2013-01-28, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Märk väl att jag aldrig kallat mig "snäll", det är ditt epitet.
Men om du nu är så svinig varför får du inte horder av snygga tjejer, man får väl tjejer automatiskt om man är ett svin? Du sa själv att "nånting fattas" så jag tolkar det i alla fall så.
Citera
2013-01-28, 23:45
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceCharming
Jag håller alltid upp dörren för killar. Det är som du säger en trevlig gest mot sina medmänniskor. För tjejer slänger jag snarare dörren i ansiktet på dom. Finns ingen anledning att vara snäll mot tjejer. Risken är för stor att sådan snällhet feltolkas som mesighet och alla vet att tjejer fullkommligen spyr på mesiga killar. Better safe than sorry.

Exakt, det är så roligt att stänga igen dörren efter sig och sen titta på tjejens ansiktsuttryck när hon öppnar den haha
Citera
2013-01-28, 23:48
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Men om du nu är så svinig varför får du inte horder av snygga tjejer, man får väl tjejer automatiskt om man är ett svin? Du sa själv att "nånting fattas" så jag tolkar det i alla fall så.

Jag är varken svinig eller snäll. Vet inte ens vad de uttrycken betyder i sammanhanget. Jag har heller aldrig sagt att snälla killar inte får ligga medan svinen badar i fitta, just för att jag inte använder mig av de uttrycken då de inte är mig dugliga i mitt resonemang. Det jag talar om är mer specifikt; hybristofili och golddiggeri (kamouflerat hor).
Citera
2013-01-28, 23:49
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Men hur gör man det utan att de anmäler en? Berätta!
Ronald Reagan-mask. Förställ rösten. Lämna inga DNA-bevis.

Eventuellt skippa ovanstående och dumpa liket någonstans där ingen hittar det.

Citera
2013-01-28, 23:54
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceCharming
Det kanske man kan undra men sanningen är den att de allra flesta killar gör det i någon mån. Det mesta en kille gör handlar om att förbättra chanserna för att få ligga. Även om dem flesta killarna är för mesiga för att erkänna detta.

Är ju dock viss skillnad på att slänga på lite cologne och ta på sig en schysst kavaj, jämfört med att ändra hela sitt värderingssystem och börja se ner på människor bara för att få lite fitta.
Citera
2013-01-29, 03:13
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakgrundsbrus
Låter som ett schysst grundkoncept för en tv-serie. Känns som om det är dags att ta nästa steg i utvecklingen av förnedrings-tv.

Många bäckar små, som det brukar heta. Först måste massmedia förstå att det allmänna tålamodet hos oss män födda fr o m 60-talet och framåt har tagit slut. Vi är uppvuxna med att askorkade brudar får högre betyg i skolan, och att samma "vandrande kukfodral" föredrar skitstövlar till män.
Vi har fått stiga åt sidan i karriärsituationer p g a kvoteringsregler, och vi har blivit "dresserade" till att vara tysta och fina när kärringarna gapar i fikarummet. Vi har sett mängder med förnedrade män i verkligheten, men endast hört ryktesvägen att även kvinnor kan bli förnedrade. Fan tro't !

När den allmänna opinionen blir medveten om att det är kärringpacket som står för vuxenmobbningen på arbetsplatserna i landet, så kommer även förståelsen för medelklassmännens nyförvärvade "svinighet" (i rättvisans namn) att öka.
Citera
2013-01-29, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Många bäckar små, som det brukar heta. Först måste massmedia förstå att det allmänna tålamodet hos oss män födda fr o m 60-talet och framåt har tagit slut. Vi är uppvuxna med att askorkade brudar får högre betyg i skolan, och att samma "vandrande kukfodral" föredrar skitstövlar till män.
Vi har fått stiga åt sidan i karriärsituationer p g a kvoteringsregler, och vi har blivit "dresserade" till att vara tysta och fina när kärringarna gapar i fikarummet. Vi har sett mängder med förnedrade män i verkligheten, men endast hört ryktesvägen att även kvinnor kan bli förnedrade. Fan tro't !

När den allmänna opinionen blir medveten om att det är kärringpacket som står för vuxenmobbningen på arbetsplatserna i landet, så kommer även förståelsen för medelklassmännens nyförvärvade "svinighet" (i rättvisans namn) att öka.

