och gått vidare. Familjen är viktigare än korkade luder och knarkare.
Att du beskriver din kille som en väldigt känd fånges är sjukt patetiskt. Extremt.
Fånge.. Pfft
, "

Både jag, och flera mig närstående, HAR läst om bootsen i tidningar, inte bara i denna tråden. Vi minns det alla.
Jag har inte hotat AJ med någonting, allra minst min kille. Jag nämnde killens namn, för att få AJ att svara. Antog att han fick en massa arga skitmejl (från er bl a) på Happypancake.
Ja, då är AJ snäll då (jämfört med dig), som inte "bad mig dra åt helvete". Han kunde ju valt att ignorera också. Han blev väl imponerad, hehe. Det med mördare var skämtsamt skrivet, som att jag har träffat såna förr utan att bli rädd, jag kan träffa dig med. Det var ju ändå en kontakt-sajt, och han var tydligen där och raggade, bara en vecka efter Idas död/försvinnande. Jag hade såklart inte som avsikt att påbörja något med honom, eller någon annan, där.
Huruvida jag ska föda hans barn, har du inte med att göra. Och är verkligen off topic.
Det med väldigt känd, är sanningen. Och som sagt, användes för att få AJ att nappa, inte som hot, utan tvärtom. "Fånge" användes bara här, till AJ räckte med namnet. Men du kan inte reta upp mig så mycket, att jag säger vem.
Jaha, vad har du gjort då (som tycker att jag är feg som inte outar mig), så att du blivit "känd kriminell"? Du är tydligen redan ute igen, (eller så sitter du på rättspsyk med dator, verkar nästan troligt...) så så jävla illa kan det inte ha varit, inte så känt heller.

Jag har läst om dessa boots när fyndet gjordes, inget snack om saken att detta nämnts i pressen.
Citera
2013-08-12, 22:55
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Det var detta att GM bara lämnade barnet åt sitt öde som fick mig att bli intresserad av fallet. Så jä-la grymt och fullständigt omänskligt... Ett sådant beteende får bara inte "försvinna" vid framtida domar. Hoppas någon juridiskt skolad kan svar på det.

Mordet på mamman var förmodligen inte planerat? Men på något sätt blev Ida dödad, och hennes son fick leva vidare - som tur var... Men det kunde inte AJ (jag utgår från att han är GM) varit säker på. Vad som helst kunde hänt med killen efter att AJ och medhjälpare (?) lämnat brottsplatsen.

Jag håller med, det får inte försvinna. Vi är väl tillräckligt många på FB för att kunna väcka opinion. Uppenbarligen följer media denna tråd.
Citera
2013-08-12, 23:03
Medlem
Disasterbators avatar
AJ och hans relationer till kvinnor får mig att tänka på våldtäkten som inträffade vid kungsporten i Trollhättan i november förra året.
https://www.flashback.org/t2001175
En brutal våldtäkt där tillhygge användes (kniv eller glasflaska?). AJs morsa bor ju bara ett litet stycke därifrån. Hoppas dna jämförs med detta och andra liknande fall nu när man tar in honom som misstänkt för mord. Skulle inte förvåna mig om han även är en sadistisk våldtäktsman.
Citera
2013-08-12, 23:13
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disasterbator
AJ och hans relationer till kvinnor får mig att tänka på våldtäkten som inträffade vid kungsporten i Trollhättan i november förra året.
https://www.flashback.org/t2001175
En brutal våldtäkt där tillhygge användes (kniv eller glasflaska?). AJs morsa bor ju bara ett litet stycke därifrån. Hoppas dna jämförs med detta och andra liknande fall nu när man tar in honom som misstänkt för mord. Skulle inte förvåna mig om han även är en sadistisk våldtäktsman.
Hmm, intressant. Den våldtäkten var med i Efterlyst. Ni som känner AJ: När flyttade AJ till Jönköping? Och, hur ofta besöker han sin hemstad?
Citera
2013-08-12, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men då var han ju beskyddad av morsan ju... Men visst är han feg, ge sig på kvinnor och låtas kompisar få skit för hand grejer. Nä ser inget rakryggat i den killen käre banal-kalle.
Låtsaskompisar?
Handgrejer?
Skyddad av morsan? På vilket sätt?
Citera
2013-08-12, 23:35
Bannlyst
Citat:
Fånge.. Pfft
, "

Inte så dum så jag åkte dit. Vill heller inte outa mig.
Du tycker uppenbarligen det är tufft och häftigt. Nog snackat om det.

Tror du på fullaste allvar att han svarade för att han tyckte du var cool med din pojkvän?
Han skiter fullständigt i dig.
Har ni haft mer kontakt?
Vilken dag svarade han på ditt meddelande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in