På ett sätt tycker jag synd om honom. han har ägnat mycket tid och kraft åt att kriga mot Sd och fått en hel del cred för det, nu står han mitt i samma skitstorm som han själv har försökt framkalla.
Och han är så jävla körd. Han står på knä och gapar med munnen medans några självutnämnde trashankar pissar honom i munnen och bara trycker ner honom ju mer han försöker komma undan genom att förnedra sig. Precis som på den goda gamla skolgårdens tid. Äta eller ätas, De som inte fattade att enda chansen att komma undan var att försöka slå tillbaka utan försökte köpa sig fria.
Inte ens hans försök att kalla in läraren, jag menar Expo, för att upprätta sin heder får någon respons:
Läs uppifrån och ner:
Citat:
Markus L @Mahulk 19m
@SaraAbdollahi__ Vad säger du om att ställa upp i ett panelsamtal rörande rasism och sätt att möta, med @mrhenko123 och andra deltagare?
Detaljer
Konstruerad @SaraAbdollahi__ 18m
@Mahulk Hej, vad för panel och vilka andra? @mrhenko123
Detaljer
Markus L @Mahulk 13m
@SaraAbdollahi__ Företrädelsevis du, @mrhenko123 och @kommuntant till att börja med, @Zolfagary som moderator och @adamcwejman kanske?
Detaljer
Henrik Johansson @mrhenko123 12m
@Mahulk @SaraAbdollahi__ @kommuntant @Zolfagary @adamcwejman Jonathan Leman kanske från expo?
Detaljer
Konstruerad @SaraAbdollahi__ 11m
@mrhenko123 två tjejer och fyra män? nej tack. @Mahulk @kommuntant @Zolfagary @adamcwejman
Detaljer
Vian Tahir @kommuntant 10m
@SaraAbdollahi__ @mrhenko123 @Mahulk @Zolfagary @adamcwejman Ska vi diskutera n-ordet utan någon som faktiskt drabbas av det?
Detaljer
Konstruerad @SaraAbdollahi__ 9m
@kommuntant Jag är bara med om @VitMustasch eller @CoffeeAndBlues är med. @mrhenko123 @Mahulk @Zolfagary @adamcwejman
Detaljer
Vian Tahir @kommuntant 8m
@SaraAbdollahi__ @VitMustasch @CoffeeAndBlues @mrhenko123 @Mahulk @Zolfagary @adamcwejman Samma. Plus jag kräver @majadahl som moderator.
Detaljer
Konstruerad @SaraAbdollahi__ 7m
@kommuntant Och ingen Expo, jag delar inte deras sätt att jobba. @VitMustasch @CoffeeAndBlues @mrhenko123 @Mahulk
Detaljer
Henrik Johansson @mrhenko123 5m
@SaraAbdollahi__ Av ren nyfikenhet. Vad är problemet med Expos sätt att jobba?
Detaljer
Konstruerad @SaraAbdollahi__ 5m
@mrhenko123 Det är inget jag kommer att skriva till dig efter ditt sätt att resonera.
Detaljer
Henrik Johansson @mrhenko123 3m
@SaraAbdollahi__ va? Vad gjorde jag för fel nu. Du kom med ett påstående om Expo. Jag frågade vad problemet var.
Detaljer
Konstruerad @SaraAbdollahi__ 2m
@mrhenko123 Påstående? Nej, jag skrev att jag inte delar deras sätt att jobba. Get off my back genast.
https://twitter.com/mrhenko123/status/364776198611533824