Citat:
Ursprungligen postat av
Zilverlight
En dag möjligtvis men aldrig någon längre tid. Han är pinnsmal och röker som en borstbindare... Så nej det tror jag inte!
OK, jag tror att han håller sig där han känner sig hemma, troligen i trakterna av Hudiksvall eller möjligen Enköping. Folk på landet där borde kolla till alla sommarstugor och lador. Ett alternativ är att han är lite smart och har tagit tåget till Köpenhamn eller färjan till Helsingfors. Han kan säkert gömma sig ett tag som turist i de städerna.
Bilen går ju att falskskylta och parkera nästan var som helst, det kan ta lång tid att hitta den. Han är väldigt korkad om han åker runt i den nu när alla poliser letar efter en vit Renault.
Men av vad som berättas om honom så tror jag att han är vid liv, han vågar inte ta livet av sig, för han tror att han skall kunna lura sig ur den här situationen också. Jag är rätt övertygad om att han lurade personalen vid sitt påstådda självmordsförsök, han verkar vara den där typen som inte drar sig för något om det kan rendera honom en fördel.