2013-08-08, 22:07
Medlem
Ja att hon nu hittas i Grästorp Kommun och att de misstänkta har nazist-kopplingar gör att Grästorp en än gång svärtas ner på svenska kartan. 2010 fick ju nazistiska svenskarnas parti ett mandat i kommunen.
Citera
2013-08-08, 22:08
Medlem
Fingertutans avatar
Jag hittade en text på Facebook angående ett rån i en smyckesbutik och personen som skrivit detta påstår att I*a var med och tre killar, de ska tydligen ha blivit tjafs om hur detta skulle delas upp och sedan försvann hon. Är det någon som hört något om detta tidigare?
Citera
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Hur svårt kan det vara att identifiera egentligen :O räcker ju att se på tatueringarna..

Dom säger nog knappast nånting (mer än att det är en kvinnokropp) innan rättsläkarna gjort sitt. Tveksamt om dom är klara innan helgen.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Hela semestern har jag ägnat åt detta hemska fall....om det är (vilket det verkar vara) Id* så är det tragiskt och hjärtskärande men samtidigt skönt att detta äntligen får ett avslut.efter att kroppen hittats borde det bli ännu lättare att binda GM till fallet eller?

R.I.P ID* och all styrka till hennes barn och anhöriga!

Det kroppen gör är att bekräfta att det är ett mord om man nu kan se dödsorsaken genom undersökning.
Utan kropp är det svårt att fälla för mord, då kan man möjligen genom vittnen och indicier få till människorov. Med en kropp som har dödsorsak som verkar komma av annans påverkan, så kan egentligen samtliga tre inblandade få misstankarna på sig för mord. Dvs även D*B och F*H kan pressas REJÄLT mycket hårdare om liket är funnet och om det finns uppgifter om att de befunnit sig i/runt BO's lägenhet innan. Ännu större chans att någon bryter ihop och golar och ännu större chans till någon form av bevismaterial om nu liket inte ens är dumpat i en sjö utan i en vägkant med kläder på osv. Om det är I* så är det bara o hoppas på att teknikerna verkligen finkammar det som återstår av henne, hår, naglar mm.
Citera
2013-08-08, 22:09
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Betydligt längre, nja. Skulle satsa pengar på att det är Id*
Längre tid i ett sammanhang som detta är för mig åtminstone 4-5 månader. Håller tummarna för i*a dock.
Citera
2013-08-08, 22:09
Medlem
Grotrockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Håller så med dig och bokfodral, det var AJ:s konstiga agerande från början som fick mig att satsa på honom som GM. Jag tycker så fruktansvärt illa om folk som inte kan stå för vad det gjort utan försöker ljuga sig ur situationen. AJ tar dessutom saken ett snäpp värre genom att tycka synd om sig själv offentligt. *ryser*

Ovanstående plus att man hade mage att lämna ett litet barn på platsen väcker verkligen min avsky.

AJ lär få fullt upp under sin vistelse i fängelset med att läsa brev från alla beundrarinnor han kommer att få efter detta. Kvinnor och tjejer som skall förvandla honom från en buse till en svärmorsdröm tror dom. Det kanske är de som ligger i Mjölån nästa gång....
Citera
2013-08-08, 22:10
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
AB:s bild 2 och 3 verkar tagna norr om bron, och bild 1 söder om bron. Eftersom bron syns på bild 2 och 3 så ligger FP troligen söder om bron. Polisen intresserar sig för västra sidan av vägen. Tack, då korrigerar jag kartan.

Ja, det stämmer.

Tack själv för bra kartor
Citera
Bannlyst
Jag kan inte se i min vildaste fantasi att detta skulle vara någon annan om inte gänget gått loss på flera brudar vilket känns högst otroligt speciellt som ingen annan saknas!

Vissa känner ett antiklimax inte jag. Dom har rätt folk släkten kan få frid hon kan begravas, sen om folk vill diskutera detta i 6 mån till är det helt ok för mig.

Det kommer tyvärr nya intr mord hela tiden. Har varit med här sedan 2009.

Tacka i stället till alla som drivit på just detta fall.! Och så klart missing people dom var inte då 2009 det dom är i dag. Case closed.
Citera
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
helt jäkla sjukt! men att han blev av med 32 vänner de fick han fram. å att DB betydde en massa för han. måste vart en hel jäkla massa skit som fattas i den skallen.. R.I.P I@A..

Jaja AJ är The Center of the earth Tycker han säkert. Ne inte många hästar hemma där och inte nån idè att satsa en kopek på ens.
Citera
Medlem
leifi.plomeross avatar
Nu kan vi bara hoppas på att dom finner nått som kan binda dessa herrar till kroppen
Bootsen e väl ganska ny trend bland unga tjejer eller
Citera
2013-08-08, 22:11
Medlem
men hur kommer man till den platsen? körväg?
Citera
2013-08-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Rött hår = blod
Boots = likfläckar, förruttnelse, svart

Min fågel sa att det var boots och att hon hade rött hår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in