Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Nu är ju inte Sverige detsamma som Kina, sett ur några perspektiv, så vi betraktar dina länkar som humbug.
Självfallet får du göra så, det är inte du som har problem med leder, vita fläckar på tänder, händer och fötter och söver upprak mot vägg pga syra-reflux och halsbränna.
Jag vet vad jag har gjort, jag sökte döden och därefter har jag fått betala priset, jag var lyckad i gymnasiet med goda betyg sedan hände något i min familj som ställde mitt liv upp och ner och därefter halsade jag 1½ flaska munskölj och en stor mängd tandkräm - följden av detta vart: en förbannad mage, diarré, magont, brinnande avföring, hemorrojder, fullständigt utslagen/trött, halsbränna till en annan nivå, mentalt bortspolad, jag gick från VG-MVG i betyg till IG och S, sjukanmälde mig i två terminer innan morsan kom på mig när jag inte längre klarade av att gå upp ur sängen innan hon kom hem från jobbet, detta ledde till psykiatrin där man skrev ut Ritalin till mig som vände upp och ner på magen och gjorde hela skiten värre- I dag lever jag på försäkrningskassan och fungerar inte i arbetslivet då mitt huvud inte längre "klickar" som det en gång gjort, låsningar i ben,händer,armar och minsta grad stress slår ut mig.
Men det är lugnt bro' Fluor och Fluorid är ofarligt, har absolut inga effekter på människan.
True story.