2013-08-10, 00:27
Medlem
Khr1ss avatar
Vad är det bästa med Pyrizar tycker du?
Citera
2013-08-10, 00:38
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Vad är det bästa med Pyrizar tycker du?

Det snabba påslaget och det faktum att den ångestdämpningen som pyra har är förvånansvärt bra för det relativt låga prisret man får betala för produkten i fråga.

Vad är det bästa med pyrisar tycker du?
Citera
2013-08-10, 00:42
Medlem
Khr1ss avatar
Jag tycker det snabba påslaget, och att det fungerar super mot lite ångest osv..

Och att det inte märks på än att man har käkat vi snackar normala doser..

Man blir pratglad och sprallig.

Och hjälper till med sömnen

Och inget efter rus..
Citera
2013-08-10, 13:37
Medlem
Ihazcats avatar
Det här låter intressant, jag siterar från sidan CS " Vi har för tillfället en ny Pyrazolam variant på gång. Det är en analog av Valium, varje pellet kommer innehåller 1 mg av den aktiva ingrediensen som kommer att vara equivelant till 10 mg av Valium. Håll ett öga öppet för vår nyhetsblogg och för ytterligare uppdateringar."
Citera
2013-08-10, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ihazcat
Det här låter intressant, jag siterar från sidan CS " Vi har för tillfället en ny Pyrazolam variant på gång. Det är en analog av Valium, varje pellet kommer innehåller 1 mg av den aktiva ingrediensen som kommer att vara equivelant till 10 mg av Valium. Håll ett öga öppet för vår nyhetsblogg och för ytterligare uppdateringar."

Diclazepam? finns en tråd om den substansen iaf
Citera
2013-08-10, 14:39
Medlem
Ihazcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
Diclazepam? finns en tråd om den substansen iaf

ja det kanske är det. hade hoppats på nått nytt som är bättre
Citera
2013-08-10, 15:03
Medlem
khomenis avatar
fan va tolerant man blir på pyrazolam
Citera
2013-08-10, 15:59
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomeni
fan va tolerant man blir på pyrazolam
I början kunde jag hålla mig på 2,5 - 3 st uppdelat under dagen i förebyggande syfte för att slippa allt vad problem heter. 1-2 st räckte vid mildare ångest och vid social fobi. Trots de ringa doserna krävs MÅNGA för att flöddra, vilket jag inte vill försöka göra speciellt ofta på Pyrazolam längre då man behöver så många trots knapp tolerans - dessutom är den tråkig i högre doser. Toleransen går snabbt ner igen, men har fått lite tolerans; behöver 3,5-4 st uppdelat under dagen i förebyggande syfte och 2-2½ vid mildare ångest och social fobi.
Citera
2013-08-10, 18:44
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
I början kunde jag hålla mig på 2,5 - 3 st uppdelat under dagen i förebyggande syfte för att slippa allt vad problem heter. 1-2 st räckte vid mildare ångest och vid social fobi. Trots de ringa doserna krävs MÅNGA för att flöddra, vilket jag inte vill försöka göra speciellt ofta på Pyrazolam längre då man behöver så många trots knapp tolerans - dessutom är den tråkig i högre doser. Toleransen går snabbt ner igen, men har fått lite tolerans; behöver 3,5-4 st uppdelat under dagen i förebyggande syfte och 2-2½ vid mildare ångest och social fobi.
Trots att pyra är billig, är den verkligen värd att köpa med tanke på vilka mängder man behöver?

Jag använder 20-40 mg diazepam om dagen ibland mer, vad kan det tänkas vara i pyrazolam?
Citera
2013-08-10, 18:54
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Trots att pyra är billig, är den verkligen värd att köpa med tanke på vilka mängder man behöver?

Jag använder 20-40 mg diazepam om dagen ibland mer, vad kan det tänkas vara i pyrazolam?
3-8 kanske.

1,5mg fungerade riktigt bra mot en ångestattack blev bättre på 10 minuter.
Har tolerans på benso förövrigt.
Citera
2013-08-10, 20:51
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

Jag tycker verkligen inte den är värd priset i varje fall.

Hade dem varit på 2 mg hade det funkat.
Citera
2013-08-10, 21:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
3-8 kanske.

1,5mg fungerade riktigt bra mot en ångestattack blev bättre på 10 minuter.
Har tolerans på benso förövrigt.
Vad för tolerans? jag har ätit benso drygt 2 år varje dag, både medicinskt och högre dos.

Har en kompis som säger att pyrazolam är svagare än sobril.
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jag tycker verkligen inte den är värd priset i varje fall.

Hade dem varit på 2 mg hade det funkat.
Då kör jag och testar på dicloazepam istället tror jag

Saknar verkligen etizolam (etilaam) men då var det ju en RIKTIG benso ocskå som verklige nanvänds i vissa länder... men den var faktiskt topp 3 för mig när den var laglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in