2013-08-08, 13:58
Medlem
Maowdigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Australiens tull är extremt petiga, du borde inte försöka smuggla in det via post.... Försök hitta någon internetshop ifrån Australien där du kan beställa det istället, det finns alltid.
Tror jag hittat en riktigt fin en! Australiensk också så att man slipper att inblanda tullen!
2013-08-08, 22:24
Medlem
playmates avatar
Tog upp lite i en spruta vid tvåtiden som jag skulle injicera framåt kvällen innan jag skulle sola. Det blev dock inte av så jag hade melanotanet i sprutan mellan 14-22 utanför kylskåpet innan jag la in det nu igen. Fråga, är det ok att ta ut sprutan vid sju på morgonen imorgon, inte ha den i ett kylskåp på hela dagen, för att sedan injicera det runt kl 16?
2013-08-08, 23:21
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Tog upp lite i en spruta vid tvåtiden som jag skulle injicera framåt kvällen innan jag skulle sola. Det blev dock inte av så jag hade melanotanet i sprutan mellan 14-22 utanför kylskåpet innan jag la in det nu igen. Fråga, är det ok att ta ut sprutan vid sju på morgonen imorgon, inte ha den i ett kylskåp på hela dagen, för att sedan injicera det runt kl 16?

Kan den inte bara ligga i kylskåpet tills du ska ta injektionen så slipper du fundera?
2013-08-08, 23:40
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Kan den inte bara ligga i kylskåpet tills du ska ta injektionen så slipper du fundera?

Nix, då jag tänkte ta den direkt efter jobbet när jag ska sola och åker inte hem imellan.
2013-08-08, 23:46
Medlem
Det är lugnt, det klarar sig längre än ett dygn.
2013-08-09, 10:56
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Det är lugnt, det klarar sig längre än ett dygn.

Hur många gånger kan man göra så då innan melat blivit i värsta fall verkningslöst? Det går ju oerhört mycket snabbare i rumstemperatur.
2013-08-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Hur många gånger kan man göra så då innan melat blivit i värsta fall verkningslöst? Det går ju oerhört mycket snabbare i rumstemperatur.

Storage Times

The recommended storage/expiry times for all injectable peptides as advised by the manufacturer are as follows:

Room temperature (up to 45 degrees Celsius)
Mixed vials - <48 hours
Unmixed vials - 60 days

Refrigerator temperature (2-8 degrees Celsius)
Mixed vials - 2 months
Unmixed vials - 12 months (1 year)

Freezer temperature (-20 degrees Celsius)
Mixed vials - Should not be frozen
Unmixed vials - 24 months (2 years)
2013-08-09, 19:17
Medlem
xstatics avatar
Har haft yrsel i 3-4 dagar. Kan det bero på Melanotanet? Doserar rätt ojämt, ibland mer eller mindre.

Kör 1-3ggr i veckan, normaldos.
2013-08-10, 10:50
Medlem
Citat:
Storage Times

The recommended storage/expiry times for all injectable peptides as advised by the manufacturer are as follows:

Room temperature (up to 45 degrees Celsius)
Mixed vials - <48 hours
Unmixed vials - 60 days

Refrigerator temperature (2-8 degrees Celsius)
Mixed vials - 2 months
Unmixed vials - 12 months (1 year)

Freezer temperature (-20 degrees Celsius)
Mixed vials - Should not be frozen
Unmixed vials - 24 months (2 years)

Är det kört om man har fryst in blandad mix?
2013-08-10, 22:30
Medlem
Tjena!

Ska utomlands om en vecka och tänkte bulka upp med melanotan fram tills jag åker!

Nu till frågan..
Köpte av peptidexperten på hb och vet att det är grymt mt2, så är lite orolig över att bli chokladfärgad ännu en gång (då menar jag mörk chokladfärgad). Tror ni 7dagar 0,25mg/dag blir för mycket för en vecka med sol? Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kring att ta mt2 innan en solresa?
2013-08-10, 22:58
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User11
Tjena!

Ska utomlands om en vecka och tänkte bulka upp med melanotan fram tills jag åker!

Nu till frågan..
Köpte av peptidexperten på hb och vet att det är grymt mt2, så är lite orolig över att bli chokladfärgad ännu en gång (då menar jag mörk chokladfärgad). Tror ni 7dagar 0,25mg/dag blir för mycket för en vecka med sol? Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter kring att ta mt2 innan en solresa?

Uppladdningsfas anser jag vara helt onödigt pga mt2 halveringstid, men gör det om du vill.
Du kommer bli svart antagligen, men det finns ingen garanti - beror på hur länge du är i solen.

Jag är mest orolig för att se ut som en knarkare med svarta ringar under ögonen och blåa läppar för det har hänt mig för ofta.
2013-08-11, 20:39
Medlem
En fråga till er som enbart tar innan ni solar. Hur länge innan bör man ta? Fick hem grejer från melano*an-sv som jag tänkt testa nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in