2013-08-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Kan bekräfta att sn inte hade något med husköpet att göra.

Dock skulle han köpa in sig så småningom efter han fått sitt arv utbetalt på ca 9 miljoner kronor.
Arv efter sin döda far som han påståt dog 2 veckor innan midsommar.
Men hans far lever väl ?
Citera
2013-08-11, 00:46
Medlem
Vad jobbade J*ns med?
Citera
2013-08-11, 00:46
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DapperDon
Som jag har uppfattat det har psykopater inte möjlighet att känna empati. De kan alltså själva ha en massa känslor som glädje, sorg, ledsamhet eller ilska, men inte av samma anledningar som icke-psykopater. En "frisk" person kan ju känna glädje ich sorg för andras skull. Det kan inte en psykopat. De förstår andras känslor, men bryr sig inte.

-"Som jag har uppfattat det har psykopater inte möjlighet att känna empati."

Du ska ha klart för dig att det finns människor med vida överstigande intelligens än dig. Det du kallar psykopat kan helt enkelt vara en mycket intelligent person som har förmågan att sålla mellan intellekt och känslor, till skillnad från dig.
Citera
2013-08-11, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men hans far lever väl ?

Ja.
Det var påhittat av sn.
Ste*an har en tendens att hitta på många tragiska olyckor etc...
Vet inte om det är rop på uppmärksamhet...
Men IOM detta så lägger han till att han ska få ärva en massa pengar.
Citera
2013-08-11, 00:49
Medlem
Min teori smått o kort:

J och S beståmde sig för att flytta ihop, kollade på hus och sålde lgh. Bokade cypern resan som J skulle betala för att fira.

J gör klart lgh försäljningen och tar köparnas kontantinsats (20.000:-) direkt vid påskriften och använde som som S och J s fickpengar inför resan. J får reda på att S inte har ett pass och S blir förbannad ... Jens drar kanske upp fler saker som han behöver ventilera som tex husköpet som gick snett m.m... jäS blir förbannat o tummult uppstår.

S åker till en bekant i J s bil och har fickpengarna med sig......
Citera
2013-08-11, 00:50
Medlem
Morgonribbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulldog2011
http://www.psykopat.se/kannetecken-pa-en-psykopat.php

Till er som undrar vad en psykopat är, och postar länkar till sidor med missvisande information:

Ordet psykopat betyder "psykiskt sjuk", och det finns ingen sådan diagnos - vilket länken försöker hävda. Det är ett samlingsbegrepp som kan betyda olika saker, och är därför svår att greppa. Det är som att kalla någon som brutit benet och någon som är förkyld för "fysiopater". Båda är sjuka i kroppen, men på helt olika sätt.

Många använder den (felaktigt) som ett begrepp på någon som sårat en djupt.
Citera
2013-08-11, 00:51
Medlem
Citat:
Men hans far lever väl ?

Han pluggade omvårdnad o jobbade som undersköterska på ett äldreboende. Dom gamla älskade Jens.
Citera
2013-08-11, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Vad jobbade J*ns med?

Oj, ditt svar ligger över. Råkade citerar fel person
Citera
2013-08-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Ja.
Det var påhittat av sn.
Ste*an har en tendens att hitta på många tragiska olyckor etc...
Vet inte om det är rop på uppmärksamhet...
Men IOM detta så lägger han till att han ska få ärva en massa pengar.
Så sjukt! Vilken tragisk individ!! Kanske J*ns precis fått reda på att SNs far levde och allt var en lögn? JJ borde ju ha frågat när ev begravning skulle ske också. Måste ju vara oerhört korkat att ljuga om såna saker som ändå inte går att dölja!!
Citera
2013-08-11, 00:55
Medlem
nebelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
-"Som jag har uppfattat det har psykopater inte möjlighet att känna empati."

Du ska ha klart för dig att det finns människor med vida överstigande intelligens än dig. Det du kallar psykopat kan helt enkelt vara en mycket intelligent person som har förmågan att sålla mellan intellekt och känslor, till skillnad från dig.

En psykopat är medfödd oförmögnen att känna sympati/empati!!
En sociopat är inlärd att inte känna sympati och empati

I båda fallen när det är något som kritiseras eller som de uppfattar illavarslande om deras egon så slår de utåt med alla taggar även om kritiken är befogad...vidare är de mycket benägna att vara "energitjuvar" eftersom allt handlar om dem och berättar någon något bra om sig själv så måste denne psykopat överglänsa detta med något bättre oavsett om det är lögn eller inte men oftast lögn...mycket jobbig typ och sånna märks ganska fort...ush hatar sånna typer!!
Citera
2013-08-11, 00:59
Medlem
Det verkar som många av er försöker få fram att sn har lite psykiska problem.
Det har han.
Hans mamma dog för ett par år sen och det är efter det som det gått lite snett.
Han har även haft en hjärntumör. Elakartad och han har sagt efteråt att han hörde röster innan tumören togs bort men att han nu mår bra och alla röster tystnat.
Missbrukar benzo och morfinpreparat.
Manipulativ som få...

Egentligen var för diagnos han har vet jag inte men jag vet att han får många ångestattacker och har fått utredning i detta på akademiska sjukhuset i Uppsala.
Dom kom fram till att det är pga mental stress.
Citera
2013-08-11, 01:05
Medlem
Citat:
Så sjukt! Vilken tragisk individ!! Kanske J*ns precis fått reda på att SNs far levde och allt var en lögn? JJ borde ju ha frågat när ev begravning skulle ske också. Måste ju vara oerhört korkat att ljuga om såna saker som ändå inte går att dölja!!

Jj och en anhörig till honom gick till en blomsteraffär och fixade en krans...
Skickade upp den och fick sen veta att han lever!
Det var efter detta som jj's anhöriga började ana ugglor i mossen... Förmodligen är alla lögner och bedrägerier bakgrunden till att jj nu är död.

Jj's anhöriga misstänkte att nått var fel på sn i 2 månader ca innan jj dog.

Men jj var väll som alla andra kära och galna... Lyssnar inte på någon och vill gärna bilda sin egen uppfattning .
" ja han var ett svin mot sitt ex MEN han ÄLSKAR ju MIG och skulle aldrig såra mig!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in