Citat:
Ursprungligen postat av
Finans.killen
Har vant mig något vid den nya sajten nu. Ganska trevlig.
Har ett önskemål dock; Mer funkationalitet vid TA-graf som man kan få på alla aktier nu. Den är välldigt basic och man kan inte ändra någonting. Att kunna lägga till lite indikatorer och ändra till Candlesticks hade varit trevligt.

Kul att du börjar gilla sajten!
Den TA-graf du syftar på är från investtechs tekniska analyser av aktierna. De går dessvärre inte att ändra på. Vi kommer dock att göra om standardgraferna till hösten. Vågar inte svara på om det kommer att komma någon TA-funktionalitet i dagsläget, men vi är medvetna om att intresset finns.
Citat:
Ursprungligen postat av
Besvärjaren
Okej, jag gillar inte den nya sidan, så hur länge kommer ni låta mig surfa i fred på klassikern?
Citat:
Ursprungligen postat av
Twixes
Helt ok men inte i min smak
Vi har inte något uttalat datum ännu men någon gång i höst kommer vi att släcka ned den gamla sajten. Meddela oss gärna vad ni är missnöjda med. Vi har fått in massor av feedback och sammanställer allting till våra utvecklingsteam som kommer att jobba med denna feedback under hösten så det är ett bra tillfälle att vara med och påverka.
Citat:
Ursprungligen postat av
waxiz
Kanske bara ar blind eller forvirrad, men var hittar jag kurslarm pa den nya siten?
For mig ar det en valdigt bra funktion da jag oftast inte ar vaken nar borsen ar oppen och saledes inte kan ha koll pa dagliga kursrorelser.
Kurslarm hittar du
här.
/Daniel, Avanza Bank