2013-08-11, 12:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123komose
Drar gärna kniv i tid och otid. Han har skurit flera som det aldrig blivit polissak av, har själv bevittnat hans sätt att slåss på, då han kommer i underläge eller blir rädd, som han ofta blir så åker bladet fram.
Kan han ha kommit i underläge mot eller blivit rädd för Ida?
Citera
2013-08-11, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Du missförstår mig. Jag påstår ingenting, jag ber dig bara tagga ner på attityden.

Jag struntar helt i blodet i trappan, du blandar ihop mig med någon annan i tråden.

Jag har aldrig påstått att polis, rättsläkare eller SKL har uttalat sig om ansvarsfördelningen, däremot skrev du att du hellre litar på dom än lågpostande Felix52. Det jag påstår är att Felix52s teori inte på något sätt säger emot något uttalande som Polis, rättsläkare eller SKL har gjort. Då är det alltså du som indirekt påstår det.

Take a chill pill, en stärkande promenad eller se till att få 7-8 timmars sömn om natten, du verkar helt rabiat.

Och till sist, falskapa? Haha, vaffan är det för något?
Du eller Felix52, spela roll skriver falsk-apor då då så ni blir nöjda båda två.
Att försöka dra upp en tankesnurra (eller försvara den) med syfte att hjälpa AJ, ogillar jag då man skall stå för vad man gjort. Trolla till det med kroppsfunktioner men det är uppenbart att man gör det påståendet för att göra de andra delaktiga, med den lilla mängd blod i trappan innebär väl att det mesta ligger i lägenheten och att personen är död. Att det droppas i trappan innebär inte att hjärtat pumpar, som när du köper kött till kvällens grillning är det en kroppsfunktion som är igång när blodet då droppar från köttet? lever det?
I väntat på FUP och rättegång avslutar jag kroppsfunktions skrivandet med er.
Citera
2013-08-11, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Haha, okej! Jag utgick bara ifrån mig själv. Det kan ju hända att hon dragit på sig stövlarna av den anledningen. Hade hon ens stövlar på sig när hon hittades, är det bekräftat eller är det något som bara cirkulerat som ett rykte här?

Jo, det stod väl i tidningarna att han som hittade henne sa. Den kvällen hon hittades.
Citera
2013-08-11, 12:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokeri
Jo, det stod väl i tidningarna att han som hittade henne sa. Den kvällen hon hittades.
I vilken tidning då?
Citera
2013-08-11, 12:38
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du eller Felix52, spela roll skriver falsk-apor då då så ni blir nöjda båda två.
Att försöka dra upp en tankesnurra (eller försvara den) med syfte att hjälpa AJ, ogillar jag då man skall stå för vad man gjort. Trolla till det med kroppsfunktioner men det är uppenbart att man gör det påståendet för att göra de andra delaktiga, med den lilla mängd blod i trappan innebär väl att det mesta ligger i lägenheten och att personen är död. Att det droppas i trappan innebär inte att hjärtat pumpar, som när du köper kött till kvällens grillning är det en kroppsfunktion som är igång när blodet då droppar från köttet? lever det?

Men det är ju det här jag menar, du skriver att Felix52 (och jag?) syfte är att skydda AJ vilket ju bara är korkat.

Och återigen, jag skiter i blodet i trappan. Du blandar ihop mig med någon annan.

Lägg ner nu, apekatt.
Citera
2013-08-11, 12:40
Medlem
123komoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Kan han ha kommit i underläge mot eller blivit rädd för Ida?
Nja, Han klarar nog att hantera en liten tjej, men karln är utan tvekan skogstokig och inte någon beräknande psykopat som påstås i den här tråden. Morot är helt enkelt en ovanlig dum person som inte kan hantera motgångar, eller egentligen inte medgång heller. Kort sagt så är han korkad. Men vad det gäller knivvåld och morot så är han kapabel att utöva detta i varje situation, oavsett motstånd.
Citera
2013-08-11, 12:41
Bannlyst
Citat:
Drar gärna kniv i tid och otid. Han har skurit flera som det aldrig blivit polissak av, har själv bevittnat hans sätt att slåss på, då han kommer i underläge eller blir rädd, som han ofta blir så åker bladet fram.
Hur blir han när han druckit då, mer lättirriterad eller lättstött? Tänkte mer på om hon kanske sagt något olämpligt i hans öron som fått att bli galen. Man blir ju så olika med sprit och annan skit i kroppen.
Citera
2013-08-11, 12:42
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokeri

Jag har inte hittat den artikeln i alla fall. Så jag tror ej det.
Citera
2013-08-11, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Jag ser blodförlust som blodförlust även om förlusten samlat sig som inre blödningar. Det har ändå skett en förflyttning av blodet och en oförmåga att få det att cirkulera och syresätta kroppen. Som följd av det kan man då även exempelvis drunkna i sitt eget blod eller på annat sätt avlida.

EDIT: Det verkar som att du ville använda lite mer avancerade ord än vad som behövdes. Det gjorde att ditt inlägg blev relativt innehållslöst.

Jaha, men då var det väl bra att jag förtydligade förtydligandet för dig som du annars kunde misstolka.
Och om du kunde tolka det på två sätt, hur kan det då vara substanslöst eller innehållslöst ?
Citera
2013-08-11, 12:45
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se

Du verkar ju veta exakt hu det har gått till och försöker nästan våldsamt att diktera händelseförloppet i tråden. Man kan nästan få för sig att du är inblandad på något sätt. På vilket sätt känner du DB/FH? Är du den av vissa påstådda fjärde personen med den andra bilen?

Det här osar katt. Apekatt.
Citera
2013-08-11, 12:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Jag har inte hittat den artikeln i alla fall. Så jag tror ej det.
Så har skrev blackisback strax efter fyndet:
Citat:
Ursprungligen postat av blackisback
Kroppen är en kvinna som har rött hår och svarta boots!
Senare åkerkom blackisback:
Citat:
Ursprungligen postat av blackisback
Min fågel sa att det var boots och att hon hade rött hår!
Kan vi avliva den här trådsanningen nu?
Citera
2013-08-11, 12:47
Bannlyst
Citat:
Nja, Han klarar nog att hantera en liten tjej, men karln är utan tvekan skogstokig och inte någon beräknande psykopat som påstås i den här tråden. Morot är helt enkelt en ovanlig dum person som inte kan hantera motgångar, eller egentligen inte medgång heller. Kort sagt så är han korkad. Men vad det gäller knivvåld och morot så är han kapabel att utöva detta i varje situation, oavsett motstånd.

Nej & ja. Psykopaten, visst är di beräknande, men kännetecknande är att om di upplever motgång då deras beräkningar inte slår in, så har di inget sätt att hantera detta på. Vare sig man är våldsam eller icke-våldsam.

Tack för info om knivbenägenheten, har han blivit dömd/åtalats/misstänks för knivvåld ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in