[quote=SuneNixon|44738452]
Citat:
Att du ens orkar hålla på, en hjärntvättad svenne kuffar, om du nu inte är invandrare själv.
Hjärntvättad blir man om man går med i en sekt som påstår sig ha sanningen för hur verkligheten ser ut. En sekt brukar utmåla alla andra som inte tycker som de själva som djävulen, hjärntvättade, okunniga om hur livet ser ut? Ungefär som SD och deras fotsoldater gör. Du verkar ha köpt det konceptet.
Och nej, jag är inte invandrare. Svensk sen 1500-talet då mina förfäder stred med Dacke.
Citat:
Problemet är inte de invandrare i Sverige som sköter sig, arbetar och är integrerade..problemet är alla de som inte sköter sig, som enbart lever på bidrag, som begår brott och som vägrar att anpassa sig och integrera sig.
Varför då utmåla invandringen och invandrare och muslimer som ett hot?
Jag har problem med alla som snyltar på bidrag, är kriminella. Om invandringare inte är ett problem för dig och SD, varför då starta en sida som avpixlat som enbart hänger ut invandrare som är kriminella? Det är ju rejält korkat försök av dig att få mig att tro att SD och Avpixlat inte har en agenda med att utmåla invandare som roten till alla problem. Om man sen också står i talarstolen och talar om att invandrare är ett problem. Att problemen med all ekonomi är invandrare.... Sluta ljuga för dig själv. SD vill att sverige ska vara ett monokulturellt land. De vill ha bort all form av utländsk inblandning. Inte fan kan du både ha thai kina, grek, italienska, somaliska restauranger runtomkring på stan och samtidigt säga: "Vi är emot mångkultur men jag tar gärna en öl på dessa fina utländska restauranger....monokultur är det viktigaste... skål.... en kebab tack"
Citat:
Avpixlat är en sajt som ger en annan vinkling angående invandringen och dess konsekvenser för Sverige,
Jotack, det är en blogg för ett särintresse... kunde lika gärna ha varit jakt, fiske eller pimpling.
Citat:
det svenska samhället och det svenska folket än de hårt vinklade och censurerade nyheter som läsarna tvångsmatas med av gammelmedierna.
Som sagt... sekten talar... det är bullshit och det vet du.
Citat:
I invandringsfrågan har en nästan total enögdhet rått under alla år.
Vadå? Invandringen är ju inte ett problem om man sköter sig och gör rätt för sig. eller hur?
Citat:
Gammelmedierna har inte redovisat obehagliga fakta och debatterat vart Sveriges upp- och nedvända invandrings och asylpolitik kan leda.
KAN i eran sekt-fantasi?
Ni är ju jätteroliga med era fantasier om hur våra svenska barn ska vara vända mot mecca inom ja, vad är det... just det för 3 år sen.
var finns faktan om hur mågna invandrare som jobbar?
Var finns faktan om hur många invandrare som äger och driver företag?
Var finns faktan om hur många invandrare som går upp och inte begår brott varje dag?
Var finns faktan om att invandrarnas BNP är över 250 miljarder?
Var finns faktan om hur många barn och kvinnor som omvänds till islam varje dag. Varje dag!
Var finns faktan?
Det är ju bara "kan" som styr. Ni fantiserar. Sen hittar ni artiklar från andra sidan jordklotet som är ett bevis på en tes...
Citat:
Istället har vi fått en nationell mörkläggning som upprätthålls av ideologiska skäl, där verkligheten få maka på sig för den idealiserade självbilden och den fejkade toleransen.
som sagt. Martyrer. Konspiration. Sekten överdriver alltid och du har gått på skiten. En nationell mörkläggning.
Hur många invandrare känner du? Berätta?
Jag känner säkert 200 och har flera anställda i mitt företag. Inte fan är det nån nationell mörkläggning av hur mina vänner sköter sig... de sköter sig och gör rätt för sig och ser till att sverige får in skattepengar.... Du har hamnar på psykopathemsidor och gått på skiten.
