Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
"Jag vill bli ett svin, det borde du med..."
Jag postar detta ännu en gång:
Jag har befunnit mig i en miljard situationer där killar raggar på tjejer o misslyckas. VET DU VARFÖR?
TILL 99% pga detta: KILLARNA går fram till tjejer som INTE vill bli uppraggade, särskilt inte av killarna som går fram!!!
DESSUTOM:
Man kan lukta en mil ifrån att killarna är ute efter att ligga, låtsas bry sig om vad tjejen säger, är otroligt avvaktande, reserverade, och står inte för sin sexualitet. Går in och babblar med intetsägande tomma ansiktsuttryck om ditten o datten. PÅ TJEJER SOM INTE ÄR INTRESSERADE TILL ATT BÖRJA MED! ALLS! Och detta beteende får dem bara ännu mer avtända.
Killar tycks tro att de måste LURA tjejen... "Nej alltså, jag vill inte ligga bla bla bla bla" "Jag lovar att uppföra mig" <-- ingen tjej respekterar sådant TRAMS. ALLA tjejer "vet" att du vill ligga med dem, så fort du kommer fram till dem, även om det i t.ex mitt fall till 99% inte är sant.
DETTA är den MAGISKA formeln ni alla letat efter i alla ÅR:
1) Hur hitta en sexuellt lagd, väldigt kåt tjej, som bara tänker på sex? - Svar: Gå ut på stan. Se tjejer i ögonen. Gå förbi tjejer i en kvart tills du hittar en, eller ett par som går runt o SER väldigt sexuellt lagda, KÅTA UT, o verkar gå runt o ständigt tänka på sex, i ögonen. För gissa vad! Detta är kåta tjejer! :O Ge dem en intresserad blick.
1b) Får du något som inte är avsky tillbaka? DÅ GILLAR HON DIG :O Gå fram!
2) Visa för denna/dessa kåta tjej(er) att du också är kåt. Genom ditt beteende. Ditt kåta beteende gör den kåta tjejen kåt. (TÄNKA SIG!) OBS! Ha en sexuell BLICK, sexuell RÖSTTON, och STÅ för den. Obs2: Gå för FAN inte fram till tjejer som INTE klarar av att bli bemötta på detta sätt!!! Det ser du i ögonen på dem på avstånd!!
3) Varje gång som konversationen börjar glida ifrån sexuella undertoner, så poängterar du att du inte är ute efter att bli vän med henne. Osv. Dvs, prata i sexuella undertoner, och rent SEX, och gör det klart o tydligt att du vill KNULLA denna kåta tjej, som du redan på avstånd gett kåta blickar.
Me
4) Säg åt henne att fan svara när du ringer.
KLART!! :Yes:
Du kan skita i VARENDA bra tips i the game, bootcamps, fan vet allt. Även De de BRA tipsen! Du behöver INGET push pull, långa historer om ditt liv o hur jävla bra du är i smyg etc... DU BEHÖVER ENDAST VISA EN KÅT TJEJ HUR JÄVLA SEXUELL OCH KÅT DU ÄR!!
OBS! Inte DESPERAT "snälla ligg med mig, reserverad, nervös eller SLEMMIGT kåt"... "Jag är en normal icke-psycho kille om är jävligt kåt"-stilen. Förför med beröring, tonläge, sexuella undertoner som blir mer och mer "jag skulle gilla dig i vita knästrumpor o skolflicksuniform" bla bla bla bla bla din fetisch whatever förför förför förför
Kurs om hur man raggar på nätet? INGEN jävla aning! 0% intresserad av sådant trams