2013-08-12, 04:25
Medlem
Kommendantens avatar
Du IP.
Kan du inte ge ett svar på https://www.flashback.org/sp44713430?

Citera
2013-08-12, 05:54
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brotuck
"tror på barnsagor med? " och vad är det mer jag tror på menar du?

och du buntar ihop allt som andas "gud" och lägger dem i samma låda. det låter ju väldigt begåvat hörru. ta din rädsla och gå ut från religionforumet istället. förstår inte vad du gör här.
Begåvning ska du inte uttala dig om, testa be om det till julafton i stället.
När du fått det kommer du förstå.
Citera
2013-08-12, 06:04
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
De kristna kan försöka men då kommer de att bemöta hårt motstånd och jag säger må de rättfärdiga vinna.
Vad hjälper det, du slåss ju inte för din sak ens i ditt "hemland" till lika gäller för alla andra muslimer i väst, ni sprang med svansen mellan benen likt hundar när islam visade sig från sin bästa sida i era hemländer. Och som alltid när väst och arabländerna krigar så blir det araberna som dör. Enda möjligheten ni kan vinna är ifall några humanister driver er sak så oppinionen mot att döda araber blir för stor på hemmaplan. Faan ett litet skitland som Israel har ju kört över Libanon, Syrien, Jordanien, Egypten och palistinierna i drygt 70 år nu.

Deras armeer har skingras likt arabiska gettokrigare i varje förort världen över när piketen kommer. Ni är patetiska inget annat.
Citera
2013-08-12, 06:06
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
vidrig film, Islam är en vidrig dödsreligion som inte kan fungera i ett civiliserat land.
Likt den kristna du vill skapa.
Religiösa dårar kommer bara i en form.
Icke fungerande.
Citera
2013-08-12, 06:07
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Begåvning ska du inte uttala dig om, testa be om det till julafton i stället.
När du fått det kommer du förstå.
och min fråga var för svår att svara på märker jag. Kanske saknar du självinsikt om din egen inskränkthet och din insnöade ateistiska dyrkan, men troligen bara ungdomlig övertro på materians kraft.

Gå och snyt dig.
Citera
2013-08-12, 06:20
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
och min fråga var för svår att svara på märker jag. Kanske saknar du självinsikt om din egen inskränkthet och din insnöade ateistiska dyrkan, men troligen bara ungdomlig övertro på materians kraft.

Gå och snyt dig.
Uppfattade ingen fråga utan avfärdade det som obildat gnäll.
Men du kan formulera den igen om du vill ha svar.

Att du har ett väldigt dåligt omdömme det behöver du inte exponera, det vet vi redan, att du lider av vanföreställningar lika så, så det blir lätt lyteskomik när du lyfter upp det till allmän beskådan. Men ni kristna har ju en fetish för att lida så det ger ju sig lite av själv iofs.
Citera
2013-08-12, 07:07
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Uppfattade ingen fråga utan avfärdade det som obildat gnäll.
Men du kan formulera den igen om du vill ha svar.

Att du har ett väldigt dåligt omdömme det behöver du inte exponera, det vet vi redan, att du lider av vanföreställningar lika så, så det blir lätt lyteskomik när du lyfter upp det till allmän beskådan. Men ni kristna har ju en fetish för att lida så det ger ju sig lite av själv iofs.
ja det lät som om du visste vilken tro jag hade och jag frågade vilken det var.

ni ateister styrs av rädslan för allt som inte går att ta på. det leder till kroppsliga spänningar och ångest tex.... släpp taget och inse att det finns mycket som inte är av materia och som bokstavligt inte går att ta på. Det är det som existerar mellan materian, det som cirkulerar i våra omedvetanden när vi sover, det som gjorde att du blev en människa i det här livet mm.
Citera
2013-08-12, 07:55
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman
Det står nu klart och tydligt efter att ha diskuterat på denna tråden, att vi muslimer i Sverige måste inse att vi befinner oss i krig med ateister.

Ett tillstånd av krig existerar mellan oss muslimer och ateister.

Är det en fatwa?
Undrar just vilken sida som är hatisk, vulgär och har all moralitet man kan förvänta sig från en stenåldersvilde.
Citera
2013-08-12, 07:59
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Till alla ateister som tror sig vara så överlägsna, kom ihåg att människans behov av att dyrka (gud) är lika stort som behovet av att äta.
"Så är det bara" -utan belägg.
Citat:
Är det jag som dyrkar gud, som är dum eller ni som dyrkar pengar och sex (eller något annat)
Citat:
som är dumma? Tänk på det, ni kristna som läster detta, att ateister alltid också dyrkar.

Tänk om alla bara skulle kasta grundlösa påståenden på varandra utan att presentera stöd i fakta.
Tur att det finns ateister som faktiskt styr upp diskussionerna här, annars hade det sett ut som kommentarsfältet på Youtube eller något.
Citera
2013-08-12, 08:55
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
ja det lät som om du visste vilken tro jag hade och jag frågade vilken det var.

ni ateister styrs av rädslan för allt som inte går att ta på. det leder till kroppsliga spänningar och ångest tex.... släpp taget och inse att det finns mycket som inte är av materia och som bokstavligt inte går att ta på. Det är det som existerar mellan materian, det som cirkulerar i våra omedvetanden när vi sover, det som gjorde att du blev en människa i det här livet mm.
Spelar faktiskt ingen roll vilken tro du har.
Samma skit.

