2013-08-05, 22:05
Medlem
Orzions avatar
Berg & Bergs rea startar i morgon, vid 9:00 om jag inte är helt fel ute?
Senast redigerad av Orzion 2013-08-05 kl. 22:52.
Citera
2013-08-07, 09:22
Medlem
AlisterGs avatar
Bespoke-England som framför allt säljer Gaziano & Girling har nyligen lagt till ett antal nya modeller till sin rea, plus att man kan använda rabattkoden "bespoke" vid check out för 20 procents rabatt på allt över £500 (observera att det pris som står stort på sidan är utan VAT, priset inkl VAT som gäller för oss står mindre bredvid). Koden funkar både på reaskor och ordinarie sortiment. Gratis frakt just nu också. Man kan alltså få ett par nya G&G för under 5000 kr, vilket får ses som mer än skapligt.

http://www.bespoke-england.co.uk/
Senast redigerad av AlisterG 2013-08-07 kl. 09:24.
Citera
2013-08-07, 10:13
Medlem
bleus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlisterG
Bespoke-England som framför allt säljer Gaziano & Girling har nyligen lagt till ett antal nya modeller till sin rea, plus att man kan använda rabattkoden "bespoke" vid check out för 20 procents rabatt på allt över £500 (observera att det pris som står stort på sidan är utan VAT, priset inkl VAT som gäller för oss står mindre bredvid). Koden funkar både på reaskor och ordinarie sortiment. Gratis frakt just nu också. Man kan alltså få ett par nya G&G för under 5000 kr, vilket får ses som mer än skapligt.

http://www.bespoke-england.co.uk/

Grymt! Detta tål fan att tänkas på ett par omgångar, med risk att gå OT men vilken split toe derby av EG's Dover och GG's Hove är enl er "bäst". Även om jag redan har en adelaide känns St James II också väldigt lockande...
Citera
2013-08-07, 12:06
Medlem
LikeAGloves avatar
Någon som sitter på rabattkoder för skoblock på Herring shoes eller Pediwear?
Citera
2013-08-07, 12:13
Medlem
bleus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Någon som sitter på rabattkoder för skoblock på Herring shoes eller Pediwear?

HSAB har funkar hos Herring, gäller dock endast Herrings egna skor.
Citera
2013-08-07, 12:23
Medlem
hoodogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleu
Grymt! Detta tål fan att tänkas på ett par omgångar, med risk att gå OT men vilken split toe derby av EG's Dover och GG's Hove är enl er "bäst". Även om jag redan har en adelaide känns St James II också väldigt lockande...

Ingen frågan om saken - Dover. Inget går upp mot originalet.
Citera
2013-08-07, 13:25
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleu
HSAB har funkar hos Herring, gäller dock endast Herrings egna skor.

Tusen tack! Såg även att skoblock ingick vid köp av ickerabatterade varor hos Pediwear, dock var det väl inga gedigna saker direkt
Citera
2013-08-11, 17:08
Medlem
hoodogs avatar
I morgon startar Gabucci sin rea.
Citera
2013-08-12, 21:10
Medlem
TheLastDons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoodog
I morgon startar Gabucci sin rea.

Och den var faktiskt rätt bra imo. Carusokostymer för 5000 och halva priset på incotexchinos, hade dock inte tid att titta runt på allt, hade dom haft en kostym i min storlek hade jag dock huggit en mörkblå (48orna var rätt stora). Dock första gången jag var dit på rea så det kanske alltid är så?
Citera
2013-08-12, 21:45
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLastDon
Och den var faktiskt rätt bra imo. Carusokostymer för 5000 och halva priset på incotexchinos, hade dock inte tid att titta runt på allt, hade dom haft en kostym i min storlek hade jag dock huggit en mörkblå (48orna var rätt stora). Dock första gången jag var dit på rea så det kanske alltid är så?

Låter bra. Det brukar vara rätt bra där. Tyvärr får jag nog vänta till nästa lön kommer. Hoppas rean fortfarande är kvar då. Annars så blir det väl Lund & Lunds rea som gäller.
Citera
2013-08-12, 23:22
Medlem
TheLastDons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doughie
Låter bra. Det brukar vara rätt bra där. Tyvärr får jag nog vänta till nästa lön kommer. Hoppas rean fortfarande är kvar då. Annars så blir det väl Lund & Lunds rea som gäller.

Vet du när dom ska ha/brukar ha rea?
Citera
2013-08-13, 22:05
Medlem
watson6669s avatar
Trodde inte SuitSupply hade någon rea, men när jag gick in nu ikväll så hittade jag några kavajer på rea.
De har ingen länk till det som är nersatt, utan man får gå in på de vanliga avdelningarna och då upptäcker man att en del är nedsatt i pris.
Bl.a. den här
http://eu.suitsupply.com/jackets/jacket-blue-plain-soho-c562/C562,en,pd.html?start=15&cgid=Jackets&prefn1=colle ction&prefv1=Spring%2fSummer

Nu är det ju ett begränsat utbud vad gäller storlekar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in