Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Alla platser var illa valda. Rita en triangel med bilbrandplatsen, klädbrandplatsen och fyndplatsen som spetsar, och peka på centrum. Där bor DB.
Jo, när jag sitter med satellitbilden får jag intrycket av att de mer eller mindre tog första bästa avtagsväg och första bästa skogsdunge skymd från hus på den avtagsvägen... Ingen planering och inte någon tanke om "jag vet ett bra ställe". Förmodligen inte heller någon sammanhängande plan av att "först gömmer vi kroppen och sedan bränner vi bilen och sedan..." utan diverse spontana infall. Talar också för att de var påverkade...
Jag tror mig ha läst noga i tråden ikväll och jag kan inte påminna mig att någon sagt om MPS letat längs vattendraget och däromkring. Någon som vet hur det förhåller sig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Honkies
Nu lär ju curlingmamman till A.J få baka en tårta med en fil till den oskyldige pojken så han kan rymma.
Hoppas hon inser nu trots allt att sonen är en sann mördare även fast hon säkerligen lider och hoppats att så inte är fallet in i det sista..
RIP I*a
Han lär väl ha mer nytta av en sådan där tvål med snöre som han kan ha om handleden, så att han inte riskerar att tappa den...
(Förlåt, kunde inte låta bli

)