2013-08-05, 22:35
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman
Intressant hur folk kan samtidigt som dem försöker förneka det jag skriver samtidigt i samma inlägg bekräfta allting jag skrivit.

Du bekräftar hur mycket ni hatar Islam och mot oss som praktiserar Islam. Men du förklarar också hur ni hatar andra som tror på Gud också. Och ja, att inte tro på Gud är detsamma som att förklara krig mot Gud, om du inte visste.

Kom ihåg att vi alla kommer dö. Förr eller senare. Vi kommer alla dö, kom ihåg detta ateist!

nä om man inte tror på något har man inte förklarat krig mot något.... jag tror inte på flygande rosa elefanter heller och jag för inget krig mot dessa heller. däremot bekämpar jag gärna utövarna av religion, men då är det inte gud utan utövarna kriget förs mot.
Citera
2013-08-05, 22:36
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Sverige är inte ett land som värdesätter religion högt alls. Varför skulle vi då lyssna på detta? Vi lever inte efter dina värderingar och vill inte göra det. Enkelt va?

TS talar inte om religion!

Han talar om homosexualitet! Det är ett annat ämne, skärp dig och se inte allting i termer av religion.
Citera
2013-08-05, 22:36
Medlem
Truthinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Det är inte skönt, testa med att stoppa en gurka i din anal och känn efter. Det är bara en illusion.

Då kan du ju fråga din låtsaspappa varför han valde att placera mannens g-punkt just där? Och om det inte vore skönt, varför har du då ditt huvud konstant uppkört i röven? Första gången jag såg den här bilden gick tanken direkt till dig, helt apropå. It's funny 'cause it's true.
http://shorl.com/ryryfremugrabry

I övrigt kommer du med så många idiotiska påståenden att redan en promille vore nog. Du är vad jag skulle vilja kalla utställningsdum. Troll.
Citera
2013-08-05, 22:37
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Ett alternativ som jag skulle kunna tänka mig att acceptera och ta åt mig, om det inte hade varit för alla dessa förhärligande av homosexualitet i samhället. Jag förväntas och nästan tvingas att acceptera och respektera homosexualitet. Jag vill bara att de ska hålla på och förstöra varann inom hemmets fyra väggar och inte hoppas runt på stan på flak så att våra barn kan se det.

detsamma kan sägas om muslimer och islam. om de bara höll sig på mattan och höll käften om sin efterblivna religion och i övrigt var laglydiga och skötsamma medborgare så kunde de hållas....
Citera
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Ett alternativ som jag skulle kunna tänka mig att acceptera och ta åt mig, om det inte hade varit för alla dessa förhärligande av homosexualitet i samhället. Jag förväntas och nästan tvingas att acceptera och respektera homosexualitet. Jag vill bara att de ska hålla på och förstöra varann inom hemmets fyra väggar och inte hoppas runt på stan på flak så att våra barn kan se det.

Ahhh!! nu förstår jag, dom har blockerat din taxi med sina vagnar, därav ditt hat.
Som jag trodde: det är BARA en ekonomisk fråga...
Citera
Medlem
Vissens avatar
Citat:
TS talar inte om religion!

Han talar om homosexualitet! Det är ett annat ämne, skärp dig och se inte allting i termer av religion.

Du kanske blir förvånad över att religion diskuteras i religionsforumet?
Citera
2013-08-05, 22:38
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensvenglenn
nä om man inte tror på något har man inte förklarat krig mot något.... jag tror inte på flygande rosa elefanter heller och jag för inget krig mot dessa heller. däremot bekämpar jag gärna utövarna av religion, men då är det inte gud utan utövarna kriget förs mot.

Det spelar ingen roll vad du tycker.

Du är i krig med Gud. Med det sagt bör du vara medveten om konsekvenserna av detta.
Citera
2013-08-05, 22:41
Medlem
Citat:
Kom ihåg att vi alla kommer dö. Förr eller senare. Vi kommer alla dö, kom ihåg detta ateist!

Vad spelar det för roll?
Citera
2013-08-05, 22:42
Medlem
Thundermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Du kanske blir förvånad över att religion diskuteras i religionsforumet?

Visserligen är detta ett religionsforum men jag blir alltid förbannad när folk drar religion in i homosexualitet frågan.

Det ska inte behöva göras. Homosexualitet ska förkastas av sekulära anledningar, av så enkla anledningar som biologiska anledningar! Det är helt enkelt så att om befolkningen väljer att bli homosexuella går man under biologiskt, så enkelt är det.

Inte ens naturalister, ateister som följer den ateistiska tolkningen av biologin, inte ens dessa personer ska acceptera homosexualitet!

Jag hade verkligen velat se om dessa personer hade haft samma åsikt om homosexualitet om situationen varit omvänd i samhället, dvs homosexuella i klar majoritet och heterosexuella i minoritet! Och dessa personer hade varit exakt samma personer som dem är nu! Jag hade velat väldigt, väldigt mycket se deras åsikter då!
Citera
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:

Du är i krig med Gud. Med det sagt bör du vara medveten om konsekvenserna av detta.

nä de enda jag är i krig med är svensk media, svenska politiker och folk som dig. din låtsasgud kan suga min feta bonnakuk
Citera
Medlem
Citat:

Du förklarar krig mot Zeus. Vänta bara tills du dör.
Citera
2013-08-05, 22:43
Medlem
Citat:
Visserligen är detta ett religionsforum men jag blir alltid förbannad när folk drar religion in i homosexualitet frågan.

Det ska inte behöva göras. Homosexualitet ska förkastas av sekulära anledningar, av så enkla anledningar som biologiska anledningar! Det är helt enkelt så att om befolkningen väljer att bli homosexuella går man under biologiskt, så enkelt är det.

Inte ens naturalister, ateister som följer den ateistiska tolkningen av biologin, inte ens dessa personer ska acceptera homosexualitet!

Jag hade verkligen velat se om dessa personer hade haft samma åsikt om homosexualitet om situationen varit omvänd i samhället, dvs homosexuella i klar majoritet och heterosexuella i minoritet! Och dessa personer hade varit exakt samma personer som dem är nu! Jag hade velat väldigt, väldigt mycket se deras åsikter då!

Man kan få barn på andra sätt nu för tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in