Och att du nu tror på sagor och tar dem på allvar, det må vara hänt.
Men gör inte misstaget att tro att alla andra gör det.
När man blir mentalt fullvuxen slutar man att tro på sagor och vandringsägen mm.
Vissa människor gör inte det.

Det är dessa människor som stenar kvinnor, mördar albinos, terroriserar/dödar homosexuella, andra religiösa, folk som vänder tron ryggen, ser att kvinnor ska föda barn avlade genom incest, påbjuder pedofili, tycker misshandel av fruar är korrekt, förvägrar kvinnor utbildning, låter medmänniskor hellre dö i sjukdomar än tillåter kondomer, straffar våldtäktsoffer mm mm och efter all denna orgie i vansinne ser de sig som utvalda och förmer än andra människor.

Du tillhör denna grupp.
Ateisters evt kroppsliga spänningar och ångest borde vara det sista du borde bry dig om, men du väljer att se den evt stickan hos andra än pålen i ditt eget öga, det är det som gör dig och andra teister till idioter.
Senast redigerad av MeanME 2013-08-12 kl. 08:59.
Citera
2013-08-12, 08:58
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Islam är den enda rätta religionen att rätta sig efter. Gör man inte detta ska man känna stor oro att stekas i helvetet. Ateisterna är det inget snack om. De har säkrat sin plats i helvetets rand. Vad kristna beträffar bör de känna en stor oro om de inte lägger av med sina dåraktigheter. Att säga att Jesus är Gud eller Guds son är bara dåraktig och naivt. Universums, livets och jordens skapare reducerar sig aldrig till en människa och verkligen inte en människa som korsfästs och blöder, inte heller en människa som äter jordisk mat och tar jordiska kvinnor. Gud övergår varje människans förstånd och det finns inget som är lik Gud. Jesus har aldrig yttrat sig om Gud så som många kristna gör. Ni kristna borde veta att era hela skrifter har skrivits av människor efter Jesus tid och inte när Jesus var bland människorna.

Att kristna påstår att man endast kommer till paradiset genom Jesus är bara så tragiskt att man inte vet om man ska gråta eller skratta. De använder inte alls sitt förstånd, före Jesus kom många andra profeter och inga av dessa har någonsin sagt att Gud har en son eller ska sända sin son till jorden, inte heller Jesus har yttrat nåt sånt, det är endast ni människor som i er enfaldighet säger om Gud som ni inget vet om. Vänd er åter till Gud om ni vill dyrka Gud.

Jag trodde aldrig att på jorden existerade så dumma och dåraktiga människor. Jag skäms ibland att jag delar jorden och har samma luft i lungorna som dessa människor. Vissa påstår att universum, livet och jorden inte behöver ha någon skapare och att allting är självskapande, andra säger att en människa haft gudomliga krafter och endast genom den här människan som man ska till paradiset. Ni kommer att hamna i ugnar för era uttalanden om Gud.
Jäsp.
All denna text när du bor i Sverige.
Du hade kunnat bara vänta tills i Januari och bett läsarna titta ut genom fönstret och titta på snömoset...
Senast redigerad av MeanME 2013-08-12 kl. 09:01.
Citera
2013-08-12, 09:34
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Islam är den enda rätta religionen att rätta sig efter. Gör man inte detta ska man känna stor oro att stekas i helvetet. Ateisterna är det inget snack om. De har säkrat sin plats i helvetets rand. Vad kristna beträffar bör de känna en stor oro om de inte lägger av med sina dåraktigheter. Att säga att Jesus är Gud eller Guds son är bara dåraktig och naivt. Universums, livets och jordens skapare reducerar sig aldrig till en människa och verkligen inte en människa som korsfästs och blöder, inte heller en människa som äter jordisk mat och tar jordiska kvinnor. Gud övergår varje människans förstånd och det finns inget som är lik Gud. Jesus har aldrig yttrat sig om Gud så som många kristna gör. Ni kristna borde veta att era hela skrifter har skrivits av människor efter Jesus tid och inte när Jesus var bland människorna.

Att kristna påstår att man endast kommer till paradiset genom Jesus är bara så tragiskt att man inte vet om man ska gråta eller skratta. De använder inte alls sitt förstånd, före Jesus kom många andra profeter och inga av dessa har någonsin sagt att Gud har en son eller ska sända sin son till jorden, inte heller Jesus har yttrat nåt sånt, det är endast ni människor som i er enfaldighet säger om Gud som ni inget vet om. Vänd er åter till Gud om ni vill dyrka Gud.

Jag trodde aldrig att på jorden existerade så dumma och dåraktiga människor. Jag skäms ibland att jag delar jorden och har samma luft i lungorna som dessa människor. Vissa påstår att universum, livet och jorden inte behöver ha någon skapare och att allting är självskapande, andra säger att en människa haft gudomliga krafter och endast genom den här människan som man ska till paradiset. Ni kommer att hamna i ugnar för era uttalanden om Gud.

Stekjärn och ugnar, vad är det egentligen för kannibalreligion du företräder? Vi har ju i en annan tråd bortom allt rimligt tvivel motbevisat islam, och i detta inlägg visar jag, helt i enlighet med din egen religiösa logik, att det i själva verket är mer sannolikt att DU hamnar i helvetet än all världens ateister om dina sagor nu mot allt sunt förnuft skulle visa sig vara sanna.

Skärp dig nu IP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in