Man kan ju bara hoppas att dem sätts fast ännu lite hårdare då hennes barn lämnades i lägenheten.
Det hela är så djupt tragiskt. Det verkar vara en miljö fylld av människor som vid låg ålder skaffat barn, där droger, våld, rasistiska åsikter, och kvinnomisshandel förekommit. Vad kan det möjligen vara som får tjejer att dras till dessa killar? Som dessutom har små barn som blir berörda. TB har hela tidens stått fast vid hennes och AJs vänskap. Hon vill verkligen inte förstå att det lika gärna kunde vara hon. Det är tydligen så ballt att ha kriminella rassar till vänner, så förnuftet och hennes roll som ansvarsfull mamma får stå tillbaka.
Missförstå mig inte, det är enormt hemskt det som hänt. Men jag förstår inte varför det finns tjejer som tar dessa risker. Jag önskar att alla kvinnomisshandlare blev behandlade som dom bör. Men tyvärr kommer AJ att överrösas med beundrarpost i fängelset. Och TB kommer inte säga upp vänskapen med honom, för hur ballt är det inte att ha vänner på kåken?
Jag är själv tatuerad, men när jag ser DBs ansiktstatueringar så mår jag ärligt illa. Snacka om att förstöra sitt liv. Och det är inte synd om honom, han har gjort ett medvetet och jävligt fult val.
Jag hoppas verkligen att Id@s barn lyckas växa upp till friska och sunda individer.