2013-08-09, 15:28
Medlem
countrychicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Det var inte lite du fick med i det inlägget! S betecknar sig som singel på alla knullsajter han är medlem i Hur många finns det?

Edit: Det måste vara ett verkligt utnyttjande eftersom han uppdaterade en av sina "knullsajter" efter han träffat J och fortfarande skriver att han är singel. Han skulle självklart plockat bort alla sina profiler på sådana sajter..

Som jag förstått det har S varit aktiv på åtmintone tre, Qriuser, Bodycontact och Grindr. Det har nämnts ytterligare ett par stycken i tråden men jag vet inte säkert om han raggat på dessa också. Det kanske finns någon annan som har bättre koll?
Citera
2013-08-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countrychick
Som jag förstått det har S varit aktiv på åtmintone tre, Qriuser, Bodycontact och Grindr. Det har nämnts ytterligare ett par stycken i tråden men jag vet inte säkert om han raggat på dessa också. Det kanske finns någon annan som har bättre koll?

Qruiser och Grindr kan jag iaf bekräfta, där raggade han bland annat på mig.
Citera
2013-08-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Är jag trög eller vilken telefon avses? Jens eller S.N's?
Spårade man Jens telefon till Uppsala och då hade man tillräckligt torrt på fötterna för att gå in i lägenheten eller?

Kul att nu polisen bekräftar det jag sa
Citera
2013-08-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mro1229
Dessa telefonnummer är abonnemang som står på S men enligt div. internettjänster så ploppar det upp namn på snubbar i Västerås.

Visste ni att han bott i Vettsta, Alunda (hos något ex?) också?

Han bodde både i Alunda och även ett tag i vettsta då han såg till att han och pojkvännen blev vräkta, för att han gömde pojkvännens räkningar istället för att betala dem son han sade att han gjorde det. Sen fick de privat hyra ett litet hus i vettsta.
Citera
2013-08-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upthepalace
Ligger kvar över vattenparken. Rör sig konstant över ett litet område.

Dom letar kanske efter den 81åring som är försvunnen sedan natten till idag.

http://www.polisen.se/Uppsala_lan/Aktuellt/Handelser/Uppsala-lan/2013-08-09-0700-Forsvunnen-person-Enkoping/
Citera
2013-08-09, 15:34
Medlem
countrychicks avatar
Jens bror vädjar till S att träda fram.

http://m.expressen.se/gt/brodern-vadjan-till-mordaren-trad-fram/
Citera
2013-08-09, 15:36
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injun
Kul att nu polisen bekräftar det jag sa

Att Jens eller Stefans telefon varit i Uppsala?
Jag tror på dig och har inte heller tidigare haft något skäl att betvivla dina uppgifter men kommer man med ett sådant påstående så kanske man vill veta mer om hur just du kunde vara så säker men bra jobbat och vad kan du mer säga om mötet/synen av honom?
Citera
2013-08-09, 15:37
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knight17
Dom letar kanske efter den 81åring som är försvunnen sedan natten till idag.

http://www.polisen.se/Uppsala_lan/Aktuellt/Handelser/Uppsala-lan/2013-08-09-0700-Forsvunnen-person-Enkoping/

Det låter som en mycket trolig teori så vi kan nog släppa helikoptern skulle jag tro.
Citera
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
Qruiser och Grindr kan jag iaf bekräfta, där raggade han bland annat på mig.

När ? Var ? Hur ?
Hade tydligen anmält specialintresse. Var det bara snack ?
Citera
Medlem
FDYs avatar
Citat:
Är helikoptern fortfarande på platsen, du har ingen möjlighet att ta dig närmare för att se vad som händer?
För cirka 20 minuter sedan cirkulerade helikoptern över den här skogsdungen.
https://maps.google.se/maps?hl=sv&ll=59.627356,17.096905&spn=0.00453,0.01 3937&t=h&z=17

Den låg kvar på samma ställe i runt 5 minuter innan den drog vidare. Nu hörs den inte från området. Använder de värmekamera för att se genom skogen? Annars lär det vara omöjligt att se? Finns en del klippor och någon sten som man skulle kunna krypa ner under i skogspartiet. Hur pass bra är en sten som skydd mot värmekameror?

Edit: kanske var den försvunna 81årigen de letar efter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SininneS
Din informationen dök upp ungefär 60 sidor bakåt.
Det var någon som även skulle kolla med en bekant om att köra där förbi och titta.

Har dock inte sett någon återkoppling på det ännu.

Hyreavärden i vettsta vill inte veta av stefan. Jag pkte förbi huset där idag och det finna ingen där. Hyresvärden bor på samma gårs så han skulle reagera samt att huset sedan en tid är uthyrt till en ny hyresgäst efter stefans ex.
Citera
2013-08-09, 15:38
Medlem
Citat:
Att Jens eller Stefans telefon varit i Uppsala?
Jag tror på dig och har inte heller tidigare haft något skäl att betvivla dina uppgifter men kommer man med ett sådant påstående så kanske man vill veta mer om hur just du kunde vara så säker men bra jobbat och vad kan du mer säga om mötet/synen av honom?

Vems telefon han hade vet jag inget om eftersom jag aldrig sett karln förr, bara att SN var i Uppsala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in