2013-08-12, 17:38
Medlem
Dafels avatar
En sådan kraftfull och långt pågående ddos attack är ju inte ett billigt beställningsjobb, direkt.
Citera
2013-08-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafel
En sådan kraftfull och långt pågående ddos attack är ju inte ett billigt beställningsjobb, direkt.

men en billig bortförklaring, snacka går ju liksom

det är ingen attack från externt håll, det är de själva som sabbat upp det.
Citera
2013-08-12, 17:40
Medlem
Snake-Blakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Hjärntvättad blir man om man går med i en sekt som påstår sig ha sanningen för hur verkligheten ser ut. En sekt brukar utmåla alla andra som inte tycker som de själva som djävulen, hjärntvättade, okunniga om hur livet ser ut? Ungefär som SD och deras fotsoldater gör. Du verkar ha köpt det konceptet.

Och nej, jag är inte invandrare. Svensk sen 1500-talet då mina förfäder stred med Dacke.

Varför då utmåla invandringen och invandrare och muslimer som ett hot?
Jag har problem med alla som snyltar på bidrag, är kriminella. Om invandringare inte är ett problem för dig och SD, varför då starta en sida som avpixlat som enbart hänger ut invandrare som är kriminella? Det är ju rejält korkat försök av dig att få mig att tro att SD och Avpixlat inte har en agenda med att utmåla invandare som roten till alla problem. Om man sen också står i talarstolen och talar om att invandrare är ett problem. Att problemen med all ekonomi är invandrare.... Sluta ljuga för dig själv. SD vill att sverige ska vara ett monokulturellt land. De vill ha bort all form av utländsk inblandning. Inte fan kan du både ha thai kina, grek, italienska, somaliska restauranger runtomkring på stan och samtidigt säga: "Vi är emot mångkultur men jag tar gärna en öl på dessa fina utländska restauranger....monokultur är det viktigaste... skål.... en kebab tack"

Jotack, det är en blogg för ett särintresse... kunde lika gärna ha varit jakt, fiske eller pimpling.

Som sagt... sekten talar... det är bullshit och det vet du.

Vadå? Invandringen är ju inte ett problem om man sköter sig och gör rätt för sig. eller hur?

KAN i eran sekt-fantasi?
Ni är ju jätteroliga med era fantasier om hur våra svenska barn ska vara vända mot mecca inom ja, vad är det... just det för 3 år sen.
var finns faktan om hur mågna invandrare som jobbar?
Var finns faktan om hur många invandrare som äger och driver företag?
Var finns faktan om hur många invandrare som går upp och inte begår brott varje dag?
Var finns faktan om att invandrarnas BNP är över 250 miljarder?
Var finns faktan om hur många barn och kvinnor som omvänds till islam varje dag. Varje dag!
Var finns faktan?

Det är ju bara "kan" som styr. Ni fantiserar. Sen hittar ni artiklar från andra sidan jordklotet som är ett bevis på en tes...

som sagt. Martyrer. Konspiration. Sekten överdriver alltid och du har gått på skiten. En nationell mörkläggning.

Hur många invandrare känner du? Berätta?
Jag känner säkert 200 och har flera anställda i mitt företag. Inte fan är det nån nationell mörkläggning av hur mina vänner sköter sig... de sköter sig och gör rätt för sig och ser till att sverige får in skattepengar.... Du har hamnar på psykopathemsidor och gått på skiten.

säger vem? Det vad dina vänner vill att du ska tycka...
Det innebär inte att det är sant.
Om en somaliska flicka dör då jublar ni... och ni tycker att media förskönar... men för fan om nån mister sitt barn då är det ju för djävligt... nä, istället skrivs det: "bra hoppas fler somalier dör..."

Japp! och på avpixlat är offren ni, ni svenskar som lider.... burr... stackars er som får äta kebab.

Miljarder?

Jamen nu tar ju sverige emot typ: 0,5% av jorden flyktingar så det är ju inte sant att det är hela jorden...
HÅll dig till fakta och inte myter.

http://www.migrationsinfo.se/migration/varlden/asylsokande/flyktingar

Det görs fortfarande av solidaritet. Det är du som har blivit hjärntvättad av rasister som påstår att vi importerar kriminella våldtäktsmän.

Faller sönder? De enda som faller sönder är SDs vänner. Det är ni som faller sönder i era rädslor. Vi andra jobbar på som vanligt. Vårt samhälle tillhör fortfarande världens bästa länder att bo och verka i... vilka andra länder håller samma höga nivå som du skulle vilja flytta till?
Vi ligger på topp 10 i världen på de flesta välfärdslistor oftast etta, tvåa eller trea. Så att vi faller sönder är bara en konstruktion av sektens medlemmar.
Domedagsprofetiorna har man hört till leda, det har ni gemensamt med många andra foliehattar. Så grattis till sällskapet.
Det är detta som avpixlat odlar att vi faller sönder, eftersom de bara skriver om saker som är dåligt och då inte bara i sverige utan även i Bangladesh och på nåt sätt skulle det då vara en sanning för sverige. Bullshit...

Det som behövs i ett samhällsklimat är sunda värderingar och inte extremisters värderingar. Avpixlat odlar bara skit. Där läser man BARA om brott och skit... det är väl ingen sanning för hur verkligheten ser ut.

Det är ju ungefär som feministerna som BARA ser mäns hat i allt. Allt är männens fel.
Eller religiösa fundamentalister som ser alla otrogna som roten till allt ont.

