2013-08-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunctional_
Fungerar till 100kr nl också

Är du säker? för i reports tabben så finns det bara 0.25/0.5r nl och inte resultaten från 0.5/1 nl.
Någon anledning varför det tar så lång tid för active session tabben att uppdatera? behöver skifta tab för att det ska uppdateras =/
Citera
2013-08-06, 13:34
Medlem
Finns det någon fix för HM1 till SvS? Sedan SvS-patchen för några veckor sedan så har HM1 börjat få import error på säkert 40% av alla händer jag spelar. Det är sjukt irriterande. Är det likadant med HM2? Inte alls sugen på att uppgradera från 1 till 2 bara för detta.
Citera
2013-08-06, 14:40
Medlem
.bird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallora
Finns det någon fix för HM1 till SvS? Sedan SvS-patchen för några veckor sedan så har HM1 börjat få import error på säkert 40% av alla händer jag spelar. Det är sjukt irriterande. Är det likadant med HM2? Inte alls sugen på att uppgradera från 1 till 2 bara för detta.
Har du senaste versionen?

HM2 fungerar bra iaf!
Citera
2013-08-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .bird.
Har du senaste versionen?

HM2 fungerar bra iaf!

Jag har senaste versionen. Vilken skit.
Citera
2013-08-06, 23:00
Medlem
Dom har lagt upp en ny version av HM1 som ska fixa detta.

http://forums.holdemmanager.com/manager-general/419361-hm1-doesnt-import-all-hands-svenska-spell-boss-media-software.html#post1945811
Citera
2013-09-12, 23:32
Medlem
Runnar ett NL 5-max 100/200 nu. Hur ovanligt är det för SvS? Motsvarar ändå $15/30.
Citera
2013-09-24, 12:58
Medlem
Hej, en fråga - har länge spelat nätpoker... till fråga: Ska jag fortsätta spela på Full tilt poker/pokerstar elr testa spela på Svenska spel?

Verkar som lättare motstånd här men dock så finns det ju inga turneringar med GUARANTEE utan här beror allt på hur många som reggar sig för turneringarna... ?? tips/synpunkter ?
Citera
2013-09-24, 13:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123
Hej, en fråga - har länge spelat nätpoker... till fråga: Ska jag fortsätta spela på Full tilt poker/pokerstar elr testa spela på Svenska spel?

Verkar som lättare motstånd här men dock så finns det ju inga turneringar med GUARANTEE utan här beror allt på hur många som reggar sig för turneringarna... ?? tips/synpunkter ?

lättare motstånd JA! men psykiskt påfrestande ibland, då jag upp lever helt bizarra utdragningar med jämna mellanrum. dock är det cg som gäller på svs!
Citera
2013-09-24, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfond123

De slutliga prispoolerna överstiger i princip ALLTID Stars garanti-summor så "allt" beror på antalet deltagare även där. Det garantin gör är att den säkerställer ett minsta antal deltagare så den är inte "helt verkningslös" ändå. Men några pengar tillförs aldrig ( med ett väldigt litet antal undantag per år ).
Citera
2013-10-25, 15:21
Medlem
Thax21s avatar
Möjligtvis en konstig fråga men... Vad händer om ens tidsspelgräns uppnås när man är i en turnering?

Det rimliga är ju att man får spela klart den.
Citera
2014-01-04, 16:19
Awaiting Email Confirmation
jag loggas ut från pokern ofta. och har absolut inga problem med internet uppkopplingen . har f-secure, men det kan ju knappast vara den som blockerar då och då... fick svar från svs att man kan tappa kontakten en hundradel och då får man extratid. säkert.... jag loggas ju fan ut mitt i spelet, och min plats vid bordet är borta.
roligt om potten är 50000kr och man har royal.

har nån annan samma problem med skiten?
Senast redigerad av ett23fyra 2014-01-04 kl. 16:23.
Citera
2014-01-05, 02:17
Medlem
Har fått problem med min Svenska Spel klient till Mac. Det var i mellandagarna som jag satt och spelade då allting helt plötsligt frös och klienten stängdes av. När jag skulle starta upp den igen startde den aldrig utan fastnar i "tvångsavsluta läge". Den är fortfarande så och jag har provat att avinstallera och installera om den men ingenting verkar fungera. Har provat att spela genom paralells, vilket fungerar, men det laggar dock ganska mycket och hela datorn blir seg då jag har en ganska gammal mac.
Är det någon som har haft samma problem eller vet hur man kan fixa det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in