2013-08-05, 00:39
Medlem
Storleks mässigt har jag inga problem men måste fråga, jag har en rätt böjd dase. Vilket jag har hört är normalt osv men vad tycker ni tjejer om det? Är det avtändande? hur mycket bryr ni er om det i så fall?
Citera
2013-08-05, 12:57
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag vet inte hur gammal du är, men är du under 50 så bör det väl inte vara något problem med testo.

Du tar ingen antidepp-medicin? Dom sabbar sexdriften rätt bra.

Jag höll på lite med PE innan, det funka och den öka med c:a 2cm på 3 månader (har jag för mig) Men jag tröttnade, så nu har den nog gått tillbaka till standardstorlek.

Nej jag tar ingen medicin. PE funkar mkt riktigt, även om det är långsamt. Kul att få det bekräftat från någon annan också, även om jag redan visste, synd att man är så lat bara.

Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Storleks mässigt har jag inga problem men måste fråga, jag har en rätt böjd dase. Vilket jag har hört är normalt osv men vad tycker ni tjejer om det? Är det avtändande? hur mycket bryr ni er om det i så fall?

Hur böjer den sig? Min böjer som en banan uppåt, många tjejer verkar gilla detta.
Citera
2013-08-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Nej jag tar ingen medicin. PE funkar mkt riktigt, även om det är långsamt. Kul att få det bekräftat från någon annan också, även om jag redan visste, synd att man är så lat bara.

Hur böjer den sig? Min böjer som en banan uppåt, många tjejer verkar gilla detta.

Som en banan fast åt vänster. Skäms över den lite faktiskt, känns bara som att tjejer skulle bli väldigt besvikna.
Citera
2013-08-07, 01:24
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Som en banan fast åt vänster. Skäms över den lite faktiskt, känns bara som att tjejer skulle bli väldigt besvikna.

Du har inget att skämmas över, oroa dig inte
Citera
2013-08-07, 01:41
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Verkar väldigt vanligt att den böjer åt något håll. Snarare vanligare med en böj än en som går spikrakt framåt!
Sedan är det väl bara att lära sig någon bra ställning! Det sägs ju att tjejers G-Punkt sitter mot magen till, så om du kan hitta en ställning där din böj är riktad åt det hållet borde den ju träffa rätt bra.
Citera
2013-08-07, 14:32
Medlem
Enligt vårdguiden och penisfakta.se så är penis färdigväxt när man är 17 år, sen är det bara att acceptera fait accompli.

Skulle ändå önska att min växt än mer; 18 lång som mest erigerad och 15 runt.

Undringar jag kan ha om penisen är:

-tidig pubertet och könsutveckling; är det isf en ´garant´ för större organ jmfr med de som hamnar i puberteten o könsutvecklas sent?
Jag utvecklades sent, så därav mina bryderier
Citera
2013-08-08, 07:51
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Enligt vårdguiden och penisfakta.se så är penis färdigväxt när man är 17 år, sen är det bara att acceptera fait accompli.

Skulle ändå önska att min växt än mer; 18 lång som mest erigerad och 15 runt.

Undringar jag kan ha om penisen är:

-tidig pubertet och könsutveckling; är det isf en ´garant´ för större organ jmfr med de som hamnar i puberteten o könsutvecklas sent?
Jag utvecklades sent, så därav mina bryderier

Jag vet inte, tror inte det har så mycket med saken att göra. Jag fick mina första könshår då jag var elva och började falla in i puberteten året därpå. Och redan i fyran, eller kanske sommarlovet innan femman, rann det ur mig när jag kom. Var i och för sig ruskigt längesen jag mätte picken (tror jag var femton) men jag skulle inte gissa på att min var lika lång och bred som din. Sen kan det förstås skilja sig från hur det är för en till hur det är för majoriteten, men ja.

Gissar att min kuk är sjutton centimeter när jag är som kåtas. Ja, det varierar även från gång till gång då jag är fullt erigerad (ingen halvslakhet eller så menar jag).

Men ärligt, arton lång och femton runt? Varför ångest?
Citera
2013-08-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
Jag vet inte, tror inte det har så mycket med saken att göra. Jag fick mina första könshår då jag var elva och började falla in i puberteten året därpå. Och redan i fyran, eller kanske sommarlovet innan femman, rann det ur mig när jag kom. Var i och för sig ruskigt längesen jag mätte picken (tror jag var femton) men jag skulle inte gissa på att min var lika lång och bred som din. Sen kan det förstås skilja sig från hur det är för en till hur det är för majoriteten, men ja.

Gissar att min kuk är sjutton centimeter när jag är som kåtas. Ja, det varierar även från gång till gång då jag är fullt erigerad (ingen halvslakhet eller så menar jag).

Men ärligt, arton lång och femton runt? Varför ångest?
Min är 12 vid stånd, kanske som mest 14 så ni borde vara nöjda
Citera
2013-08-09, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buffy86
Min är 12 vid stånd, kanske som mest 14 så ni borde vara nöjda

Din är normal. Dessutom är det bredden som är viktigast inte längden. Har du minst 15 så kan du skatta dig lycklig.
Citera
2013-08-09, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Din är normal. Dessutom är det bredden som är viktigast inte längden. Har du minst 15 så kan du skatta dig lycklig.
Tack men den känns sjukt liten, har inte mätt omkretsen men den är inte stor heller. Den är ju 12 så en bit ifrån 15. Har ju inga problem att få in den iaf
Citera
2013-08-09, 20:37
Medlem
16,5 cm lång, 15 cm omkrets, dugligt?
Citera
2013-08-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junkyfunk
16,5 cm lång, 15 cm omkrets, dugligt?
Tror det är ganska litet
Citera