Varför ska man lyssna på sektmedlemmar som är blinda hönor?

Nej, avpixlat behövs INTE för debatten, det är bara hysteriska kärringar som är livrädda och vilka tjänar på det? Jo, riksdagsledamoterna som tjänar grova pengar på folks rädslor.

Ni är bara nyttiga idioter.

Avpixlat och deras fotfolk utnyttjar er för att locka röster.
Att avpixlat legat nere beror tror jag på att ledningen inte vill betala... nu skyller de på överbelastning... nja, det tror inte jag.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lt4ndnEPYx1qjshrmo1_500.gif

ÄNDRING: On-topic: Varför bytte Politiskt Inkorrekt skepnad till Avpixlat?
Senast redigerad av Snake-Blake 2013-08-12 kl. 17:49.
Citera
2013-08-12, 17:40
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Där argumenten tar slut...
Ja, typ!

Detta kan dock ses som indirekt beröm av sidan Avpixlat. Det är så
hotfullt att publicera ocensurerade nyheter att massiva attacker krävs
för att inte folk ska kunna se allt det hemska.
Citera
2013-08-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafel

Expo har väl fått över 20 miljoner i bidrag av staten (ännu mer om man räknar bidrag från anonyma vänstermänniskor, andra stiftelser, fackföreningar (LO m.m) osv) under en tioårsperiod, tror nog de har ett par millar sparade de använder åt sånt här, det här var väl bara ett test inför valet 2014 med. Sen finns det väl ganska många vänsterextrema hackare som kan jobba gratis, piratpartiet är ju ett mindre vänsterparti t.ex.
Citera
2013-08-12, 17:43
Medlem
micrObelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micrObelix
Se där, äntligen nån som kommit på nått.
CIA vill säkert kolla upp allt och alla som kanske ev. möjlig om i fall att skulle kunna tänkas ogilla Obama. Gissar att min webbsite och mina mail samt facebook är genomkollade :-) Detta utan att jag egentligen anser annat än att karln är en IDIOT.

Kan nog konstatera att det handlar om mer än att nån vill kolla upp kritiska siter inför besöket av "den ende svarta presidenten". Men när "alternativa" siter slocknar inför större händelser typ denna så är det nog ingen dum idé att fundera på möjligheten att diverse "säkerhets"tjänster är inne och rotar i systemen. Förvisso borde dessa klara av att göra det utan att det syns, men ibland kan ju just detta att synas och märkas vara själva poängen.

Fast som det ser ut nu så är väll gissningen att avpixlat helt enkelt kastats ut av sin ISP. Om det beror på politiskt motiverade påtryckningar eller nått typ obetalda räkningar får väl framtiden utvisa.

Glöm nu inte bort att skicka en hälsning till CIA-gubbarna när ni är aktiva på nätet så här inför besöket
Citera
2013-08-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azarashi
verkar som en attack? Är det Aftonbladet som ligger bakom?

Tror Ullenhag och Annie lööf är ansvariga. Kanske även cirkusnegern?
Citera
2013-08-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Komma in är tveksamt, men servern skulle åtminstone svara på vissa anrop, vilket den även gjorde det första dygnet. Nu svarar den inte alls vilket i min mening styrker antagandet om att de bakom AP tillfälligt har plockat ner servern för att åtgärda problemen och först kommer att göra den tillgänglig igen när man uppdaterat sina skydd mot dessa och liknande attacker.

Det var kanske så han menade.
Citera
2013-08-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
men en billig bortförklaring, snacka går ju liksom

det är ingen attack från externt håll, det är de själva som sabbat upp det.

Jävla troll har du källa på det?

Nej, tänkte väl det.

Förstår att du är orolig för att SD och alt. media växer.
Citera
2013-08-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Expert va? Var han statsvetare också?

Det var nog mest datorer han var bra på. Nåt politiskt pratade vi inte om.
Citera
2013-08-12, 17:53
Medlem
I mångt och mycket bevisar detta att till och med lallarsiten Avpixlat, vars kvalitet skiftar rejält, anses vara för besvärlig att motverka på demokratisk väg.

I praktiken refererar de endast till andra nyhetskällor, publicerar domar där (vanligtvis) invandrare har begått hemska brott som annan media inte publicerar, samt att de publicerar lite debattartiklar som i vissa fall kan vara intressanta och andra fall är de rakt av komiska. Hur kan denna site uppfattas som ett sådant problem? Är det så provocerande att de visar hur mycket vi daltar med kriminella och hur invandrat patrask som vi har tagit emot?
Citera
2013-08-12, 17:53
Medlem
Buddisch13s avatar
[quote=hushlittledarling|44742827]
Citat:
Ursprungligen postat av SuneNixon
Hjärntvättad blir man om man går med i en sekt som påstår sig ha sanningen för hur verkligheten ser ut. En sekt brukar utmåla alla andra som inte tycker som de själva som djävulen, hjärntvättade, okunniga om hur livet ser ut? Ungefär som SD och deras fotsoldater gör. Du verkar ha köpt det konceptet.

Du glömde lite saker, 7 klövern står i media varje dag å talar om va man ska tycka & tänka för att va PK & passa in annars e man en arg ung vit man & rasist! Det gäller Aftonbladet Expressen & 90% av all annan slaksmedia. Så att du kallar SD för en sekt men inte dom andra regeringspartierna visar på hur jäkla korkad & enögd du är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in