Citat:
Ursprungligen postat av
refsp
Du missförstår mig. Jag påstår ingenting, jag ber dig bara tagga ner på attityden.
Jag struntar helt i blodet i trappan, du blandar ihop mig med någon annan i tråden.
Jag har aldrig påstått att polis, rättsläkare eller SKL har uttalat sig om ansvarsfördelningen, däremot skrev du att du hellre litar på dom än lågpostande Felix52. Det jag påstår är att Felix52s teori inte på något sätt säger emot något uttalande som Polis, rättsläkare eller SKL har gjort. Då är det alltså du som indirekt påstår det.
Take a chill pill, en stärkande promenad eller se till att få 7-8 timmars sömn om natten, du verkar helt rabiat.
Och till sist, falskapa? Haha, vaffan är det för något?
Du eller Felix52, spela roll skriver falsk-apor då då så ni blir nöjda båda två.
Att försöka dra upp en tankesnurra (eller försvara den) med syfte att hjälpa AJ, ogillar jag då man skall stå för vad man gjort. Trolla till det med kroppsfunktioner men det är uppenbart att man gör det påståendet för att göra de andra delaktiga, med den lilla mängd blod i trappan innebär väl att det mesta ligger i lägenheten och att personen är död. Att det droppas i trappan innebär inte att hjärtat pumpar, som när du köper kött till kvällens grillning är det en kroppsfunktion som är igång när blodet då droppar från köttet? lever det?
I väntat på FUP och rättegång avslutar jag kroppsfunktions skrivandet med er.