2013-08-09, 15:39
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
Qruiser och Grindr kan jag iaf bekräfta, där raggade han bland annat på mig.

Sedan, för att upprepa lite, är det ingen omöjlighet att de var överens om att ragga på olika ställen var helt ok. Jag har vänner av alla möjliga kön och parkonstellationer som kör rätt så öppet när det kommer till sex. Jag säger inte det var så i detta fallet, men det vet vi inget om här i tråden ännu. Kanske kommer fram annat under FU om nu MGM hittas vid liv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
När ? Var ? Hur ?
Hade tydligen anmält specialintresse. Var det bara snack ?

Några veckor sedan, i mitten av juli typ. Han tyckte jag skulle komma och ha sex med honom när hans sambo var på jobbet, men jag avböjde erbjudandet.
Citera
Medlem
Det måste ju uppstå en paniksituation för honom, för vilka är egentligen villiga att gömma en mördare? Kanske har han såna personer i sin umgängeskrets men samtidigt antar jag att polis känner till hans umgänge ganska bra och får in tips på personer som är tänkbara gömmare.
Citera
2013-08-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepBlueEyes
Han bodde både i Alunda och även ett tag i vettsta då han såg till att han och pojkvännen blev vräkta, för att han gömde pojkvännens räkningar istället för att betala dem son han sade att han gjorde det. Sen fick de privat hyra ett litet hus i vettsta.

Då får jag ihop varför det var en C/O-adress i Vettsta. Tack för infon!
Citera
2013-08-09, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Att Jens eller Stefans telefon varit i Uppsala?
Jag tror på dig och har inte heller tidigare haft något skäl att betvivla dina uppgifter men kommer man med ett sådant påstående så kanske man vill veta mer om hur just du kunde vara så säker men bra jobbat och vad kan du mer säga om mötet/synen av honom?

S hade vänner i Uppsala under tiden han bodde i Alunda och Vettsta. Bl a en friend in crime som hjälpte honom gömma en bil stefan hade leasingavtal på som stefan försöktw sälja vidarw till en familj. Så finns ev möjlighet att han kanske akulle kunna befinna sig där eller i ekpg. Är ju knappt fem mil emellan.
Citera
2013-08-09, 15:41
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injun
Vems telefon han hade vet jag inget om eftersom jag aldrig sett karln förr, bara att SN var i Uppsala.

Du är mig en lurig jäkel du men jag respekterar om du inte vill berätta hur då såg honom.
Är nyfiken som sagt eftersom du säger att du är 100% säker.
Citera
2013-08-09, 15:42
Medlem
Skulle ju underlätta en hel del för folk som inte hänger här om dom gick ut med en bild i media.....
Citera
2013-08-09, 15:43
Medlem
Upthepalaces avatar
Hade missat 81-åringen. Då är det förmodligen honom dom letar efter då hans boendeadress ligger nära där polisen rör sig.
Citera
Medlem
Citat:
Qruiser och Grindr kan jag iaf bekräfta, där raggade han bland annat på mig.
vad har han för namn på qrusier
Citera
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Några veckor sedan, i mitten av juli typ. Han tyckte jag skulle komma och ha sex med honom när hans sambo var på jobbet, men jag avböjde erbjudandet.

Bodde han med JJ i Skoghall då, och menade den lägenheten ? Hade han tillgång till andra lägenheter än den ?
Citera
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Det måste ju uppstå en paniksituation för honom, för vilka är egentligen villiga att gömma en mördare? Kanske har han såna personer i sin umgängeskrets men samtidigt antar jag att polis känner till hans umgänge ganska bra och får in tips på personer som är tänkbara gömmare.

Med tanke på det som har framkommit i tråden så verkar han ju bygga upp relationer för att sedan bedra och blåsa folk så många tänkbara kandidater kan det ju inte finnas som vill skydda hans rygg.

DeepBlueEyes: Hur vet du deras relation ser ut idag? Alltså hans partner in crime? Skulle han skydda honom idag tror du?
Citera
2013-08-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Nä troligen inte men eftersom det skrevs som det gjorde i kvällstidningen att han träffat en bekant som blev mycket förvånad så tänkte jag att det eventuellt kunde röra sig om henne.

Det är välsigt väldigt tveksamt att det rör sig on henne. Set är snare en gammal arbetskamrat från lssboendet. Tyckte jag läste om att hon va arbetakamrat ellee vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in