Citat:
Gammelmedierna har en attityd att det ska "vara så synd om invandrarna att folk ska gråta framför teven".
säger vem? Det vad dina vänner vill att du ska tycka...
Det innebär inte att det är sant.
Om en somaliska flicka dör då jublar ni... och ni tycker att media förskönar... men för fan om nån mister sitt barn då är det ju för djävligt... nä, istället skrivs det: "bra hoppas fler somalier dör..."
Citat:
För att en nyhetssändning skulle bli en "bra show" var att det önskvärt att det finns offer, men det var underförstått att dessa offers anspråk aldrig synades i sömmarna...
Japp! och på avpixlat är offren ni, ni svenskar som lider.... burr... stackars er som får äta kebab.
Citat:
Att skattemiljarder slentrianmässigt betalas ut till stora grupper som inte har klassificerats som varken flyktingar eller skyddsbehövande är provocerande för samhällsmoralen och gynnar på längre sikt endast verklig främlingsfientlighet.
Miljarder?
Citat:
I grunden är det humanistisk hybris att tro att Sverige ska kunna härbärgera någon större del av alla som far illa på vår jord.
Jamen nu tar ju sverige emot typ: 0,5% av jorden flyktingar så det är ju inte sant att det är hela jorden...
HÅll dig till fakta och inte myter.
http://www.migrationsinfo.se/migration/varlden/asylsokande/flyktingar
Citat:
Detta etablerade tankemönster var från början till största del ett uttryck för en solidaritet, men har under människosmugglarnas guldålder förvandlats till ren ansvarslöshet.
Det görs fortfarande av solidaritet. Det är du som har blivit hjärntvättad av rasister som påstår att vi importerar kriminella våldtäktsmän.
Citat:
Ett samhälle som faller sönder på grund av en alltför stor invandring av ointegrerbara bidragsinvandrare gagnar ingen.
Faller sönder? De enda som faller sönder är SDs vänner. Det är ni som faller sönder i era rädslor. Vi andra jobbar på som vanligt. Vårt samhälle tillhör fortfarande världens bästa länder att bo och verka i... vilka andra länder håller samma höga nivå som du skulle vilja flytta till?
Vi ligger på topp 10 i världen på de flesta välfärdslistor oftast etta, tvåa eller trea. Så att vi faller sönder är bara en konstruktion av sektens medlemmar.
Domedagsprofetiorna har man hört till leda, det har ni gemensamt med många andra foliehattar. Så grattis till sällskapet.
Det är detta som avpixlat odlar att vi faller sönder, eftersom de bara skriver om saker som är dåligt och då inte bara i sverige utan även i Bangladesh och på nåt sätt skulle det då vara en sanning för sverige. Bullshit...
Citat:
Därför behövs invandringskritiska sajter som Avpixlat för att lysa igenom den politiska korrekthet ligger som giftgas över debattklimatet i invandrings,asyl- och flyktingfrågor
Det som behövs i ett samhällsklimat är sunda värderingar och inte extremisters värderingar. Avpixlat odlar bara skit. Där läser man BARA om brott och skit... det är väl ingen sanning för hur verkligheten ser ut.
Det är ju ungefär som feministerna som BARA ser mäns hat i allt. Allt är männens fel.
Eller religiösa fundamentalister som ser alla otrogna som roten till allt ont.
Varför ska man lyssna på sektmedlemmar som är blinda hönor?
Nej, avpixlat behövs INTE för debatten, det är bara hysteriska kärringar som är livrädda och vilka tjänar på det? Jo, riksdagsledamoterna som tjänar grova pengar på folks rädslor.
Ni är bara nyttiga idioter.
Avpixlat och deras fotfolk utnyttjar er för att locka röster.
Att avpixlat legat nere beror tror jag på att ledningen inte vill betala... nu skyller de på överbelastning... nja, det tror inte jag.