2013-08-06, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Antagen till Juristprogrammet på SU, men är ytterst tveksam till ifall jag vill börja plugga där. 20e reserv på UU efter andra antagningen ner från 89, så känns nästan mer värt att satsa på Högskoleprovet en gång till och försöka till våren, men då riskerar jag också att inte komma in alls, då jag var reserv 45 på SU.

Dilemma.
Ger du dig fan på det så höjer du dig på HP. Dessutom brukar väl gränsen vara lägre på våren.
Citera
2013-08-06, 22:33
Medlem
Typorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdai
Jag med. Vart hamnar du?

uppsala och du?
Citera
2013-08-06, 22:34
Medlem
Jag har "Anmäl igen" på ett utav mina val, varför kan jag göra det på just denna? Det är Digitala Medier i Trollhättan, har dom fått för lite folk eller vad?
Citera
2013-08-06, 22:53
Medlem
dovAkins avatar
Kom in på Sjuksköterske programmet i Östersund på Mittuniversitet Var reserv 21 innan men kom ändå in.

Om någon annan kom in på samma så kan ni ju PMA mig
Citera
2013-08-06, 22:59
Medlem
H-vete... Reservplats 9 av 32 efter andra antagningen på Systemvetenskap i Linköping... Är det någon idé att åka ner till Linköping och gå på uppropet?

Tacksam för svar
Citera
2013-08-06, 23:24
Bannlyst
Vad händer om man prioriterar en återanmälan över en annan utbildning som man är antagen till. Vad blir skillnaden om jag prioriterar den över eller under.
Citera
2013-08-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solaris
H-vete... Reservplats 9 av 32 efter andra antagningen på Systemvetenskap i Linköping... Är det någon idé att åka ner till Linköping och gå på uppropet?

Tacksam för svar

Är 7e reserv till ett program i Linköping själv, överväger om det är värt att åka ner hehe
Citera
2013-08-06, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solaris

Tacksam för svar

Har precis läst på lite, att gå till uppropet hjälper inte längre.
Alla går i turordning efter reservlistan så du får helt enkelt vänta på att de ringer.... om de nu gör det.
Är i samma sits som du, lycka till!
Citera
2013-08-06, 23:48
Medlem
Var första reserv på mitt förstaval efter första urvalet med 25-ish platser.
Är fortfarande första reserv efter andra urvalet, men platserna har sjunkit till 19.

Borde de inte tagit in mig eller? Wat.
Citera
2013-08-06, 23:48
Medlem
Jag är antagen till Juristutbildningen i Uppsala.

Dock svårt med boende haha!
Citera
2013-08-07, 00:02
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caisaks
Jag är antagen till Juristutbildningen i Uppsala.

Dock svårt med boende haha!
Kul med en till jurist, själv börjar jag T6 till hösten.

Finns en tråd i U&S om boendet, läs den. Annars hoppas jag att du är uppskriven hos Studentstaden (Recceförtur!!), Uppsalahem, scoutat ut en nation med bra boende:medlems-ratio, skrivit upp dig på nykterhetsboendena, lagt upp annonser i UNT/Blocket osv.
Citera
2013-08-07, 00:09
Medlem
Shawn92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Kul med en till jurist, själv börjar jag T6 till hösten.

Finns en tråd i U&S om boendet, läs den. Annars hoppas jag att du är uppskriven hos Studentstaden (Recceförtur!!), Uppsalahem, scoutat ut en nation med bra boende:medlems-ratio, skrivit upp dig på nykterhetsboendena, lagt upp annonser i UNT/Blocket osv.

Du råkar inte ha jobbat på V-dala nation? Jobbat med en hel del som gått/ska börja på T5, T6 etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in