Citat:
Ursprungligen postat av
Bejrut
Det sista jag kan tycka är varför låter man sina barn umgås med f.d Nazister och klart krininella?
Det finns inget
bra med att umgås med folk som gjort sig kända för att bråka. Trollhättan är en håla hur kan föräldrarna inte
försöka ingripa där känner väl alla alla?
Jag har skrivit på andra trådar att mina barn hatar mig för att jag är f.d kriminell. Dom skulle aldrig umgås med folk som
mig jag fick inte ens komma när dom gick ur gymnasiet!
Att detta löste så lätt när väl kroppen blev funnen, beror mest på hennes
dåliga umgänge.
Skönt att rätt folk sitter
the usual suspect Onödigt

Visst har du rätt. Det är bara att se på tjejerna som försvara galningarna här i tråden.
Det är dags att samhället sätter ner foten och gör klart för de här tjejerna vad riskerna med att umgås med kriminella faktiskt är. Men eftersom man inte gör detta, svärmar det av olika sorters tjejer som skall rädda dem eller tycker det är häftigt och spännande med kriminella svin. Det behövs en attitydförändring som genomsyrar alla samhällets skikt helt enkelt. Döms man av de sociala reglerna och koderna i samhället på ett klart negativt sätt, kommer också mindre kvinnor att gänga mer kriminella. Så enkelt är det!
I vilket fall så har Id* gjort som så många andra tjejer, fallit för kriminella män med döden som utgång. Vi får hoppas att i alla fall några tjejer hajar till och tänker om efter att Id* nu hittats död. Men det är knappast sista gången vi får läsa om kvinnor som råkat illa ut pga. att man umgås med svin till män.