2013-08-08, 14:21
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelPanna
bara jag som får varningar? Jag har helt ärligt inte sagt något i hälften av games jag spelar, och ändå har jag tydligen fått 2 varningar, och de andra hälften har jag inte haft negativt språk

Fick min första för ca 2 veckor sen. Offensive Language var det jag "råkade ut" för. Har dock ett väldigt ovårdat språk när jag skriver oavsett hur gamet går bör väl nämnas.
Citera
2013-08-08, 15:38
Medlem
ze_bandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det beror ju helt på din dator & ditt nät.. Mina inställningar är det inte säkert att dem fungerar för dig också vidare. Du kan ju testa gå in i ett custom game och försöka fixa till där inne.

Har en kraftfull dator men mitt nät är inte så stabilt tror jag, kör från telejacket..
Citera
2013-08-08, 17:24
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Fick min första för ca 2 veckor sen. Offensive Language var det jag "råkade ut" för. Har dock ett väldigt ovårdat språk när jag skriver oavsett hur gamet går bör väl nämnas.

Samma här, insåg när jag fick varningen att mitt språk har blivit mycket mer nonchalant sedan jag ökade en del i elo. Har bättrat på det nu igen, man får inte va dum bara för att man känner sig duktig!!
Citera
2013-08-08, 18:13
Medlem
Vem är bättre att köpa? Rumble eller Shen, Shen är ju ofta bannad men är en grym tank. Rumble däremot har ju kanske den bästa ultimaten i spelet och är en stark ap caster.
Citera
2013-08-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TagU4Life
Vem är bättre att köpa? Rumble eller Shen, Shen är ju ofta bannad men är en grym tank. Rumble däremot har ju kanske den bästa ultimaten i spelet och är en stark ap caster.

Det beror ju helt på vilken spelstil du kör/gillar mest. Jag hade köpt Shen, p.g.a att jag oftast kör lite mer "support" inriktad spelstil
Citera
2013-08-08, 18:19
Medlem
SJälvklart kan man även köra Shen mer damage-inriktad men med rumble så har man inte jättemycket att välja på . Jag är dock ingen Challenger-spelare precis så det här är bara mina egna tankar
Citera
2013-08-08, 18:21
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Är det en in-game varning är det inte så farligt, utan det är mest att du fått reports senaste matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av ze_bandit
Har en kraftfull dator men mitt nät är inte så stabilt tror jag, kör från telejacket..
Då är det tyvärr ingenting som kan ändras, testa stäng av olika saker som drar internet då, typ steam, msn osv.
Citat:
Ursprungligen postat av TagU4Life
Beror väll helt på vad du vill ha ut för något? Båda två har stor inverkan när dem spelas.

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Jag blir reportad på 50% av mina games jag kör så du är verkligen inte ensam om det.
Det är ju lite annorlunda att bli reportad och bli bannad som du faktiskt blir än att få en varning inne i spelet.
Citera
2013-08-08, 18:28
Bannlyst
Citat:
Är det en in-game varning är det inte så farligt, utan det är mest att du fått reports senaste matchen.
Varningarna ingame är inte titulerade utan är en text för alla. Offensive som han skriver blev han tidsbannad på. Cpt du får korrigera om det blev pardon eller punish.
Citera
2013-08-08, 18:44
Medlem
glorups avatar
Tja

Jag har inte spelat LoL på ett halv år ungefär, mestadels för att jag inte kommer in i spelet och tänkte därför höra ifall man kan få hjälp? Jag skriver in rätt uppgifter men varje gång jag ska logga in står det att jag inte får någon respons från servern och dessutom tre försök att ansluta som går åt väldigt snabbt. Jag har testat att avinstallera spelet men det är samma, jag har testat att byta från East till West och sen tillbaka till East men det funkar inte heller. Och sist men inte minst har jag testat att reparera LoL filerna genom ``Mekaniker`` hjulen i fönstret som kommer upp när man klickar på launch. Vad mer kan jag göra? vill börja spela igen men måste på hjälp! snälla
Citera
2013-08-08, 19:34
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Tja

Jag har inte spelat LoL på ett halv år ungefär, mestadels för att jag inte kommer in i spelet och tänkte därför höra ifall man kan få hjälp? Jag skriver in rätt uppgifter men varje gång jag ska logga in står det att jag inte får någon respons från servern och dessutom tre försök att ansluta som går åt väldigt snabbt. Jag har testat att avinstallera spelet men det är samma, jag har testat att byta från East till West och sen tillbaka till East men det funkar inte heller. Och sist men inte minst har jag testat att reparera LoL filerna genom ``Mekaniker`` hjulen i fönstret som kommer upp när man klickar på launch. Vad mer kan jag göra? vill börja spela igen men måste på hjälp! snälla

Låter som en brandvägg/antivirusprogram. Testa att kolla igenom inställningarna. Det kan även vara så att du får öppna någon port.
Citera
2013-08-08, 20:19
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Varningarna ingame är inte titulerade utan är en text för alla. Offensive som han skriver blev han tidsbannad på. Cpt du får korrigera om det blev pardon eller punish.
Nä, min kompis har fått tre olika och jag en annan. Han har fått för Verbal Abuse & Harassment och jag för en annan, minns dock inte vilken just nu.
Citera
2013-08-08, 20:21
Bannlyst
Citat:
Nä, min kompis har fått tre olika och jag en annan. Han har fått för Verbal Abuse & Harassment och jag för en annan, minns dock inte vilken just nu.
Ah ser man på.. trodde inte dom skulle bemöda sig för att skriva ut detta.

http://i.imgur.com/MxqV76H.png

(inte min varning)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in