Ja, att dagens svenska män är föremål för kvinnors aggresssioner är legio. Få är de män som vågar stå upp. Men de blir mer för varje dag, och på nätet är det tydligt och har numera fått ett ord - från makten. Det hela är lite sjukt och inverterat då dagens kvinnor - som just inte har blivit utsatta för maktmissbruk från män. Det är de som utsätter dagens män - som inte är skyldiga för maktmissbruk; just dessa män ger man sig på. Men egentligen så handlar allt bara om makt och egoism. Inte alls någon "jämlikhet". Men färre och färre blir de pojkar och män som tror på den falska ideologi som underblåser allt.
Citera
2013-01-29, 23:10
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen

Det är verkligen så. Brudarna som dominerar på universiteten har noll förmåga att tänka själva, de är som gjorda och smorda att vara studenter i dagens indoktrineringsorgan som kallas "universitet"!
Citera
2013-01-30, 21:43
Medlem
DingBoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
För alla snälla killar som stått utanför hela livet och alltid misslyckats med tjejer ska vi nu gemensamt skapa en tråd för alla som vill transformeras till att bli ett svin. Tråden ska bli en källa för insipiration för alla snälla killar som vill bli svin.

Här kan vi dela med oss av våra erfarenheter och tips för att lyckas bli ett svin. Den här tråden är för alla snälla killar som är trötta på allt hycklande. Trötta på höra allt snack om att tjejer inte alls vill ha svin och att det är annat som gör en attraktiv. Den här tråden är för oss som vill gå till roten och ändra oss inifrån och ut.

Denna tråd ska inte handla om något annat än om hur man bäst blir ett svin. Den ska inte behandla andra saker som att bli mer social eller några raggningstekniker. Fokus är att komma över allt som håller tillbaka oss snälla killar från att bli svin och därmed attraktiva. Vi ska lära och stötta varandra till att lyckas med allt som svin gör. Vi ska börja att mobba andra. Vi ska trycka ner och reta andra. Vi ska trycka ner tjejer. Vi ska manipulera och ljuga. Vi ska baktala andra. Vi ska skada andra på alla sätt som vi kan komma på. Desto större skada vi kan inflika andra desto bättre. Har du mobbat någon skriv då det här och berätta hur du gjorde. Dela med dig av alla sviniga saker du gjort och delge alla andra snälla killar hur din transformation till ett svin fortskrider.

Jag ber moderator att våga klistra den här tråden då den är skapad i ett gott syfte och välbehövlig för alla snälla killar så att vi inte lever våra liv förgäves.

För alla som vill transformeras finns nu den här tråden.

Nu vill jag höra lite resultat, har SamMelo fått ligga än då?

Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Ni? Jag är inte "snäll". Läs mitt tidigare inlägg: https://www.flashback.org/sp41718615

Jag är långt ifrån "snäll".

Inte ens mot kärringar och barn.

Absolut inte mot kärringar och barn.

De jävlarna ska veta att de lever.

Oj vilken tuffing, det finns gott om andra flashbackare som jag syfta på så du behöver inte känna dig så träffad.
Citera
2013-01-30, 22:13
Medlem
Seriöst! Är det verkligen så illa att få en tjej bara för att man är snäll?
Eller är det snarare så, att ni som anser er vara snälla, snarare saknar självrespekt och självförtroende - att det snarare är bristen på det som gör att ni aldrig får ligga och inte att ni är "snälla"?

Nu tänker jag såhär:
En osäker kille bjuder på en drink och förväntar sig att få ligga, sen är han lite rädd och vågar inte snacka med tjejen eller bjuda på sig själv, slutar med att han känner sig fånig och drar därifrån i hopp om att tjejen ska jaga honom, hon fnittrar vidare med sina vänner och är nöjd med sin gratis drink och inget mer.
En självsäker kille bjuder på sig själv och skiter i om han får ligga men slutar för den delen inte prata med tjejen/charma henne, leder det ingenstans så dissar han tjejen och provar nästa. kanske jagar tjejen honom för att han faktist fick henne nyfiken och att han drog fick henne ännu mer nyfiken (han vet att han kan få någon annan, utan att för den delen vara ett svin?)

Nu menar jag väl inte att alla snälla killar måste bjuda på en drink, men just osäkerheten är nog vanlig för de som inte lyckas dra hem tjejer.
Någon kan ju göra ett exempel på detta fast i "svin" varianten så jag förstår vad Ts menar, för jag anser iaf inte att "svin" och "självsäker" går hand i hand...
Citera
2013-04-28, 03:13
Medlem
Det stora problemet är helt enkelt att begreppet "snäll" numera tydligen är synonymt med "jävligt mesig och osäker" och därmed inbillar sig somliga killar att de minsann måste sluta vara vänliga överhuvudtaget och bli "svin" istället.
Och varför inte skaffa sig ett kriminellt förflutet också när man ändå håller på, kanske misshandla folk lite grand ibland också?

