Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Öh jaha för att en frilansare skriver att det är en video från pizzerian då är det bekräftat???? Ja jag läste den innan men man jag försöker hitta bekräftelse från andra källor inklusive pizzeriägaren så lyser de med sin frånvaro, så ta din ironiska ton och applicera den någon annanstans och svara istället

Michael Krikorian är f.d kriminalreporter från Los Angeles Times med c:a 30 års erfarenhet, numera frilans, med stor erfarenhet av "olyckor", hans flickvän jobbar på den pizzeria som hade kameraövervakningen. CCTV-videon som ligger på tuben är avfilmad med en iphone off tube på den monitor som står i restaurangen innan videon lämnades över till polisen. Skunkjobb här raljerade sen på insändarna på youtube att denna film var fejk då "amatörerna" inte ens använt en tripod...

, och nästa stolpskott här vill ha numret till den paparazzi som egentligen jagade Justin Briebers bil och som filmade Hastings rödljuskörning och kraschställe, han finns både listad och i en massa tv-intervjuer så han är varken okänd eller arrangerad- han är en av de hundratals hatade paparazzis som åker runt på stan.
När jag läser era dubier och sen era alster på utländska insändare står det klart att ni inte är ute efter att vara kritiska utan att bara mucka bråk, så nu blir det 3 på ignore, ni klarade inte ens av det mest elementära att kolla källor- och googla verkar inte heller funka för er, jag gräver inte för folk av denna kaliber, Michael Hastings är värd mer än så.