"Det är en här i tråden som hittade på det med bootsen. Annars hade fler läst det.
Ot: träffade du din kille när han satt på kåken?
Ont: hade du skrivit så till mig hade jag antingen gett dig samma svar som aj eller bett dig dra åt helvete. Nån brud som med förtäckta hot hotar med sin snubbe som ska vara nån kåkfararare har inte många så mycket till övers för. Jag är också kändis, och många andra kriminella också. Däremot har jag lagt skiten på hyllan och gått vidare. Familjen är viktigare än korkade luder och knarkare.
Vakna upp. Ska du föda snubben barn? Moget
Att du beskriver din kille som en väldigt känd fånges är sjukt patetiskt. Extremt.
Fånge.. Pfft
, "
Både jag, och flera mig närstående, HAR läst om bootsen i tidningar, inte bara i denna tråden. Vi minns det alla.
Ja, fast när han råkade vara ute.
Jag har inte hotat AJ med någonting, allra minst min kille. Jag nämnde killens namn, för att få AJ att svara. Antog att han fick en massa arga skitmejl (från er bl a) på Happypancake.
Ja, då är AJ snäll då (jämfört med dig), som inte "bad mig dra åt helvete". Han kunde ju valt att ignorera också. Han blev väl imponerad, hehe. Det med mördare var skämtsamt skrivet, som att jag har träffat såna förr utan att bli rädd, jag kan träffa dig med. Det var ju ändå en kontakt-sajt, och han var tydligen där och raggade, bara en vecka efter Idas död/försvinnande. Jag hade såklart inte som avsikt att påbörja något med honom, eller någon annan, där.
"Ska vara nån kåkfarare"?
Jag är inget luder. Han är ingen småkriminell knarkare med en vända på 1,5 år.
Huruvida jag ska föda hans barn, har du inte med att göra. Och är verkligen off topic.
Det med väldigt känd, är sanningen. Och som sagt, användes för att få AJ att nappa, inte som hot, utan tvärtom. "Fånge" användes bara här, till AJ räckte med namnet. Men du kan inte reta upp mig så mycket, att jag säger vem.
Jaha, vad har du gjort då (som tycker att jag är feg som inte outar mig), så att du blivit "känd kriminell"? Du är tydligen redan ute igen, (eller så sitter du på rättspsyk med dator, verkar nästan troligt...) så så jävla illa kan det inte ha varit, inte så känt heller.