...Oerhört fjantig och obehaglig inställning, om ni frågar mig.
Jag känner ganska många killar i flera olika åldrar som är väldigt trevliga och har hur stor framgång som helst hos tjejer - och ja, det inkluderar även tonårsåldern, när "alla" tjejer "alltid går efter svin".
Flera av de här killarna är till och med så kallade "alfahannar" som alltid är i centrum, pratar med hög och tydlig röst, tar för sig osv, men de är då fanimig inga svin för det, de har bara sån pass stor självrespekt att de vet att de har rätt att ta plats - och det är just precis den typen av karaktär som "nice guys" nästan aldrig har, istället så tänker de att de "absolut måste få till det med den där snygga tjejen som är en sån ouppnåelig gudinna, hur i hela friden ska en sån som jag göra för att få en sån som hon intresserad? Hmmm... jag vet! Jag tar och köper en drink till henne här på puben så hon kanske eventuellt en dag tycker att jag är snäll och därför blir intresserad...?
Ja vad fan, det funkade visserligen inte alls särskilt bra de senaste tusen gångerna, men den här gången kanske jag äntligen får bevisa vilken fantastiskt snäll person jag är, när jag köper drinkar till henne och mutar henne på bästa sätt och allt sånt " osv.

Jag hoppas att det framgår av mitt sarkastiska exempel ovan att den här typen av beteende skiljer sig rätt så rejält från vanlig sund trevlighet.
Senast redigerad av Peter_18 2013-04-28 kl. 03:42.
Citera
2013-04-28, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo

"Jag vill bli ett svin, det borde du med..."

Jag postar detta ännu en gång:

Jag har befunnit mig i en miljard situationer där killar raggar på tjejer o misslyckas. VET DU VARFÖR?

TILL 99% pga detta: KILLARNA går fram till tjejer som INTE vill bli uppraggade, särskilt inte av killarna som går fram!!!

DESSUTOM:

Man kan lukta en mil ifrån att killarna är ute efter att ligga, låtsas bry sig om vad tjejen säger, är otroligt avvaktande, reserverade, och står inte för sin sexualitet. Går in och babblar med intetsägande tomma ansiktsuttryck om ditten o datten. PÅ TJEJER SOM INTE ÄR INTRESSERADE TILL ATT BÖRJA MED! ALLS! Och detta beteende får dem bara ännu mer avtända.

Killar tycks tro att de måste LURA tjejen... "Nej alltså, jag vill inte ligga bla bla bla bla" "Jag lovar att uppföra mig" <-- ingen tjej respekterar sådant TRAMS. ALLA tjejer "vet" att du vill ligga med dem, så fort du kommer fram till dem, även om det i t.ex mitt fall till 99% inte är sant.

DETTA är den MAGISKA formeln ni alla letat efter i alla ÅR:

1) Hur hitta en sexuellt lagd, väldigt kåt tjej, som bara tänker på sex? - Svar: Gå ut på stan. Se tjejer i ögonen. Gå förbi tjejer i en kvart tills du hittar en, eller ett par som går runt o SER väldigt sexuellt lagda, KÅTA UT, o verkar gå runt o ständigt tänka på sex, i ögonen. För gissa vad! Detta är kåta tjejer! :O Ge dem en intresserad blick.

1b) Får du något som inte är avsky tillbaka? DÅ GILLAR HON DIG :O Gå fram!

2) Visa för denna/dessa kåta tjej(er) att du också är kåt. Genom ditt beteende. Ditt kåta beteende gör den kåta tjejen kåt. (TÄNKA SIG!) OBS! Ha en sexuell BLICK, sexuell RÖSTTON, och STÅ för den. Obs2: Gå för FAN inte fram till tjejer som INTE klarar av att bli bemötta på detta sätt!!! Det ser du i ögonen på dem på avstånd!!

3) Varje gång som konversationen börjar glida ifrån sexuella undertoner, så poängterar du att du inte är ute efter att bli vän med henne. Osv. Dvs, prata i sexuella undertoner, och rent SEX, och gör det klart o tydligt att du vill KNULLA denna kåta tjej, som du redan på avstånd gett kåta blickar.
Me
4) Säg åt henne att fan svara när du ringer.

KLART!! :Yes:

Du kan skita i VARENDA bra tips i the game, bootcamps, fan vet allt. Även De de BRA tipsen! Du behöver INGET push pull, långa historer om ditt liv o hur jävla bra du är i smyg etc... DU BEHÖVER ENDAST VISA EN KÅT TJEJ HUR JÄVLA SEXUELL OCH KÅT DU ÄR!!

OBS! Inte DESPERAT "snälla ligg med mig, reserverad, nervös eller SLEMMIGT kåt"... "Jag är en normal icke-psycho kille om är jävligt kåt"-stilen. Förför med beröring, tonläge, sexuella undertoner som blir mer och mer "jag skulle gilla dig i vita knästrumpor o skolflicksuniform" bla bla bla bla bla din fetisch whatever förför förför förför

Kurs om hur man raggar på nätet? INGEN jävla aning! 0% intresserad av sådant trams
Senast redigerad av Hudsvedan 2013-04-28 kl. 11:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in