2013-08-09, 13:05
Medlem
Flo-Ridahs avatar
Denna gången är de rätt tysta de jag brukar prata med men såvitt han kunde förstå rör det sig inte om inslagning i plast utan snarare presenning man kan tighta åt i hörnorna. Förstod inte riktigt vad han sa då han stod dåligt till och inte kunde prata.
Citera
2013-08-09, 13:07
Medlem
vanligajags avatar
Ang SNs självmordsförsök: har de varit på riktigt, eller har det varit för att simulera fram medlidande från andra ? Hur uppriktigt "dåligt" har han egentligen mått de senaste åren, med tanke på pappans kommentar ?

Vilka sätt han har provat..? Var det inte hängning i år ? Men för 1½ år sedan, då ?
Citera
2013-08-09, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flo-Ridah
Denna gången är de rätt tysta de jag brukar prata med men såvitt han kunde förstå rör det sig inte om inslagning i plast utan snarare presenning man kan tighta åt i hörnorna. Förstod inte riktigt vad han sa då han stod dåligt till och inte kunde prata.

Vem kunde inte prata?
Citera
2013-08-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SininneS
Kan du utveckla det där?

Skakar som en Parkinson-drabbad, eller på vilket sätt?

Han skakar nog pga missbruk av mediciner och rökningen.
Han har lite framfall när han går också.. Inte riktigt rakryggad liksom... Ofta välklädd.
Citera
2013-08-09, 13:10
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men om ett bråk uppstår i ett förråd i en bostadsrättsfastighet, borde väl nån granne hört nåt ?

Absolut inte i de två hyresfastigheter jag bott i - detta pga tjocka väggar och tak (många äldre källare var tillika skyddsrum.) Sedan är det säkerligen få som är hemma en förmiddag.
Citera
2013-08-09, 13:14
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Absolut inte i de två hyresfastigheter jag bott i - detta pga tjocka väggar och tak (många äldre källare var tillika skyddsrum.) Sedan är det säkerligen få som är hemma en förmiddag.

Precis samma hos mig, ingen hade hört från källarförrådet.

De kanske gick ner till källarförrådet tillsammans, för att JJ ville se till någonting som har med lägenhets utflyttningen att göra.. ? Och därifrån eskalerade alltihopa.

Känns logiskt att få för sig att gå ner dit när man ska flytta- kanske hade saker där nere? Det är ju spännande att fokusera på flytten om man väntar på att en resa ska börja.
Citera
2013-08-09, 13:15
Medlem
DiagnosABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jouy
Ganska OT nu men jag minns en tråd skapad för någon vecka sedan där TS beskrev att han var jagad av en hel stad för något han gjort.
Att det var ganstermän, polismännen och så vidare var efter honom.
Att TS hade ljugit och manipulerat många.

Någon som vet vilken tråd jag menar..?

Citat:
Ursprungligen postat av ArligaArne
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17265827.ab

Jag har full koll! Vid närmare eftertanke så skrev TS väldigt likt Stefan.. Det stog väl även att han hade försökt blåsa en hel stad?

Jag minns det väl. Det var flera trådar skapade av samma person, alla handlade om saker kring psykopati. Han verkade ha "blivit diagnosticerad av en hel stad" så som psykopat och ville hellre vara borderline. Typ... Sista tråden var helrörig och om jag förstod rätt så hade killen en äkta psykos. Han trodde dock inte först det själv eftersom han tyckte han känt så här i typ 6 månader.

Men den killen talade konstant om Göteborg. Vilket ju skulle kunna vara falskspår rent teoretiskt. Dock: så totalförvirrad han verkade vara så tror jag inte han skulle ha klarat att spela normal. Han var ju osammanhängande som få.
Citera
2013-08-09, 13:18
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Han skakar nog pga missbruk av mediciner och rökningen.
Han har lite framfall när han går också.. Inte riktigt rakryggad liksom... Ofta välklädd.

Hur uppfattar man honom om man möter honom för första gången ?
Som en trevlig man ? Charmerande prick ? Rolig djäkel ? Arrogant ? Översittare ?
Pratkvarn ? Intellektuell ? Tyst och stillsam ?
Tänker på inlägget som beskrev att han fått otroliga raseriutbrott när något går emot honom.
Citera
2013-08-09, 13:28
Medlem
Det vore intressant att veta var i Enköping han arbetade. Ljunggården (älderboende) som tidigare nämnts stämmer inte. SN kanske har fler vänner kvar i staden sen arbetstiden och även har det tidigare nämnts att det finns det en hel del kriminella personer i den staden han kan vara hos.
Citera
2013-08-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
Hur uppfattar man honom om man möter honom för första gången ?
Som en trevlig man ? Charmerande prick ? Rolig djäkel ? Arrogant ? Översittare ?
Pratkvarn ? Intellektuell ? Tyst och stillsam ?
Tänker på inlägget som beskrev att han fått otroliga raseriutbrott när något går emot honom.

Social! Väldigt social och trevlig! Glad, artig vältalig...
Ler oftast...
Citera
2013-08-09, 13:29
Medlem
http://livetsenkelhet.se/2013/august/mer-information-om-forsvinnandet.html
Citera
2013-08-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninha
Det vore intressant att veta var i Enköping han arbetade. Ljunggården (älderboende) som tidigare nämnts stämmer inte. SN kanske har fler vänner kvar i staden sen arbetstiden och även har det tidigare nämnts att det finns det en hel del kriminella personer i den staden han kan vara hos.

Han jobbade på en psykavdelning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in