2013-08-05, 21:38
Medlem
Om en man och kvinna har analsex då? Om nu ändtarmen endast borde användas som utgång är det väl himla dumt av gud att göra analsex så skönt?
Citera
2013-08-05, 21:39
Medlem
JacquesCartiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baylife
Asså, folk har ju redan bemött dina argument gällande pedofili kontra homosexualitet. Men du bara fortsätter ändå?
Skygglapparna på, som vanligt.
Citera
2013-08-05, 21:41
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Om en man och kvinna har analsex då? Om nu ändtarmen endast borde användas som utgång är det väl himla dumt av gud att göra analsex så skönt?

Det är inte skönt, testa med att stoppa en gurka i din anal och känn efter. Det är bara en illusion.
Citera
2013-08-05, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Det är inte skönt, testa med att stoppa en gurka i din anal och känn efter. Det är bara en illusion.

Antar att du själv testat med gurkan? Tycker även att det är fantastiskt att du kan tala för hela världens befolkning och säga att det inte är skönt. Jag själv tycker inte det, men många gör det. Suck på inskränkta människor..
Citera
2013-08-05, 21:44
Medlem
svensvenglenns avatar
Citat:
Men mår du bra? Det handlar inte om tålamod. Invandrare och utvandrare har alltid funnits och Sverige är verkligen inte unikt beträffande invandringen. Invandringen är lika gammal som människan själv och det finns inget land i världen som tillämpar ett lag där invandring är förbjudet och det kommer aldrig någonsin existera ett land där de förbjuder invandringen. Sverige är på väg mot avgrunden på grund av ogudaktigheten som pågår i landet och inte på grund av invandringen.

Hoppas att du tar och bildar dig lite.

nej massinvandringen har sin begynnelse på 70talet och har expanderat kraftigt sedan 90-talet pådrivet av liberaler/höger för sitt eget intresse. Innan dess fanns bara en sund arbetskraftsinvandring från likartade relativt välutvecklade länder och innan handlade det alltid om att den som kommer hit ska anpassa sig och inte tvärtom. Det är fanimej inte ogudaktikheten i vårt land som gör att ni invandrare begår brott, våldtäkter och lever på allmännyttan. Det är er degenererade kultur och er brist på verklig heder som gör att ni inte har skam nog i kroppen att bete er som folk och inte utnyttja värdlandet ni bor i.
Citera
2013-08-05, 21:44
Medlem
dieu1s avatar
Citat:
Homosexualitet har alltid varit ett brott och är ett brott och en sjukdom men i vissa länder har man legaliserat det.

Det var först under 1600-talet när statsmakten blivit stark och den lutherska kyrkan (som infördes på 1530-talet) fick inflytande över lagstiftningen som homosexualitet blev ett "brott"
Citera
2013-08-05, 21:48
Medlem
Citat:

Haha, är mina fontänorgasmer jag får av analt också en illusion? Jävlar- jag och killarna ser i syne.
Citera
2013-08-05, 21:52
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erej13
Om vi nu befinner oss i krig med er gud, varför gör eran gud inget? Vinner vi kriget?

Japp, han är Tandlös.. Ett till namn till de andra 99.
Citera
2013-08-05, 21:54
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Enligt RFSU har ungefär 30% av homosexuella män analsex. Det handlar inte bara om röven, hur mycket du än önskar det.
Citera
2013-08-05, 22:07
Medlem
Jerka^s avatar
Därför att Sverige är ett sekulärt land, och därför tar vi inte några religiösa hänsyn när vi skriver lagarna.

Mord är ett brott med ett brottsoffer: den som blir dödad. Självklart inte tillåtet. Stöld har också ett brottsoffer: den som blir bestulen. Självklart inte tillåtet. Men homosexualitet har inget brottsoffer; män eller kvinnor kan ligga med varandra utan att någon tar skada av det. Det finns nog egentligen bara två anledningar till att man över huvud taget kan vara motståndare till homosexualla förbindelser:

1) Religiösa argument: det är fel därför att Gud säger det.
2) Känslomässiga argument: det är äckligt och motbjudande och därmed fel.

Nr 1 kan man förkasta pga sekularitetsprincipen: samhället ska inte vara byggt på religiös grund. Det här är inte ett hot mot religionen, utan tvärtom är det sekularitetsprincipen som garanterar vår religionsfrihet. Alternativet är att vi återinför statsreligion, så som det var på Gustav Vasas dagar, där endast den äkta luteranska tron får läras ut och alla andra religioner är bannlysta. Endast ett sekulärt samhälle kan tolerera att kristna och muslimer lever i fred tillsammans!

Nr 2 kan man förkasta med ett mycket enklare argument: man kan inte förbjuda allt som är motbjudande. Jag måste väl erkänna att jag inte själv heller gärna vill se två män som ligger med varandra, men detsamma gäller feta eller fula eller gamla människor, hur hetero de än är. Ska vi förbjuda alla över 50 att ha sex också? Alla med ett BMI över 25? Eller så växer man upp och inser att alla inte behöver ha samma läggning eller smak. Jag skiter väl i om mina grannar vill äta strimlad komage till middag, bara jag slipper bli bjuden.

Men visst, jag förstår väl om man tror att vi genom att tillåta t ex samkönade äktenskap begår en enorm synd mot Gud och att han kommer utplåna oss som Sodom och Gomorra. Frågan är dock om inte ni som tror det bör gå och tala med en psykolog eller nåt. Vanföreställningar av det slaget kan ju inte vara normalt.
Citera
2013-08-05, 22:09
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensktjej89
Antar att du själv testat med gurkan? Tycker även att det är fantastiskt att du kan tala för hela världens befolkning och säga att det inte är skönt. Jag själv tycker inte det, men många gör det. Suck på inskränkta människor..

Jag behöver inte ha testat det själv för att kunna dra den slutsatsen som jag drog. Det räcker med att jag kan människans anatomi för att förstå att det inte kan vara skönt. Själva tanken på att testa nåt sånt finner jag väldigt vämjeligt och avskyvärd.
Citera
2013-08-05, 22:12
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensvenglenn
nej massinvandringen har sin begynnelse på 70talet och har expanderat kraftigt sedan 90-talet pådrivet av liberaler/höger för sitt eget intresse. Innan dess fanns bara en sund arbetskraftsinvandring från likartade relativt välutvecklade länder och innan handlade det alltid om att den som kommer hit ska anpassa sig och inte tvärtom. Det är fanimej inte ogudaktikheten i vårt land som gör att ni invandrare begår brott, våldtäkter och lever på allmännyttan. Det är er degenererade kultur och er brist på verklig heder som gör att ni inte har skam nog i kroppen att bete er som folk och inte utnyttja värdlandet ni bor i.

Vi pratade inte om massinvandingen utan om invandringen i allmänhet. Den här tråden behandlar nåt helt annat än invandrarfrågan. Vill du diskutera det får du hålla dig till I&I och om du vill kan jag möta dig där och helt krossa dina argument så du blir helt förkrossad. Och ja det finns invandrare och svenskar som begår brott, det har sina sociala orsaker och har inget med kultur att göra.

Vill du diskutera invandrarfrågan så får du starta en tråd om detta och jag lovar att jag ska deltaga i den då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in