2013-08-10, 23:21
Medlem
micrObelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Reinfeldt träffar Obama. Servern ligger i USA.
Många lustiga sammanträffanden gällande Reinfeldt.

Se där, äntligen nån som kommit på nått.
CIA vill säkert kolla upp allt och alla som kanske ev. möjlig om i fall att skulle kunna tänkas ogilla Obama. Gissar att min webbsite och mina mail samt facebook är genomkollade :-) Detta utan att jag egentligen anser annat än att karln är en IDIOT.
Senast redigerad av micrObelix 2013-08-10 kl. 23:26.
Citera
2013-08-10, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ja, t.ex.. "jan helin har hackat vår sida..."

Tror snarare att Dagerlind och Kent Ekeroth har gjort bort sig... igen.

Kent har väl råkat trycka på delete-knappen under fyllan... ungefär som han kanske gjorde när han skulle slänga järnrörsvideon...
- "jag slänger det nu... hur är det man gör? Jo, man lägger det i nåt som heter mail... mail, va fan är det inte det utländska? Men va fan... det ska bort i alla fall... in i mail och sen ska man tydligen skriva nån adress också... Expressen... så skicka bort det... klick... japp då är det borta för all evig tid... Så nu nåt med de dumma och korkade muslimerna"

Du brukar ju vara allt annat än briljant, men det där var ju nästan lite roligt.
Citera
2013-08-10, 23:26
Medlem
El-Knoxs avatar
Citat:
Ja, t.ex.. "jan helin har hackat vår sida..."

Tror snarare att Dagerlind och Kent Ekeroth har gjort bort sig... igen.

Kent har väl råkat trycka på delete-knappen under fyllan... ungefär som han kanske gjorde när han skulle slänga järnrörsvideon...
- "jag slänger det nu... hur är det man gör? Jo, man lägger det i nåt som heter mail... mail, va fan är det inte det utländska? Men va fan... det ska bort i alla fall... in i mail och sen ska man tydligen skriva nån adress också... Expressen... så skicka bort det... klick... japp då är det borta för all evig tid... Så nu nåt med de dumma och korkade muslimerna"

Vänligen sluta lipa så förbannat och kryp tillbaks till dina hippie-kompisar på Aftonhoran, OK?
Citera
2013-08-10, 23:26
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Tveksamt, varför skulle dom helt plötsligt lägga ner? Utan förvarning, bara stänga ner så där.. jag tvivlar på det.

Kanske för att Dagerlind har nolltaxerat i flera år och har stora skulder hos kronofogden.
En svensk man som säger sig älska sverige, men som inte betalar nån skatt till vårt fosterland... hur rimmar det med fosterlandskärleken? Hmmm....

Men han är väl i behov av pengar så Kent Ekeroth, som blev skönhetstaxerad med 200 000 för att det saknades kvitton... undra vart de pengarna gick... jag gissar, Dagerlind.

Nu behöver Dagerlind lite mer pengar.... Han fick inga pengar för Ekeroth tycker att avpixlat ska vara ännu mer aggressiva och progressiva i sina attacker mot muslimerna, säger den judiske vännen Ekeroth...

Dagerlind blir sur och stänger ner sidan...

Kan också vara en förklaring...
Citera
2013-08-10, 23:27
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Knox
Vänligen sluta lipa så förbannat och kryp tillbaks till dina hippie-kompisar på Aftonhoran, OK?

Får jag inte vara här? Det fria ordet?
Citera
2013-08-10, 23:31
Bannlyst
Citat:

att ställa den frågan till en annan debattör är meningslöst då det endast är moderatorerna som avgör vem som får och inte får vara här.
Citera
2013-08-10, 23:32
Medlem
Citat:

Du får vara här. Men du skulle göra mer nytta om du tog budskapet om det fria ordet och presenterade konceptet för dina journalistvänner eller kanske skrev en liten tweet om det.
Citera
2013-08-10, 23:34
Avslutad
Citat:
Kanske för att Dagerlind har nolltaxerat i flera år och har stora skulder hos kronofogden.
En svensk man som säger sig älska sverige, men som inte betalar nån skatt till vårt fosterland... hur rimmar det med fosterlandskärleken? Hmmm....

Men han är väl i behov av pengar så Kent Ekeroth, som blev skönhetstaxerad med 200 000 för att det saknades kvitton... undra vart de pengarna gick... jag gissar, Dagerlind.

Nu behöver Dagerlind lite mer pengar.... Han fick inga pengar för Ekeroth tycker att avpixlat ska vara ännu mer aggressiva och progressiva i sina attacker mot muslimerna, säger den judiske vännen Ekeroth...

200 000 är mer än vad du kommer tjäna hela livet. Va glad att folk donerar så du kan få bidrag.
Medier och vänstern verkar vara rädda för vad Avpixlat ska hitta på i valrörelsen.
Citera
2013-08-10, 23:38
Medlem
El-Knoxs avatar
Citat:

Tja vad har du för val om du vill möta meningsmotståndare?
Sådana kommer ju aldrig till tals hos vänsterpatrask-media eller hur? Som ditt kära Aftonhoran?
Avpixlat däremot har ju ett flertal gånger efterlyst meningsmotståndare att komma till tals.
Citera
2013-08-10, 23:39
Medlem
Vintergrisens avatar
Kan ju lika gärna vara vanliga serverproblem. Tydligen jobbar de på saken enl. twitter, men någon orsak nämns inte så frågan är väl om de själva har kommit fram till vad som hänt.
Citera
2013-08-10, 23:41
Medlem
Citat:

Det är väl klart han nolltaxerar finns väl ingen som vill betala skatt till samhällssnyltare som dig
Citera
2013-08-10, 23:51
Medlem
Applications avatar
Citat:
Exponerat är ju en paranoid nazistsida som inte skyr några medel att misstänklig göra alla som inte tycker som de.

Skulle den sektsidan vara trovärdig... de tillskriver ju all världens skit till expo och aftonbladet...

Trovärdigheten är lika med noll...
Har aldrig sett naziåsikter på Exponerat. Att Expo och Aftonbladet är skit är väl inte en nyhet. Eller är du född I farstun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in