Citat:
Ursprungligen postat av
Ritinkin
Vad är det med dammet på flaskan/förpackningen, egentligen? Nu har jag inte fått min flaska jag beställde, den kommer säkert denna vecka som kommer (så jag vet inte hur den kommer se ut/vara) - men förvarar de parfymerna på ett smutsigt lager, eller är det ingen förutom den lilla skaran här på FB som har köpt MK på väldigt länge?
Personalen på Vivamondo måste verkligen undra varför detta uppsving för denna specifika doft.

Kan inte minnas att min flaska var dammig...däremot så förstod jag inte att korken skulle föreställa marmor så jag undrade lite vad som hade hänt med den.
Haha, tänkte faktiskt samma sak ang det plötsliga massköpet på just MfM
Citat:
Ursprungligen postat av
chillamore
Jag är rätt ny inom området med nicheparfymer men jag beställde, liksom alla andra, alla prover från frapin och tror jag har luktar på de flesta sen jag fick dom i onsdags. Innan har jag bara luktat på GIT. Testade i alla fall precis 1697 och fy säger jag bara. Fick tvätta bort den direkt då jag rös av att lukta på handleden.
Annars var väl dom enda intressanta enligt mig L Humaniste och speakeasy men inget jag kommer köpa.
Tror att jag ska beställa ett prov på back to black by killian sen och kanske någon vaniljdoft. Vad tycker ni om back to black och har ni något tips på någon vaniljparfym? Läst lite om vanilla absolument men någon här hade tröttnat på den rätt fort.
Ja 1697 är ju "lite" udda. Tycker den stinker av romrussin-choklad fast inte på ett bra sätt. Fastnade inte heller för något från Frapin när jag beställde prover från det huset.
om du vill testa någon mer by Kilian så kan jag rekommendera Incense Oud och Straight to Heaven.
Är själv ingen vanilj-fantast men håller med Nic78 om Frederic Malle - Musc Ravageur