2013-08-06, 14:10
Medlem
Grotrockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Sen en halvtimme tillbaka, körs båt med likhund i kanalen...

Vart då ungefär?
Citera
2013-08-06, 14:16
Medlem
Chrillothekids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Sen en halvtimme tillbaka, körs båt med likhund i kanalen...
Inför omhäktningen har FH kanske kvittrat var hon dumpats?
Citera
2013-08-06, 14:24
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisetroll
Mig veterligen är jag inte mer dum i huvudet än andra. Men jag kan ha fel, är ju inte helt objektiv i den frågan
Jag vet vad du skrivit och du tror på din källa och jag tror på min.
Jag har varken tid eller lust att leta efter lägget i en tråd som innehåller över 20 000 inlägg.
Budets inlägg, eller?
Citera
2013-08-06, 14:26
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har detta bekräftats av någon mer är Byxan 81?
Nej!
Citera
2013-08-06, 14:27
Medlem
Kurridutts avatar
Ingen från tråden som är på plats i tingsrätten?
Citera
2013-08-06, 14:29
Medlem
Tomatos avatar
FH omhäktas även han på sannolika skäl för skyddande av brottsling, grovt brott.
Det gick lite fortare att komma fram till sedan DB värmt upp kläderna på rådmannen

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2280212-just-nu-bada-omhaktade
Citera
2013-08-06, 14:32
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
FH omhäktas även han på sannolika skäl för skyddande av brottsling, grovt brott.
Det gick lite fortare att komma fram till sedan DB värmt upp kläderna på rådmannen

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2280212-just-nu-bada-omhaktade

De har inte lika många punkter att gå igenom med honom, verkar det som;
"Klockan 14.22 står det klart att 31-åringen omhäktas även han Grunderna är i stort sett de samma. Tinget tyckte dock att det fanns större personliga anledningar att släppa 31-åringen på fri fot jämfört med de andra två misstänkta i fallet, enligt TTELA:s reporter på plats."

EDIT: Någon som vet om han är suicidal?
Senast redigerad av Kurridutt 2013-08-06 kl. 14:35.
Citera
2013-08-06, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Med risk för att bli kallad korkad, så skulle jag nog inte lägga allt för stor vikt vid det. De kan ju ha kört fort i letandet efter bra eldningsplats, sett avfarten, vänt lite längre fram och kört tillbaka.

DB är välorienterad i trakten och hade förmodligen inget behov av att "leta." Vid traktorvägen har skogsmaskiner kört under en period, tidig vår till försommar. Av detta följer antagandet att traktorvägen skulle kunna tänkas vara körbar med bil längre in än vad som tidigare var fallet.
Citera
2013-08-06, 14:35
Medlem
Grotrockens avatar
Urklipp från artikel i TTELA. Har fetat det JAG ansåg vara intressantast:
"- Sammantaget anser tingsrätten att det nu rör sig om ett grovt brott, säger TTELA:s reporter på plats.

- De anser alltjämt att det finns kopplingar mellan de tre misstänkta, och det handlar om iakttagelser vid den bostad som 23-åringen befann sig vid den aktuella kvällen. De berättade också att det står klart att 35-åringens fordon har använts i samband med försvinnandet.

- 35-åringen är fortsatt misstänkt för skyddande av brottsling, grovt brott, men gärningen handlar snarare om att man undanröjt bevis anser rätten.

Vid 13.49 har förhandling nummer två inletts där en 31-åring är häktad på samma grunder som 35-åringen. Även här har lyckta dörrar begärtst och beviljats.

Båda de misstänkta ser reserverade och nedstämda ut, enligt TTELA:s reporter som sett dem via videolänk från häktet.

Klockan 14.22 står det klart att 31-åringen omhäktas även han Grunderna är i stort sett de samma. Tinget tyckte dock att det fanns större personliga anledningar att släppa 31-åringen på fri fot jämfört med de andra två misstänkta i fallet, enligt TTELA:s reporter på plats."
Citera
2013-08-06, 14:36
Medlem
Citat:
Det är inte ens bekrätat att han skulle jobba tyvärr.

Jo!! Bestämt långt innan! Jag pratade med honom så jo jag vet.
Citera
2013-08-06, 14:39
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
Jo!! Bestämt långt innan! Jag pratade med honom så jo jag vet.
Kom han försent då som någon påstod?
Senast redigerad av Tomato 2013-08-06 kl. 14:42.
Citera
2013-08-06, 14:43
Medlem
Citat:
Kom han försent då som det någon påstod?

Min gissning där är att det är spekulationer. Men det vet jag faktiskt inte. Så låter det vara osagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in