Citat:
Ursprungligen postat av
svensvenglenn
nej massinvandringen har sin begynnelse på 70talet och har expanderat kraftigt sedan 90-talet pådrivet av liberaler/höger för sitt eget intresse. Innan dess fanns bara en sund arbetskraftsinvandring från likartade relativt välutvecklade länder och innan handlade det alltid om att den som kommer hit ska anpassa sig och inte tvärtom. Det är fanimej inte ogudaktikheten i vårt land som gör att ni invandrare begår brott, våldtäkter och lever på allmännyttan. Det är er degenererade kultur och er brist på verklig heder som gör att ni inte har skam nog i kroppen att bete er som folk och inte utnyttja värdlandet ni bor i.
Vi pratade inte om massinvandingen utan om invandringen i allmänhet. Den här tråden behandlar nåt helt annat än invandrarfrågan. Vill du diskutera det får du hålla dig till I&I och om du vill kan jag möta dig där och helt krossa dina argument så du blir helt förkrossad. Och ja det finns invandrare och svenskar som begår brott, det har sina sociala orsaker och har inget med kultur att göra.
Vill du diskutera invandrarfrågan så får du starta en tråd om detta och jag lovar att jag ska deltaga i den då.