2013-08-09, 00:14
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandspartisanen
Skall vi lösa det här nu?

1.Vad vet vi om MGM:s yrke och arbeten?
2.Var har han bott i sitt liv?
3.Vilka skolor har han gått?
4.Intressen?
5.Tidigare brottslighet?

Det brukar vara bra nyckelpunkter för att ringa in var en mycket jagad person håller hus.

Bra, här kan vi väl fylla på, mitt bidrag har nog mer, men en början

1. Oftast arbetslös men arbetat som vårdare i Eskilstuna(hörsägen i tråden och facebook)
2.Född fem/nio 19**76 i Hallstahammar (Västmanlands län, Västmanland). Boendes Bruket 2 ,senare på Hästskov. STRÖMSBRUK. Föräldr. skiljda senare boende med mamman på Gammelv 28, Jättendal Harmånger Står nu på poste restante Hudiksvall, se tid. inlägg jag gjort dock är här ett tidspann som inte är täckt.
3.
4. Finns folk i tråden som vet Bedrägeri, samt en post på MSP facebook jag hittar inte inlägget som postades men eftersom jag kopierade det från MPS facebook lägger jag det här

Edit, såg som hastigast att fler fyllt på, har filat på mitt inlägg en bra stund, ursäkta om det är korspostning
Senast redigerad av Yoga-Millan 2013-08-09 kl. 00:19.
Citera
2013-08-09, 00:15
Medlem
Selines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
  • benzo och morfinmissbrukare
  • mytoman
  • öppet gay
  • labil
  • försökt ta sitt liv ca 2 månader innan han träfade BO
  • lurat tidigare partners samt dess familjer på pengar
  • otrogen hela tiden
  • framkallar ångestattacker när situtaionen blir obekväm
  • hittar på allvarliga olyckor om hans nära å kära och iom dessa påstar han att han ska ärva massor med pengar
  • är från hudik men har bott i upplandstrakterna ett tag
  • haft hjärntumör

Är du säker på att han verkligen har haft en hjärntumör eller kan det vara ytterligare en grej han har ljugit om?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fogmassa
Om misstänkt GM verkligen haft en hjärntumör (kan någon bekräfta?), kan detta vara orsak till ev beteendeförändringar (depression, psykopati) och morfinmissbruk?

Kan bekräfta det!
Men om hans spökena han har i skallen beror på det vet jag ej men det kan det säkert göra. Han hade inte rent mjöl i påsen varken före eller efter OP. Tumören satt invid balansnervern (har jag för mig) och var stor som en ärta! Dom gick in genom ena örat när dom tog bort tumören. Jag minns bandaget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Troligen lämnade aldrig J Skoghall 27/7
Men det borde väl framkommit i samtalet den 27/7? Skulle SN åkt tillbaks ensam då menar du och haft ihjäl JJ, efter att han åkt till stockholm ?
Citera
2013-08-09, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seline
Är du säker på att han verkligen har haft en hjärntumör eller kan det vara ytterligare en grej han har ljugit om?

Han påstår att det är 2 ggr han haft.. Jag kan bekräfta 1ggr.
Citera
2013-08-09, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iaerik
Men om någon använt hans kort i Stockholmsområdet den 26:e så är det väl lite konstigt att de åkte tillbaka till Värmland igen :S?

Egentligen inte. Om GM mördade JJ i lägenheten, drog GM säkert iväg i ren panik och då använde kortet på parkeringen. GM återvände senare för att flytta JJ till förrådet.
Citera
2013-08-09, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Troligen! Men vart fan har han varit mellan 27/7 och 6/8???

Säg det! Han har såklart inte mått särskilt bra efter mordet, kanske irrat runt var som helst med bilen. Kanske i Sthlm?
Citera
2013-08-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
Egentligen inte. Om GM mördade JJ i lägenheten, drog GM säkert iväg i ren panik och då använde kortet på parkeringen. GM återvände senare för att flytta JJ till förrådet.
Men nån pratade ju med JJ den 27:e
Citera
2013-08-09, 00:18
Medlem
Citat:
Men nån pratade ju med JJ den 27:e

På förmiddagen ja...

Edit: Nevermind, tänkte fel.
Citera
2013-08-09, 00:20
Medlem
Fogmassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Kan bekräfta det!
Men om hans spökena han har i skallen beror på det vet jag ej men det kan det säkert göra. Han hade inte rent mjöl i påsen varken före eller efter OP. Tumören satt invid balansnervern (har jag för mig) och var stor som en ärta! Dom gick in genom ena örat när dom tog bort tumören. Jag minns bandaget.

Tack för svar. Man hade ju nästan önskat att det fanns nåt konkret fel i huvudet att skylla på när någon gör nåt så hjärtlöst mot en annan människa. Dråp är illa nog, men detta låter som ett rovdjur som fiskar efter sina offer.
Citera
2013-08-09, 00:20
Medlem
Citat:
Men om någon använt hans kort i Stockholmsområdet den 26:e så är det väl lite konstigt att de åkte tillbaka till Värmland igen :S?
Precis vad jag tycker fast somliga inte verkar fatta det!! Han levde ju den 27/7 iaf!
Citera
2013-08-09, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
På förmiddagen ja...
Ja de spelat väl ingen roll? Hans kort användes den 26:e i Stockholmsområdet (han måste levt då eftersom någon pratade med han den 27:e.. Alltså måste de ju åkt tillbaka till Värmland (antingen den 26:e eller 27:e). Vilket ju är rätt konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in