2013-08-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Du skall nog inte dra in andra muslimer i dina vanföreställningar förrän du frågat dem om lov först. Det finns hundratusentals muslimer i Sverige, men i denna tråd finns bara 2 .. Vad säger det?
och en kristen, ty slutet är nära.
romarbrevet 1:18 Ty Guds vrede uppenbaras från himlen och drabbar all gudlöshet och orätt hos de människor som håller sanningen fången i orättfärdighet

Må gud förgöra Sverige och världen såsom han förgjorde Sodom, må han rädda oss trogna, ty vi följer hans ord
Citera
2013-08-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahlster
Måste bara fråga, varför har du valt att inte svarat på mina två inlägg riktade till dig?
Jag svarar på dina frågor i svar #1261
Citera
2013-08-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman
Det står nu klart och tydligt efter att ha diskuterat på denna tråden, att vi muslimer i Sverige måste inse att vi befinner oss i krig med ateister.

Ett tillstånd av krig existerar mellan oss muslimer och ateister.

Men flicka lilla, lugna ner dig både ett och två hekton! En överväldigande majoritet av muslimerna som bor i Sverige skulle garanterat avfärda dig som den dåre du bevisligen är.
Citera
2013-08-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
romarbrevet 1:18 Ty Guds vrede uppenbaras från himlen och drabbar all gudlöshet och orätt hos de människor som håller sanningen fången i orättfärdighet

Må gud förgöra Sverige och världen såsom han förgjorde Sodom, må han rädda oss trogna, ty vi följer hans ord

Slutet har varit nära väldigt länge nu, tycker du inte det?
Citera
2013-08-11, 23:25
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Jag har som policy att inte diskutera utdraget med er ateister, med er avskum till människor. Jag förklarar och motbevisar era ateistiska lögner och förklarar sanningen i Guds uppenbarelser.

Att ni sedan förnekar det är ert problem som ni kommer straffas för.

Fast nu är ju inte detta fokus, utan om troende kan föra en konstruktiv diskussion och hänvisa till vedertaget sätt att kommunicera.
Citera
2013-08-11, 23:28
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:

Är du helt hundra på att Paulus skulle godkänna att du använde just detta som svar?
Citera
2013-08-11, 23:29
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag har som policy att inte diskutera utdraget med er ateister, med er avskum till människor. Jag förklarar och motbevisar era ateistiska lögner och förklarar sanningen i Guds uppenbarelser.

Det kallas för énvägs-predikande, och passar säkert väldigt bra till ditt kompetens-nivå.

Citat:
Att ni sedan förnekar det är ert problem som ni kommer straffas för.

Det är inget problem, för det är bara tomma spekulationer för mig.
Citera
2013-08-11, 23:35
Medlem
smidigasts avatar
Citat:

Menar du att det är dags att skicka ut våra orörda döttrar till våldtäktsmobbar som den rättfärdige Lot gjorde? Den som först gör det blir räddad av gud som en god och fin man.
Citera
2013-08-11, 23:36
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Det har det varit officiellt 40 gånger dom senaste 2000 åren.

Citat:
romarbrevet 1:18[/b][i] Ty Guds vrede uppenbaras från himlen och drabbar all gudlöshet och orätt hos de människor som håller sanningen fången i orättfärdighet

Romarbrevet har nu nog inte samma tyngd utanför din religions-bubbla som det har innanför.

Citat:

Så ni ÄNTLIGEN kan säga: "What did we tell you".
Citera
2013-08-11, 23:38
Medlem
Till alla ateister som tror sig vara så överlägsna, kom ihåg att människans behov av att dyrka (gud) är lika stort som behovet av att äta. Är det jag som dyrkar gud, som är dum eller ni som dyrkar pengar och sex (eller något annat) som är dumma? Tänk på det, ni kristna som läster detta, att ateister alltid också dyrkar.
Citera
2013-08-11, 23:41
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smidigast
Menar du att det är dags att skicka ut våra orörda döttrar till våldtäktsmobbar som den rättfärdige Lot gjorde? Den som först gör det blir räddad av gud som en god och fin man.

Kan man få orörda döttrar på näthandel, jag är för gammal till det vanliga sättet och det blir säkert för sent att få dom mobb-klara snabbt nog.

Just in case.
Citera
2013-08-11, 23:44
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Till alla ateister som tror sig vara så överlägsna, kom ihåg att människans behov av att dyrka (gud) är lika stort som behovet av att äta. Är det jag som dyrkar gud, som är dum eller ni som dyrkar pengar och sex (eller något annat) som är dumma? Tänk på det, ni kristna som läster detta, att ateister alltid också dyrkar.
Åh, du kör en klassiker Kläm gärna in att ateister också är troende nästa gång för att vara helt rätt på det!
Du kan iofs prova att inte dyrka gud under några månader och sen jämför du det med att inte äta under lika lång tid så kan du se vilket behov som känns mest angeläget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in